Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ζητούν διαγωνισμό για τις αστικές επιβατικές μετακινήσεις
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ζητούν διαγωνισμό για τις αστικές επιβατικές μετακινήσεις

  • A-
  • A+

Ανοιχτή επιστολή προς τον πρωθυπουργό έστειλε η Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) διαμαρτυρόμενη για την αναγγελία απευθείας ανάθεσης του αστικού συγκοινωνιακού έργου της Περιφέρειας Αττικής στα ΚΤΕΛ «κατά τα πρότυπα του ΟΑΣΘ και όσων προκλητικών γίνονται στη συμπρωτεύουσα».

«Είμαστε σίγουροι ότι αποδεχθήκατε αυτή την απαράδεκτη πρόταση επειδή εσκεμμένα δεν ενημερωθήκατε ορθά από το υπουργείο Μεταφορών ώστε να αντιληφθείτε ότι πέραν των ΚΤΕΛ οδικό επιβατικό έργο παρέχουν και τα Τουριστικά Λεωφορεία ΔΧ. Aλλωστε δεν είναι περισσότερο από ένας μήνας από όταν σας είχαμε αποστείλει επείγουσα επιστολή, ζητώντας πλήρη απελευθέρωση των υπεραστικών συγκοινωνιών και τερματισμό του παράνομου μονοπωλίου των ΚΤΕΛ, τα οποία απολύτως προνομιακά μεταχειρίζονται στο υπουργείο Μεταφορών» τονίζεται στην επιστολή.

Εκ μέρους της ΓΕΠΟΕΤ ο πρόεδρος Αρης Μαρίνης και ο γ.γ. Γιώργος Τσοπανάς σημειώνουν ότι «η απευθείας ανάθεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου της Αττικής στα ΚΤΕΛ αποτελεί απαράδεκτη ενέργεια, η οποία παραβιάζει κάθε έννοια δικαίου και ισονομίας. Δεν μπορεί να ανατίθεται επιπλέον έργο στο ήδη υπάρχον των ΚΤΕΛ και τα περίπου 3.000 τουριστικά λεωφορεία στην Αττική να βρίσκονται σταθμευμένα λόγω έλλειψης μεταφορικού έργου» και ζητούν την άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την εκτέλεση του αστικού συγκοινωνιακού έργου τόσο στην Περιφέρεια Αττικής όσο και όπου αλλού και για όσο διάστημα απαιτηθεί.

■ Στο μεταξύ από τον ΟΑΣΘ έγινε γνωστό ότι δεν θα αξιοποιήσει την προαίρεση για να προμηθευτεί περισσότερα λεωφορεία το 2021, αλλά θα ανακοινώσει νέο διαγωνισμό σύντομα ώστε να έχει τα λεωφορεία στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Καλά κάνει, γιατί το Ελεγκτικό Συνέδριο μπορεί να έχει άλλη άποψη περί νομιμότητας των διαγωνισμών…

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Χρυσοπληρώνει μεταχειρισμένα λεωφορεία 15 ετών ο ΟΑΣΘ
Εν μέσω διαβούλευσης για τα κίνητρα της μετάβασης σε ηλεκτροκίνηση ολοκληρώνεται αύριο Παρασκευή 26 Ιουνίου ο διεθνής διαγωνισμός για τη μίσθωση 180 έως και 450 μεταχειρισμένων πετρελαιοκίνητων αστικών...
Χρυσοπληρώνει μεταχειρισμένα λεωφορεία 15 ετών ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πλιάτσικο στις αστικές συγκοινωνίες
Το ξεπούλημα μετ’ επιδοτήσεων των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη με τεχνικές… Χότζα ήταν τελικά μόνο μια πρόβα για το μεγάλο… πλιάτσικο που ξεδιπλώνεται στην Αθήνα.
Πλιάτσικο στις αστικές συγκοινωνίες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σκορπά εκατομμύρια σε συμβάσεις ο ΟΑΣΘ
Με έκπληξη διαβάσαμε διακηρύξεις τριών νέων διαγωνισμών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ετήσιας διάρκειας, προϋπολογισμών 380.000 ευρώ, 360.000 ευρώ και 460.000 ευρώ αντίστοιχα (συν ΦΠΑ), με...
Σκορπά εκατομμύρια σε συμβάσεις ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
Βλέποντας ότι έρχεται ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης επανέρχεται αύριο Σάββατο με κινητοποίηση διαμαρτυρίας.
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό
«Κόλλησε» στο Ελεγκτικό Συνέδριο το σχέδιο σύμβασης για παραχώρηση 25 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ και η αφωνία από τον υπουργό Μεταφορών είναι χαρακτηριστική.
Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας