Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τέλος εποχής στα ταξί
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τέλος εποχής στα ταξί

  • A-
  • A+
Υστερα από έξι θητείες στην κεφαλή της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος αποχωρεί μη βάζοντας υποψηφιότητα στις εκλογές του ερχόμενου Νοεμβρίου ● Φαίνεται πως η παράταξή του, ΔΑΚΜΜΕ Ταξί, επιστρέφει στην αγκαλιά της Ν.Δ., ύστερα από το «ρήγμα» των τελευταίων ετών που είχε φέρει τον κλάδο κοντά στον Χρήστο Σπίρτζη.

Την αποχώρησή του από την προεδρία της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί προανήγγειλε χθες ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, διευκρινίζοντας ότι η θητεία του θα λήξει τον ερχόμενο Νοέμβριο και δεν προτίθεται να θέσει πάλι υποψηφιότητα στις εκλογές.

Ο μακροβιότερος πρόεδρος επαγγελματικού σωματείου στη χώρα και αδιαφιλονίκητος αρχηγός της «κίτρινης φυλής» έκανε τις δηλώσεις μετά τη χθεσινή συνεδρίαση των συμβούλων της παράταξης ΔΑΚΜΜΕ Ταξί, η οποία διαθέτει την πλειοψηφία στη σημερινή διοίκηση της Ομοσπονδίας. Από την ανακοίνωση που εκδόθηκε προκύπτει ότι η παράταξη επιστρέφει στη... γαλάζια οικογένεια, κίνηση που επισημοποιήθηκε μετά τη συνάντηση εκπροσώπων της με τον διευθυντή του πολιτικού γραφείου του πρωθυπουργού και τον γραμματέα του συνδικαλιστικού τομέα της Ν.Δ.

Στις τελευταίες εκλογές, που έγιναν το 2017, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος πέτυχε την επανεκλογή του στη θέση του προέδρου της Ομοσπονδίας για έκτη φορά. Η παράταξη, παρά τη σφοδρή αντιπαράθεση με τη Ν.Δ., κατάφερε να αυξήσει τις δυνάμεις της από 40,9% σε 46,6% και διαθέτει τρία από τα συνολικά πέντε μέλη της διοίκησης.

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος διατέλεσε επί πολλά χρόνια δραστήριο μέλος της Ν.Δ. και μετείχε στα συνδικαλιστικά όργανα του κόμματος. Οταν το κόμμα ήταν στην αντιπολίτευση, τον ενίσχυε στις δυναμικές αντιπαραθέσεις του κλάδου των ταξιτζήδων με τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ για την απελευθέρωση του επαγγέλματος. Στις προ Μνημονίων εποχές, μάλιστα, οι «γαλάζιοι» ταξιτζήδες λειτουργούσαν ως άτυπα αλλά ισχυρά προεκλογικά κέντρα! Από τότε έρχονται και οι εικόνες με τον Αντώνη Σαμαρά στα μπαλκόνια αγκαλιά με τον «αγαπητό Θύμιο».

Οι τότε κινητοποιήσεις είχαν στόχο να ακυρωθεί ο νόμος Ραγκούση, με τον οποίο επιχειρήθηκε η πρώτη και σοβαρή προσπάθεια ανοίγματος του επαγγέλματος των ταξί. Ο Θύμιος το πέτυχε επί συγκυβέρνησης, με τον επόμενο υπουργό, ο οποίος λείανε διατάξεις του νομοσχεδίου, για να ακολουθήσει η σύντομη υπουργία Βορίδη που κατάργησε πλήρως τις ρυθμίσεις.

Με το επόμενο νομοσχέδιο, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ πλέον, επιχειρήθηκε και σε ικανό βαθμό ικανοποιήθηκε η ανάγκη απελευθέρωσης και εκσυγχρονισμού του επαγγέλματος, ενώ ήδη είχαν κάνει την παρουσία τους οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες παροχής συγκοινωνιακών υπηρεσιών.

Ο Θ. Λυμπερόπουλος ζήτησε από τη Ν.Δ. να τις «πολεμήσει», κάτι που η αξιωματική αντιπολίτευση όχι μόνο δεν έκανε, αλλά και στη Βουλή, διά στόματος Ντόρας Μπακογιάννη, τάχθηκε υπέρ των καινοτομιών τύπου Τaxibeat και Uber, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε συναντήσεις με εκπροσώπους τους.

Ο ηγέτης των ταξιτζήδων δεν δίστασε τότε να επιτεθεί ανοιχτά στη Ν.Δ., προκάλεσε τη διαγραφή του από το κόμμα και άρχισε να κινείται προς την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Ο τότε υπουργός Χρ. Σπίρτζης ανακηρύχθηκε ο καλύτερος φίλος του κλάδου, με δημόσιες δηλώσεις του Θ. Λυμπερόπουλου που συνεχίστηκαν ώς τις παραμονές των περσινών εκλογών.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κόντρες σε φόντο κίτρινο
Στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής αρχίζει αύριο η επεξεργασία του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο μεταξύ άλλων θεσπίζει μέτρα για τις εταιρείες διαμεσολάβησης σε υπηρεσίες μεταφοράς και από την...
Κόντρες σε φόντο κίτρινο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λυμπερόπουλος vs Σαμαράς
Ευθεία και σφοδρή επίθεση στον Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε ο Θύμιος Λυμπερόπουλος. Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί, με γραπτή δήλωσή του, ζήτησε χθες την παραίτηση του προέδρου της Ν.Δ., τον...
Λυμπερόπουλος vs Σαμαράς
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το υπερταμείο ξηλώνει τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ
Η διοίκηση του υπερταμείου ανακοίνωσε τον νέο πρόεδρο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, χωρίς βεβαίως να εξηγήσει τους λόγους που πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων την προηγούμενη απόφαση την οποία η ίδια...
Το υπερταμείο ξηλώνει τον πρόεδρο του ΟΑΣΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην Ευρωβουλή το πραξικόπημα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού
Κατακραυγή για την παρέμβαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη με στόχο την απομάκρυνση της προέδρου Βασιλικής Θάνου ● Τι υποστήριξαν ευρωβουλευτές, πανεπιστημιακοί και νομικοί για τη λειτουργία των ανεξάρτητων αρχών...
Στην Ευρωβουλή το πραξικόπημα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνδικαλιστικοί «τίτλοι τέλους» για τον Θύμιο Λυμπερόπουλο
Την αποχώρησή του από την προεδρία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί ΠΟΕΙΑΤΑ προανήγγειλε ο πιο ακλόνητος πρόεδρος στο συνδικαλιστικό όργανο των αυτοκινητιστών, Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Συνδικαλιστικοί «τίτλοι τέλους» για τον Θύμιο Λυμπερόπουλο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κυβίστηση της Ν.Δ. για τα έργα ανάπλασης της Αθήνας
«Κωλοτούμπα» από τη Ν.Δ. στη θέση της για την «Ανάπλαση Αθήνας», τον φορέα που συγκροτήθηκε το 2018 για την επιτάχυνση των έργων ανάπλασης και μέσα σε σύντομο διάστημα κατάφερε να δώσει δείγματα γραφής.
Κυβίστηση της Ν.Δ. για τα έργα ανάπλασης της Αθήνας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας