Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αντι-δράσεις για το χάλι του ΟΑΣΘ

Από παλαιότερη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αντι-δράσεις για το χάλι του ΟΑΣΘ

  • A-
  • A+
Κινητοποιήσεις με τριήμερη καμπάνια, υπό την ομπρέλα του ΠΑΜΕ, με ερωτηματολόγια και συλλογή υπογραφών κατά της σχεδιαζόμενης ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού

Η τριήμερη καμπάνια που πραγματοποίησαν σωματεία που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ για το χάλι στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ολοκληρώθηκε χθες με παραστάσεις διαμαρτυρίας και κατάθεση των υπογραφών που συγκέντρωσαν στα γραφεία της διοίκησης του ΟΑΣΘ και στο πρωθυπουργικό γραφείο στο ΥΜΑΘ.

Η δράση με τα ερωτηματολόγια έγινε στον πεζόδρομο Αγίας Σοφίας, στη στάση του ΟΑΣΘ στην πλατεία Αριστοτέλους, αλλά και στους τερματικούς σταθμούς Αριστοτέλους με Εγνατία, ΙΚΕΑ και ΟΣΕ και συμμετείχαν σε αυτήν τα σωματεία Οικοδόμων, Τηλεπικοινωνιών - Πληροφορικής, Εργολαβικών Καθαριστριών και Φύλαξης, Εμποροϋπαλλήλων, Ιδιωτικών Υπαλλήλων, Επισιτισμού - Τουρισμού.

Οπως είπε στην «Εφ.Συν.» ο Θανάσης Κουτσουράς, πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Θεσσαλονίκης, «η κινητοποίησή μας αυτή θα επαναληφθεί μετά τις γιορτές και θα είναι πιο οργανωμένη. Αυτές τις μέρες μιλήσαμε με τον κόσμο, τον ακούσαμε, είπαμε τις θέσεις μας για καλύτερες δημόσιες συγκοινωνίες. Αυτό που μας είπαν στο πρωθυπουργικό γραφείο και τον ΟΑΣΘ ήταν μια επανάληψη όσων γνωρίζαμε και ήταν καθαρό για εμάς ότι προχωρούν το σχέδιο ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού, σε πρώτη φάση με την ανάθεση γραμμών στα ΚΤΕΛ. Το θέμα όμως είναι ότι μετά από 6 μήνες διακυβέρνησης της Ν.Δ. το χάλι με τον ΟΑΣΘ συνεχίζεται. Για να μετακινηθείς περιμένεις πολλή ώρα και είναι προφανές ότι λείπουν λεωφορεία, αφού είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών».

Στο κείμενο με τις θέσεις των εργαζομένων γινόταν περιγραφή της κατάστασης του ΟΑΣΘ, σημειώνονταν οι πολιτικές ευθύνες των κυβερνήσεων της Ν.Δ. και του ΣΥΡΙΖΑ και προβαλλόταν το κεντρικό πλαίσιο αιτημάτων: «Αμεσα μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό. Οχι στην κρατική επιδότηση των ΚΤΕΛ με εκχώρηση γραμμών από τον ΟΑΣΘ. Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία. Συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό. Προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα. Αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων. Συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες, με ανθρώπινες συνθήκες. Κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό».

Λύση για τα συνδικάτα «είναι ένας ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που θα ικανοποιεί την ανάγκη για ασφαλή, σύγχρονη μετακίνηση με ΜΜΜ στην πόλη».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μαζική κινητοποίηση η ηχηρή απάντηση στις έωλες υποσχέσεις
Η μαζικότατη συγκέντρωση και πορεία που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη ήταν η ηχηρή απάντηση σε όσα υποσχέθηκε για πολλοστή φορά την προηγούμενη μέρα η κυβέρνηση διά στόματος του υφυπουργού Υποδομών και...
Μαζική κινητοποίηση η ηχηρή απάντηση στις έωλες υποσχέσεις
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μετωπική με τον ΟΑΣΘ
Κυβέρνηση και διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών δεν πείθουν τους εξοργισμένους πολίτες, ούτε καν το Ελεγκτικό Συνέδριο. Συλλαλητήριο προγραμματίζεται αύριο στις 12 το μεσημέρι στο άγαλμα Βενιζέλου.
Μετωπική με τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λεωφορεία; Σε 2 χρόνια...
Με την Αστυνομία προσπάθησαν να σταματήσουν διαμαρτυρία για τις συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, που θα βελτιωθούν σε δύο χρόνια σύμφωνα με δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ!
Λεωφορεία; Σε 2 χρόνια...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα προβλήματα στον ΟΑΣΘ
Λύσεις και όχι «μπαλώματα» ζητά από τον ΟΑΣΘ και την κυβέρνηση η Πρωτοβουλία Εργαζομένων, Φοιτητών και Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες. Kαλεί σε νέα μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα το απόγευμα.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα προβλήματα στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η πρώτη αμφισβήτηση του νέου ΟΑΣΘ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, το Σάββατο, με αιτήματα τη γρήγορη, ασφαλή, άνετη και φτηνή μετακίνηση (μιλούν για «άπιαστο όνειρο») και στόχο να μη μετατραπεί η μετακίνηση «από δικαίωμα σε εμπόρευμα, σε βάρος της...
Η πρώτη αμφισβήτηση του νέου ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ
Μετά από συνάντηση 2,5 ωρών οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατέληξαν σε συμφωνία, δεν θα πραγματοποιηθούν άλλες κινητοποιήσεις αν και απέμεινε η απορία γιατί...
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας