Νέο ανέκδοτο στη Θεσσαλονίκη: Μετρό στα δυτικά της πόλης. Μάλλον δεν πρόλαβε να διαβάσει τις δηλώσεις του προέδρου της «Αττικό Μετρό» και τις κόντρα δηλώσεις δύο δημάρχων της δυτικής Θεσσαλονίκης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Αδωνις Γεωργιάδης, αλλιώς δεν θα σχολίαζε έμπλεος αισιοδοξίας από το βήμα του 4ου Thessaloniki Summit ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα γίνει «εντός χρονοδιαγράμματος με πραγματικούς συρμούς και όχι φωτογραφίες σε μουσαμάδες».
Δεν είναι μόνο ότι το χρονοδιάγραμμα αμφισβητείται από τις ίδιες τις καταστάσεις, ήρθε και ο Ταχιάος με δηλώσεις του στην ΕΡΤ 3 να ανάψει φωτιές στα δυτικά της πόλης, δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να γίνεται συζήτηση για την επέκταση προς τα βορειοδυτικά όταν εκκρεμούν δημοπρατήσεις σε επτά από τις εννέα εργολαβίες στην Καλαμαριά.
Αντέδρασαν δύο δήμαρχοι από τα δυτικά. Με ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια και ανησυχία του, τονίζοντας ότι «είναι αδιανόητο να μην αποτελεί, από σήμερα ακόμα, την απόλυτη προτεραιότητα του υπουργείου και της κυβέρνησης η ωρίμανση όλων των απαραίτητων διαδικασιών προς αυτή την κατεύθυνση για την κατασκευή της γραμμής που θα εξυπηρετεί τον λαό της δυτικής Θεσσαλονίκης».
Στο ίδιο ύφος και η τοποθέτηση του δημάρχου Παύλου Μελά Δημήτρη Δεμουρτζίδη, που δήλωσε στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4» ότι «υπήρχε ένα κλίμα καλό, βλέποντας ότι “έτρεχαν” τα έργα του Μετρό, στις συναντήσεις με τον τέως πρόεδρο της “Αττικό Μετρό” Γιάννη Μυλόπουλο δημιουργούνταν η αίσθηση ότι μπορούμε να πάμε παραπέρα και ότι μέσα στο 2020 θα γίνονταν οι πρόδρομες εργασίες. Πιστεύαμε ότι υπάρχει μέλλον. Είχαν γίνει διαβουλεύσεις και μεταξύ των δημάρχων για μια κυκλική διαδρομή του μετρό που θα περνούσε από όλους τους δήμους». Ενώ τώρα «περιμένουμε τον κ. Ταχιάο να μας πει τι ισχύει… υπήρχε ένας σχεδιασμός. Τώρα μαθαίνουμε ότι δεν υπάρχει ούτε αυτός, περιμένουμε να δούμε τι υπάρχει», κατέληξε.