Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ηλεκτρονικό εισιτήριο στα ΚΤΕΛ Αθήνας-Θεσσαλονίκης
EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ηλεκτρονικό εισιτήριο στα ΚΤΕΛ Αθήνας-Θεσσαλονίκης

  • A-
  • A+

Νέα δωράκια προς τους μετόχους των ΚΤΕΛ προστέθηκαν με τροπολογία που εντάχθηκε στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο ψηφίζεται σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής. Με τη νέα διάταξη παρέχεται το δικαίωμα στους ιδιοκτήτες να επεκταθούν και στην εμπορία καυσίμων, υγρών και αερίων! Προβλέπεται η λειτουργία των πρατηρίων στις εγκαταστάσεις των ΚΤΕΛ, εφόσον πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές, τα οποία δεν θα εξυπηρετούν μόνο τα λεωφορεία, αλλά θα επεκτείνουν την εμπορική δραστηριότητά τους σε φορτηγά και Ι.Χ.

Με ανακοίνωση του υφυπουργού Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννη προβλέπεται η διάθεση 745.023 ευρώ για τη χρηματοδότηση των ψηφιακών υποδομών, ώστε να λειτουργήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο και στα 32 αστικά ΚΤΕΛ της επικράτειας.

Το μέτρο αποφασίστηκε έπειτα από εισήγηση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΣ) και το ποσό θα εξασφαλιστεί από τον Ειδικό Λογαριασμό Εισφοράς, που έχει θεσπιστεί για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών των ΚΤΕΛ. Θεσπίστηκε το 2014 και αντιπροσωπεύει το 1% επί των εσόδων, συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του εισιτηρίου και επιβαρύνει τους επιβάτες.

Με διάταξη που έχει ενταχθεί στο αρχικό νομοσχέδιο επιβάλλεται η εγκατάσταση συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα ΚΤΕΛ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, που ετοιμάζονται να μπουν στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες των δύο πολεοδομικών συγκροτημάτων. Πρέπει να είναι συμβατά με αυτά που ήδη λειτουργούν στον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ, ενώ η λειτουργία τους προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα σε τέσσερις μήνες.

Με απόφαση του υπουργού Υποδομών, που θα εκδοθεί μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, θα ορίζεται επίσης ενιαίο μηχανογραφημένο σύστημα παροχής στοιχείων, κρατήσεων θέσεων και πληροφόρησης επιβατών για τα υπεραστικά δρομολόγια των 64 υπεραστικών ΚΤΕΛ. Οι σχετικές τεχνικοοικονομικές μελέτες προβλέπεται να εκπονηθούν με μέριμνα του υπουργείου Υποδομών. Το ίδιο σχέδιο νόμου περιλαμβάνει και κίνητρα αντικατάστασης των λεωφορείων των ΚΤΕΛ, τα οποία μετρούν κατά μέσο όρο 18 χρόνια ζωής.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΚΤΕΛ Ικανοποίηση από την πρώτη τους κινητοποίηση
Για δυο ώρες δεν έγιναν τα προγραμματισμένα δρομολόγια υπεραστικών λεωφορείων από τον σταθμό της Λιοσίων στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων των εργαζομένων για να αποσυρθεί διάταξη νομοσχεδίου.
ΚΤΕΛ Ικανοποίηση από την πρώτη τους κινητοποίηση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Έρχεται ηλεκτρονικό εισιτήριο στα ΚΤΕΛ της περιφέρειας
Ηλεκτρονικό εισιτήριο αποκτούν τα αστικά ΚΤΕΛ της περιφέρειας, μετά από πρόταση της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΣ) την οποία έκανε αποδεκτή ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.
Έρχεται ηλεκτρονικό εισιτήριο στα ΚΤΕΛ της περιφέρειας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η εκτροπή του Αχελώου στο βάθος της σήραγγας
Με «σημαία» τη συντήρηση της μισοτελειωμένης σήραγγας Συκιάς, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζεται να δημοπρατήσει νέα έργα στο συγκεκριμένο τμήμα, που μπορεί να λειτουργήσει μόνο με εκτροπή των...
Η εκτροπή του Αχελώου στο βάθος της σήραγγας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τροπολογία για να μπουν οι μπουλντόζες στο Ελληνικό με κάθε κόστος
Με διάταξη στο πολυνομοσχέδιο για τα υδατοδρόμια η κυβέρνηση δίνει «γην και ύδωρ» στο επενδυτικό σχήμα για να ξεκινήσουν τα έργα πριν από τη μεταβίβαση του ακινήτου των 6.200 στρεμμάτων ● Το Δημόσιο...
Τροπολογία για να μπουν οι μπουλντόζες στο Ελληνικό με κάθε κόστος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην Πελοπόννησο το γιοφύρι της Αρτας κινείται σε ράγες
Την άμεση επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου ζητούν οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιστολή τους προς τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή και τη διοίκηση του ΟΣΕ.
Στην Πελοπόννησο το γιοφύρι της Αρτας κινείται σε ράγες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις ράγες των αστικών συγκοινωνιών
Με εξασφαλισμένη την κρατική χρηματοδότηση που θα αγγίξει το 1 δισ. ευρώ ώς το 2035, οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι ετοιμάζονται να διεκδικήσουν φιλέτα του ΟΑΣΑ και του ΟΑΣΘ, εφόσον το αποφασίσει η κυβέρνηση.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις ράγες των αστικών συγκοινωνιών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας