• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 13.4°C / 17.4°C
    4 BF
    52%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    11°C 8.7°C / 13.3°C
    7 BF
    31%
  • Πάτρα
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 13.2°C / 16.0°C
    6 BF
    60%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 10.9°C / 11.6°C
    4 BF
    26%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 13.9°C
    3 BF
    62%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 8.0°C / 11.5°C
    3 BF
    34%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 4.4°C / 7.9°C
    5 BF
    42%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    12°C 11.8°C / 11.8°C
    4 BF
    51%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.7°C / 18.8°C
    6 BF
    53%
  • Μυτιλήνη
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 14.0°C / 16.9°C
    3 BF
    51%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 15.8°C / 18.4°C
    4 BF
    39%
  • Σκόπελος
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 9.6°C / 9.6°C
    7 BF
    61%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 12.9°C / 12.9°C
    5 BF
    62%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 8.4°C / 11.9°C
    4 BF
    50%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 9.5°C / 15.5°C
    3 BF
    53%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 18.8°C / 18.8°C
    6 BF
    50%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 10.4°C / 17.7°C
    2 BF
    78%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    15°C 13.3°C / 14.9°C
    4 BF
    39%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    12°C 10.7°C / 12.2°C
    5 BF
    35%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 5.5°C / 5.5°C
    2 BF
    69%
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ)
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση

  • A-
  • A+

Βλέποντας ότι έρχεται ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ -εκτός όλων των άλλων δεινών, που δεν είναι και λίγα- η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης επανέρχεται αύριο Σάββατο με την πρώτη μετά την καραντίνα κινητοποίηση διαμαρτυρίας στον Λευκό Πύργο (7 μ.μ.). Διότι, όπως διαπιστώνουν, «η διοίκηση του ΟΑΣΘ και η κυβέρνηση, αγέρωχοι, εμπαίζουν ακόμη μία φορά τους εργαζομένους και το επιβατικό κοινό της πόλης».

Οι διαπιστώσεις τους δυστυχώς δεν έχουν ούτε στάλα υπερβολής, αφού περιγράφουν όσα η πόλη ζει: «Στοιβαζόμαστε ξανά στα ελάχιστα τρισάθλια λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Αν πριν από το ξέσπασμα του Covid-19 το πρόβλημα του ΟΑΣΘ χτυπούσε κόκκινο συναγερμό, τώρα δεν χωρά λεπτό καθυστέρησης για την ΑΜΕΣΗ αγορά καινούργιων λεωφορείων». Παράλληλα οι διοικούντες του Οργανισμού, «αντί να αγοράσουν άμεσα καινούργια λεωφορεία, αθετούν ακόμη και τις πενιχρές υποσχέσεις για 100 μεταχειρισμένα λεωφορεία που έταζαν πριν από το καλοκαίρι» και γι’ αυτό «συγχαίρουν τον Δήμο Θεσσαλονίκης που τους βγάζει από τη δύσκολη θέση δωρίζοντας 50 μεταχειρισμένα λεωφορεία στον ΟΑΣΘ που αγόρασε με τα λεφτά των Θεσσαλονικέων!».

«Ζούμε μια παράνοια στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ τις ώρες αιχμής, εικόνες τραγικές, πέρα από τις τρύπες στα δάπεδα των λεωφορείων, τώρα είμαστε μύτη με μύτη, αλλά… με μάσκες», λέει στην «Εφ.Συν.» το μέλος της Πρωτοβουλίας, Φωτεινή Σαλονικίδου, που τονίζει ότι «δεχόμαστε έναν επικοινωνιακό καταιγισμό για τη λύση τάχα του προβλήματος από το φθινόπωρο. Και την ίδια στιγμή το υπουργείο αυξάνει τον μέγιστο αριθμό των επιτρεπόμενων επιβατών διότι βλέπει τον συνωστισμό και απλώς τον αποδέχεται».

Οσο για λεωφορεία που θα έμπαιναν στην κυκλοφορία διότι θα «απελευθερώνονταν» από τις περιαστικές γραμμές -που δόθηκαν στα ΚΤΕΛ- το σχόλιό της είναι ιοβόλο: «Μα ήταν ετοιμοθάνατα και τώρα απλώς έχουν… πεθάνει. Ο στόλος καταρρέει με ταχύτητα». Η Πρωτοβουλία δεν βλέπει βελτίωση της κατάστασης το φθινόπωρο, αμφιβάλλει αν ακόμη και τα 180 μεταχειρισμένα που ανακοινώθηκε ότι θα αγοραστούν θα έχουν φτάσει στην πόλη και κυρίως καταγγέλλει ότι, «συνεχίζοντας το έργο των προκατόχων τους, η διοίκηση του οργανισμού και η κυβέρνηση εργάζονται για το ξεπούλημα του «ασθενή ΟΑΣΘ» με ορίζοντα τη συνολική πώληση».


 

 


 

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα ΚΤΕΛ και άλλες γραμμές του ΟΑΣΘ
Συνεχίζεται η εγκατάλειψη της δημόσιας συγκοινωνίας προς όφελος των ιδιωτών στη Θεσσαλονίκη με τη νέα σύμβαση που ανεβάζει σε 39 τις περιαστικές γραμμές που θα εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ.
Στα ΚΤΕΛ και άλλες γραμμές του ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τους ετοιμάζουν μισθούς 500 €
Την ώρα που ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής παρακολουθεί αμέτοχος, αν δεν συνεπικουρεί σιωπηλά τη διοίκηση, σωρεία ανακοινώσεων και δηλώσεων, που άρχισαν από το τέλος της περασμένης εβδομάδας και...
Τους ετοιμάζουν μισθούς 500 €
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
Ομορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος... είναι ο ΟΑΣΘ στα μάτια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, «ανακάλυψε» νέα λεωφορεία.
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό
«Κόλλησε» στο Ελεγκτικό Συνέδριο το σχέδιο σύμβασης για παραχώρηση 25 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ και η αφωνία από τον υπουργό Μεταφορών είναι χαρακτηριστική.
Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...
Οι επαναλαμβανόμενες υποσχέσεις-δεσμεύσεις του πρωθυπουργού και του υπ. Μεταφορών μένουν στα λόγια και το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης δοκιμάζεται και με ζέστη και με κρύο.
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας