Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μέσω ΣΔΙΤ οι μελέτες για τα δημόσια έργα

Στη συνάντηση του Κ. Μητσοτάκη με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών ανακοινώθηκε επίσης ότι εξασφαλίστηκε η έγκριση των Βρυξελλών για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος

EUROKINISSI / ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μέσω ΣΔΙΤ οι μελέτες για τα δημόσια έργα

  • A-
  • A+

Με ΣΔΙΤ, το σύστημα σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα που εφαρμόζεται στη διαχείριση των σκουπιδιών, θα εκπονούνται οι μελέτες για τα δημόσια έργα και η αρχή θα γίνει από τον πολύπαθο Βόρειο Οδικό Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), όπως προκύπτει από την ενημέρωση από το μέγαρο Μαξίμου μετά τη συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.

Ανακοινώθηκε επίσης ότι εξασφαλίστηκε η έγκριση των Βρυξελλών στην περίπτωση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, χωρίς όμως να δοθούν περισσότερες πληροφορίες για την απεμπλοκή από τη σημερινή κατάσταση.

Πενιχρός ήταν ο απολογισμός για το Μάτι, που είχε κάνει «σημαία» η Ν.Δ. όταν ήταν στην αντιπολίτευση. Σημειώνεται μόνον ο καθαρισμός ενός οικοπέδου (!) στο οποίο είχαν συγκεντρωθεί υλικά από τα καμένα ακίνητα της περιοχής, ενώ γίνεται αναφορά στη σύσταση της εταιρείας «Μάτι Ξανά», που παραμένει στα χαρτιά.

Ο προγραμματισμός για τη φετινή χρονιά περιλαμβάνει την τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και την προώθηση σχεδίου νόμου για την επιτάχυνση των έργων. Στο πρόγραμμα της Ν.Δ. περιλαμβάνεται πρόταση που προβλέπει ότι ιδιώτες θα εκπονούν μελέτες για υποδομές και θα τις προωθούν στο υπουργείο για να τις δημοπρατήσει, εξασφαλίζοντας προτεραιότητα στην κατασκευή τους.

 

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η «Ιντερκάτ» μειοδότησε στην πέμπτη εργολαβία του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
​Εξελίξεις με «ζουμί» έκρυβε ο χθεσινός διαγωνισμός για το πέμπτο από τα συνολικά οκτώ τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Στη διαδικασία δεν εμφανίστηκε καν η εταιρεία του Χρήστου Καλογρίτσα, η...
Η «Ιντερκάτ» μειοδότησε στην πέμπτη εργολαβία του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην «Ολυμπία Οδό» η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
Την ανάθεση του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος στην κοινοπραξία της «Ολυμπίας Οδού» ανακοίνωσε χθες ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής κατά τη συνάντηση με βουλευτές της Ν.Δ.
Στην «Ολυμπία Οδό» η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πάτρα-Πύργος από το 2027 και βλέπουμε
Για το 2027, με τα πιο... αισιόδοξα σενάρια, μετατίθεται η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, ο οποίος θα αντικαταστήσει τη σημερινή καρμανιόλα της Δυτικής Ελλάδας.
Πάτρα-Πύργος από το 2027 και βλέπουμε
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα καινούργια «θα» για τη μεγάλη καρμανιόλα
Το γεφύρι της Αρτας είναι... το τμήμα αυτοκινητοδρόμου Πάτρας - Πύργου, τη μεγαλύτερη καρμανιόλα του οδικού δικτύου, που είχε περιληφθεί το 2006 στη σύμβαση της Ολυμπίας Οδού αλλά βρίσκεται ακόμη στο «θα».
Τα καινούργια «θα» για τη μεγάλη καρμανιόλα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αρχίζουν τα έργα στον νέο δρόμο Πάτρας-Πύργου
Τη Μ. Τρίτη αρχίζει επιτέλους η κατασκευή σε τέσσερα, από τα συνολικά οκτώ, κομμάτια του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, μήκους 74 χλμ., ο οποίος προβλέπεται να δοθεί στην κυκλοφορία σε 3,5 χρόνια.
Αρχίζουν τα έργα στον νέο δρόμο Πάτρας-Πύργου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εχασε δύο εργολαβίες για το Πάτρα-Πύργος ο Καλογρίτσας
Στο τέλος Οκτωβρίου αναμένεται να κατατεθούν στο Ελεγκτικό Συνέδριο οι περισσότερες συμβάσεις για τον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, με προοπτική να ξεκινήσουν τα πρώτα έργα ώς το τέλος του χρόνου στο τμήμα...
Εχασε δύο εργολαβίες για το Πάτρα-Πύργος ο Καλογρίτσας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας