Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Βελτιώσεις για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών
EUROKINISSI / ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Βελτιώσεις για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών

  • A-
  • A+
ΔΕΗ: ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης η ΔΕΗ έχει ξεκινήσει το τελευταίο διάστημα την ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων, ψηφιακών υπηρεσιών και υποδομών, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.

«Οσον αφορά τη λιανική αγορά, η περίοδος του κορονοϊού ήταν για εμάς περίοδος επιτάχυνσης ορισμένων σημαντικών ενεργειών, διότι έπρεπε να υιοθετήσουμε νέες τεχνολογίες και ψηφιακά εργαλεία και να τα εφαρμόσουμε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, πολύ νωρίτερα απ' ό,τι είχαμε αρχικά προγραμματίσει, ώστε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας οι οποίοι είχαν αποκλειστεί στα σπίτια τους».

Αυτό τόνισε στην ομιλία του πριν από λίγες μέρες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, στη 18η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων 2020.

«Αναβαθμίζουμε τη στρατηγική μας στην αγορά, εγκαινιάζουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες από το καλοκαίρι, νέες ψηφιακές τεχνολογίες για καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες και βελτίωση της εξυπηρέτησής τους. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, τα ηλεκτρονικά συμβόλαια, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook, και εφαρμογή που απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ΔΕΗ όλο το 24ωρο», τόνισε ο κ. Στάσσης προσθέτοντας ότι:

«Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας. Από τα μέσα Ιουνίου εγκαινιάσαμε πιλοτικά την εφαρμογή του διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά μας καταστήματα -Αθήνα, Ομόνοια, Κεντρική Θεσσαλονίκη-, με τη συνδρομή των συναδέλφων μας που συμμετέχουν στη νέα αυτή προσπάθεια, και ήδη τα πρώτα στοιχεία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την αποδοχή του μέτρου από τους πελάτες μας.

«Παράλληλα, σε μια προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης της εικόνας των καταστημάτων μας και μείωσης του χρόνου αναμονής για την εξυπηρέτηση των πελατών μας εγκαινιάσαμε επίσης την υπηρεσία Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά στα τρία παραπάνω καταστήματα. Και σε αυτή την πρωτοβουλία η ανταπόκριση των πελατών μας είναι εντυπωσιακή. Ολες αυτές οι αλλαγές έχουν έναν στόχο: η ΔΕΗ να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της και να βγει ενισχυμένη απέναντι στον ανταγωνισμό μέσα από προϊόντα και υπηρεσίες που δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν από μεγάλους διεθνείς παρόχους ενέργειας».

Από την πλευρά του πρόσφατα ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, αρμόδιος για θέματα Εμπορίας, Γιώργος Καρακούσης, δήλωσε: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της εμπορίας της, εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook.

«Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

Οι τρεις νέες υπηρεσίες

Αναλυτικά οι νέες υπηρεσίες είναι οι εξής:

■ Το νέο ωράριο για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων ισχύει αρχικά σε 3 καταστήματα: στην Αθήνα, στο μεγαλύτερο κατάστημα της ΔΕΗ, Αριστείδου 5-7, στο νεότερο κατάστημα ΔΕΗ, στην Ομόνοια, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στο μεγαλύτερο κατάστημα της Θεσσαλονίκης, Τσιμισκή 136. Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν πολύ μεγάλο αριθμό πελατών.  

■ Τη Δευτέρα 15.06.2020, η ΔΕΗ εγκαινίασε την εφαρμογή Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κλείσουν ραντεβού και να επισκεφθούν το κατάστημα που επιθυμούν συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08.00 π.μ. έως τις 19.30, χωρίς αναμονή και καθυστερήσεις.

Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, ο καταναλωτής έχει την επιλογή να ακυρώσει το ραντεβού του, με τον ίδιο τρόπο. Τότε, το ραντεβού είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.

■ Η νέα εφαρμογή που έχει λανσάρει η ΔΕΗ, διευκολύνει ακόμα περισσότερο την επικοινωνία. Είναι διαθέσιμη στο chatbot.dei.gr, στο Facebook και στο dei.gr και απαντά αμέσως στις ερωτήσεις των καταναλωτών. Αρκεί κανείς να πληκτρολογήσει το μήνυμά του και θα λάβει ενημέρωση αμέσως!

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πίστωση 20 εκατ. ευρώ σε δικαιούχους επιστροφής τέλους ΑΠΕ
Ποσό ύψους 20 εκατ. ευρώ θα πιστωθεί συνολικά στους λογαριασμούς ρεύματος που λαμβάνουν οι οικιακοί καταναλωτές οι οποίοι κατοικούν σε περιοχές με εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ).
Πίστωση 20 εκατ. ευρώ σε δικαιούχους επιστροφής τέλους ΑΠΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εφαρμογή... παραπόνων φέρνει πιο κοντά πολίτες και δήμο
Ετοιμος να δεχτεί και με ψηφιακό τρόπο τα... παράπονα των κατοίκων της πρωτεύουσας, ο Δήμος Αθηναίων. Δημότες ή επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δηλώνουν σε πραγματικό χρόνο μέσω κινητού τηλεφώνου όσα...
Εφαρμογή... παραπόνων φέρνει πιο κοντά πολίτες και δήμο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα ψηφιακή εποχή στο Δημόσιο
Μία αρχική υποβολή πιστοποιητικού να είναι αρκετή, ώστε να είναι και η τελευταία. Μία αίτηση να αρκεί για την παροχή μιας ολοκληρωμένης υπηρεσίας. Αυτός είναι συνοπτικά ο στόχος που θέτει το υπουργείο...
Νέα ψηφιακή εποχή στο Δημόσιο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Tα παραδοσιακά παιχνίδια είναι καλύτερα από τα ηλεκτρονικά
Ηρθε πάλι η εποχή του χρόνου που οι γονείς σε ρόλο Αγιου Βασίλη αγωνιούν να αγοράσουν στα παιδιά τους τα πιο περιζήτητα παιχνίδια. Παιχνίδια που διαφημίζονται ασταμάτητα στην τηλεόραση ή που τα ίδια τα παιδιά...
Tα παραδοσιακά παιχνίδια είναι καλύτερα από τα ηλεκτρονικά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λύση-πακέτο για τα χρέη των ΕΛΤΑ στη ΔΕΗ
Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών και στη σοβαρή καθυστέρηση πληρωμών των ΕΛΤΑ προς τη ΔΕΗ και άλλους παρόχους επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση με την ψήφιση του Ν. 4537/2018, ο οποίος δημοσιεύτηκε στις 15...
Λύση-πακέτο για τα χρέη των ΕΛΤΑ στη ΔΕΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η επόμενη μέρα για τη ΔΕΗ
Τι προβλέπουν και τι αλλάζουν, για τη δεύτερη σε μέγεθος επιχείρηση της χώρας, οι διατάξεις που ψηφίστηκαν στη Βουλή ● Τα 6 βασικά σημεία για το πώς θα κινηθεί η επιχείρηση τα επόμενα χρόνια και οι ευνοϊκές...
Η επόμενη μέρα για τη ΔΕΗ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας