Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό

  • A-
  • A+
«Κόλλησε» στο Ελεγκτικό Συνέδριο το σχέδιο σύμβασης για παραχώρηση 25 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ και η αφωνία από τον υπουργό Μεταφορών είναι χαρακτηριστική ● Πάντως στα αμαξοστάσια βρίσκονται ακινητοποιημένα 90 αρθρωτά λεωφορεία με βλάβη, που ίσως να έλυναν το τεράστιο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης.

Δεν φτάνει η απελπισία που βιώνουν καθημερινά οι πολίτες της Θεσσαλονίκης περιμένοντας να φανεί λεωφορείο για να πάνε στη δουλειά τους, ήρθε και ο ανύπαρκτος στοιχειώδης προγραμματισμός έστω για τον σχεδιασμό που εξαγγέλλουν οι υπεύθυνοι, για να ολοκληρωθεί η χαοτική κατάσταση. Διότι ούτε από το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν περνά με ευκολία το σχέδιο σύμβασης για την παραχώρηση 25 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ.

Πληροφορίες που δεν έχουν διαψευστεί θέλουν το Ελεγκτικό Συνέδριο να έχει αναβάλει τη λήψη απόφασης, ζητώντας από τον ΟΣΕΘ να καταθέσει περισσότερα στοιχεία (!) για την επιχειρησιακή δυνατότητα του ΟΑΣΘ. Κατόπιν τούτου, ακόμη και η επικοινωνιακή διαχείριση των ΟΣΕΘ-ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ έπαθε αφλογιστία…

Ενώ όλο το προηγούμενο διάστημα οι ανακοινώσεις του ΟΣΕΘ είχαν θριαμβικό χαρακτήρα για τα επιπλέον λεωφορεία που, αποδεσμευόμενα από τις υπεραστικές γραμμές, δήθεν θα έμπαιναν στην πόλη και θα έσωζαν την κατάσταση, ενώ δεν έμεινε μέρα χωρίς φωτογραφίες των νέων λεωφορείων που φτάνουν για λογαριασμό των ΚΤΕΛ σαν «ελευθερωτές» των Θεσσαλονικέων, τελικά η σύμβαση κόλλησε στο Ελεγκτικό. Οσο και να ψιθυρίζονται κάτι λέξεις ότι «το θέμα είναι τυπικό και θα λυθεί», το σίγουρο είναι ότι ο Φεβρουάριος θα χαθεί αν, μ’ αυτά και μ’ αυτά, δεν χαθεί και ο Μάρτιος.

Την ίδια ώρα ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, εφτά μήνες μετά την τοποθέτησή του, είναι άφαντος και αρκείται να δίνει συνεντεύξεις αναγγέλλοντας διαγωνισμούς που, αν όλα πάνε καλά, θα ολοκληρωθούν σε… δύο χρόνια. Και τι να περιμένει κανείς να πάει καλά όταν μια απλή σύμβαση έχει κολλήσει στο Ελεγκτικό, ενώ -κι αν εγκριθεί- περιμένουμε και προσφυγή των εργαζομένων του ΟΑΣΘ στο ΣτΕ;

Η τραγωδία που ζει τους τελευταίους μήνες η Θεσσαλονίκη μοιάζει χωρίς τελειωμό, διότι ακόμη κι αν μπουν στην κυκλοφορία τα 65 (!) λεωφορεία από τις υπεραστικές γραμμές, θα προστεθούν απλώς στα… 220 (;) που μετά βίας κυκλοφορούν στην πόλη, δηλαδή θα βρεθούμε στην κατάσταση εκείνη την οποία προ επτά μηνών η νέα κυβέρνηση και η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ κατήγγελλαν τότε ως… απαράδεκτη. Και σε όλα αυτά κανείς δεν λαμβάνει υπόψη πόσο τα υφιστάμενα λεωφορεία θα αντέξουν την καθημερινή πίεση στην πόλη και κανένας δεν ρωτά γιατί ο ΟΑΣΘ δεν επισκευάζει τα 90 αρθρωτά λεωφορεία που βρίσκονται στα αμαξοστάσιά του.

Εκεί που χρειάζεται

Με παρέμβασή του στη Βουλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης σχολιάζει πως «με αδιαφανείς διαδικασίες και παρά τη γνωμοδότηση Χρυσόγονου – Κουκιάδη αναθέτουν συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ με κόστος 23 εκατομμύρια τον χρόνο. Αν αυτά τα χρήματα τα είχαν διαθέσει σε ένα σχέδιο για τον ΟΑΣΘ, θα είχε βελτιωθεί η κατάσταση».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θριαμβολογίες χωρίς αντίκρισμα
Πανηγυρίζουν στο υπουργείο Μεταφορών για την έγκριση της σύμβασης μεταξύ ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ από το Ελεγκτικό Συνέδριο, που ωστόσο δεν πρόκειται να μειώσει την ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων.
Θριαμβολογίες χωρίς αντίκρισμα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...
Οι επαναλαμβανόμενες υποσχέσεις-δεσμεύσεις του πρωθυπουργού και του υπ. Μεταφορών μένουν στα λόγια και το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης δοκιμάζεται και με ζέστη και με κρύο.
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αφαντα τα νέα λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη
Ατέλειωτος κατήφορος για τις συγκοινωνίες της πόλης με την κυβέρνηση να καταργεί τον διάδοχο φορέα του ΟΑΣΘ και να στρώνει τον δρόμο για ιδιωτικοποίηση των αστικών γραμμών, αλλά και του μετρό που θα...
Αφαντα τα νέα λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής έθεσε προτεραιότητα τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, τονίζοντας ότι στη συμπρωτεύουσα η κατάσταση «είναι δραματική».
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ
Μετά από συνάντηση 2,5 ωρών οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατέληξαν σε συμφωνία, δεν θα πραγματοποιηθούν άλλες κινητοποιήσεις αν και απέμεινε η απορία γιατί...
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ
​Ευρύχωρο σε αποκαλύψεις, πολιτικές καταγγελίες κατά της Ν.Δ., απαντήσεις σε Fraport, αλλά και όνειρα για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε το βαγόνι του μετρό που εκτίθεται στην 82η...
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας