Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Βρέχει πρόστιμα για μη χρήση μάσκας σε μέσα μεταφοράς
EUROKINISSI

Βρέχει πρόστιμα για μη χρήση μάσκας σε μέσα μεταφοράς

  • A-
  • A+

Εκτεταμένους ελέγχους διεξάγουν οι αρμόδιες αρχές, προκειμένου να εξακριβώσουν εάν τηρούνται τα μέτρα προστασίας για την αναχαίτιση της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα μας. Σε περίπτωση που διαπιστώνονται παραβάσεις των μέτρων προστασίας για τον κορονοϊό, επιβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα.

Η εντατικοποίηση των ελέγχων έρχεται τη στιγμή που σημειώνεται ανησυχητική αύξηση των κρουσμάτων και εξάπλωση της νόσου Covid-19 σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. 

Στο παραπάνω πλαίσιο, η Τροχαία Αττικής πραγματοποίησε σήμερα (Σάββατο) περισσότερους από 1.000 ελέγχους σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για μάσκες και υπεράριθμους επιβάτες, σε όλο το λεκανοπέδιο. Αναλυτικά, από τις 08.00 το πρωί έως τις 22.00 το βράδυ, τα συνεργεία της Τροχαίας πραγματοποίησαν συνολικά 1.039 ελέγχους σε ΜΜΜ, βεβαιώνοντας 24 παραβάσεις.

Οι 18 από αυτές αφορούσαν επιβάτες που δεν φορούσαν μάσκες και στους οποίους επιβλήθηκε το πρόστιμο των 150 ευρώ και οι έξι σε λεωφορεία του ΚΤΕΛ με υπεράριθμους επιβάτες, τα οποία ελέγχθηκαν στα διόδια Ελευσίνας και Αφιδνών. Οι υπεράριθμοι επιβάτες κατέβηκαν από τα λεωφορεία και παράμειναν σε κλειστούς χώρους στα διόδια, απ’ όπου παρελήφθησαν από άλλα λεωφορεία του ΚΤΕΛ.

Επίσης, πρόσθετους ελέγχους στην ακτοπλοΐα ξεκίνησε από σήμερα το Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή, τόσο κατά την επιβίβαση και αποβίβαση, όσο και πάνω στα πλοία. Ήδη από σήμερα το πρωί έχουν διαπιστωθεί και έχουν επιβληθεί πρόστιμα σε δεκάδες παραβάσεις.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η επόμενη μέρα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) και να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους καλούνται οι πολίτες από τη Δευτέρα, 4 Μαΐου, ενόψει της σταδιακής επιστροφής σε μια σχετική...
Η επόμενη μέρα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στον διορισμό... δεν κολλάει
Πού κολλάει, πού δεν κολλάει; Δεν κολλάει όταν αφορά διορισμό στο Δημόσιο! Ο λόγος για την περίεργη, σε περίοδο μαζικών απαγορεύσεων, απόφαση να μη διακοπούν οι εξετάσεις υποψηφίων οδηγών μόνο για φορτηγά και...
Στον διορισμό... δεν κολλάει
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: Λεωφορείο εισαγωγής έμεινε στον ανήφορο
Οχημα από τα πολυδιαφημισμένα που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λιψία πήρε φωτιά ενώ εκτελούσε δρομολόγιο ● Στην ανηφορική διαδρομή αποδίδεται το ατύχημα.
ΟΑΣΘ: Λεωφορείο εισαγωγής έμεινε στον ανήφορο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναπάντητα ερωτήματα για τα ΚΤΕΛ
Κενά σχετικά με το θέμα της ασφάλειας του επιβατικού κοινού παρατηρούνται στη σύμβαση για τα οχήματα των ΚΤΕΛ που θα βελτίωναν το συγκοινωνιακό σύστημα της πρωτεύουσας.
Αναπάντητα ερωτήματα για τα ΚΤΕΛ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απεργία και στάσεις εργασίας την Πέμπτη στις αστικές συγκοινωνίες
Από τις δύο το μεσημέρι μέχρι τις πέντε το απόγευμα το χειρόφρενο σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, ενώ 24ωρη θα είναι η αποχή των εργαζομένων σε λεωφορεία, τρόλεϊ και ΚΤΕΛ.
Απεργία και στάσεις εργασίας την Πέμπτη στις αστικές συγκοινωνίες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Με πήλινα πόδια η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ Αττικής
Στον αέρα οι επίγειες συγκοινωνίες της Αττικής και οι εξαγγελίες της κυβέρνησης ότι θα αυξήσει τα δρομολόγια των λεωφορείων για να μη στριμώχνονται οι επιβάτες.
Με πήλινα πόδια η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ Αττικής

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας