Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εκτός ΟΑΣΘ ο Σπανός
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (ΦΩΤ.; ΑΡΧΕΙΟΥ)
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εκτός ΟΑΣΘ ο Σπανός

  • A-
  • A+
Αιφνιδιαστικά και χωρίς απολύτως καμία εξήγηση «καρατομήθηκαν» ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού και ακόμα ένα μέλος της διοίκησης ● Επειτα από πρόταση του Κώστα Αχ. Καραμανλή, τα καθήκοντα του πρώτου αναλαμβάνει ο πρόεδρος Γιώργος Σκόδρας που αποκτά εφεξής υπερεξουσίες.

Απρόσμενη «θύελλα» χτύπησε τον ΟΑΣΘ με «θύμα» έναν εκ των «αρίστων» και «τεχνοκρατών» -όπως τουλάχιστον είχαν διαφημιστεί από την κυβέρνηση-, τον διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Σπανό, και ακόμα ένα μέλος της διοίκησης, που αντικαταστάθηκαν αιφνιδιαστικά και χωρίς καμιά απολύτως εξήγηση, αναδεικνύοντας μοναδικό και αδιαμφισβήτητο αρχηγό τον μέχρι πρότινος πρόεδρο Γιώργο Σκόδρα ο οποίος θα εκτελεί και τα καθήκοντα του καρατομηθέντος συμβούλου.

Η ανακοίνωση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης, που φέρει τις υπογραφές των υπουργών Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή και Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα, με ημερομηνία την 31η Μαρτίου, έπεσε κυριολεκτικά σαν κεραυνός χθες το μεσημέρι, αφού νωρίτερα το πρωί σε επικοινωνίες που είχε ο κ. Σπανός για τρέχουσες υποθέσεις του Οργανισμού δεν έδειξε ότι γνώριζε κάτι σχετικό.

Φημολογία

Φυσικά οι φήμες φούντωσαν αμέσως ως προς του λόγους και τις αιτίες που οδήγησαν στην απομάκρυνση του κ. Σπανού, χαρακτηριστικό αυτού το σχόλιο μέλους του Δ.Σ. στην «Εφ.Συν.»: «Εχω την εντύπωση ότι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος δεν είχαν καν ο ένας τον αριθμό τηλεφώνου του άλλου». Ετερο μέλος του Δ.Σ. κατέγραφε με προβληματισμό «μια σύγκρουση των δύο πριν ένα μήνα περίπου για μια υπόθεση που αφορούσε επισκευές οχημάτων, εξωτερικά συνεργεία, αλλά δεν φαινόταν να είναι τέτοιας μορφής και έντασης παρεξήγηση που δεν θα λυνόταν».

Αλλοι πάλι εστίασαν σε ανώνυμες καταγγελίες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα και σχετίζονταν με περίεργες προσλήψεις συγγενικών προσώπων μελών του Δ.Σ. στην εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο τηλεματικής του Οργανισμού και για ειδική μεταχείριση συγγενών ακόμη και βουλευτή της Β’ εκλογικής περιφέρειας Θεσσαλονίκης.

Με δεδομένο ότι οι αιτίες της «θύελλας» θα καθορίσουν εν πολλοίς και τις συνέπειες -που δεν μπορούν να εκτιμηθούν αυτή τη στιγμή- η νέα περίοδος που ξεκινά αναμένεται φυσικά με πολύ ενδιαφέρον, κυρίως βέβαια σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση του συγκοινωνιακού έργου για το οποίο το Δ.Σ. του Οργανισμού δεν μπορεί να είναι και πολύ υπερήφανο.

Τι θα αλλάξει μετά την πανδημία, η οποία έχει μειώσει δραματικά την κίνηση, μένει να φανεί σε βάθος χρόνου.

Αντικαταστάσεις

Το θέμα είναι ότι με την εισήγηση του κ. Καραμανλή και την αποδοχή της από τον κ. Σταϊκούρα οι αρμοδιότητες Σπανού περνούν στον πρόεδρο Γ. Σκόδρα, ο οποίος κατέχει πλέον υπερεξουσίες και φυσικά την πλήρη ευθύνη για τα όποια καλά ή κακά στον Οργανισμό. Σημειώνουμε ότι με τις αλλαγές παύτηκε και αντικαταστάθηκε το μέλος του Δ.Σ., καθηγητής Πληροφορικής του ΑΠΘ, /Γ. Βλαχάβας, και στη θέση του τοποθετήθηκε ο νομικός Γ. Ηλιάδης.

Μετά τις «καραμπόλες», αναβάθμισης έτυχε το μέλος του Δ.Σ., Γ. Ρετζεμπέρης, στον οποίο ανατέθηκαν καθήκοντα γενικού διευθυντή, ενώ ως μέλος του συμβουλίου, σε αντικατάσταση του κ. Σπανού, τοποθετήθηκε ο καθηγητής Ι. Κιοσέογλου.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακίνητα λεωφορεία, κολλημένο μετρό
Ο υπ. Μεταφορών και Υποδομών Κ. Καραμανλής ανεβαίνει «μετά βαΐων και κλάδων» για να ενημερωθεί, όμως ούτε τα 200 λεωφορεία του ΟΑΣΘ βγήκαν στους δρόμους, ούτε «κουνιέται φύλλο» στα έργα του μετρό.
Ακίνητα λεωφορεία, κολλημένο μετρό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
Ομορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος... είναι ο ΟΑΣΘ στα μάτια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, «ανακάλυψε» νέα λεωφορεία.
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μετωπική με τον ΟΑΣΘ
Κυβέρνηση και διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών δεν πείθουν τους εξοργισμένους πολίτες, ούτε καν το Ελεγκτικό Συνέδριο. Συλλαλητήριο προγραμματίζεται αύριο στις 12 το μεσημέρι στο άγαλμα Βενιζέλου.
Μετωπική με τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: ο Γολγοθάς των Θεσσαλονικέων
Λιγότερα από 250 (!) λεωφορεία κυκλοφόρησαν χθες στην πόλη, τα περισσότερα δε εξ αυτών χωρίς θέρμανση, πολλά ακινητοποιούνται λόγω βλαβών ενώ αμέτρητες είναι οι κλήσεις διαμαρτυρίας.
ΟΑΣΘ: ο Γολγοθάς των Θεσσαλονικέων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
Ασάφειες διατυπώθηκαν από τον υπ. Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Παρέπεμψε τα ζητήματα του μετρό και των συγκοινωνιών στις δηλώσεις του Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: νέος πρόεδρος ο Γ. Σκόδρας με το παρελθόν των 92 μηνύσεων!
Αλλαγή διοίκησης στον οργανισμό διά χειρός Κ. Καραμανλή, την ώρα που το παλαιό συμβούλιο κατέθετε μήνυση στην Εισαγγελία για σαμποτάζ ● Τα άλλα νέα πρόσωπα και η παροιμιώδης γκάφα με την Καλυψώ Γούλα.
ΟΑΣΘ: νέος πρόεδρος ο Γ. Σκόδρας με το παρελθόν των 92 μηνύσεων!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας