Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στους κορυφαίους παγκοσμίως προορισμούς κρουαζιέρας η Ελλάδα
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Στους κορυφαίους παγκοσμίως προορισμούς κρουαζιέρας η Ελλάδα

  • A-
  • A+

Η Ελλάδα αποτελεί την 3η μεγαλύτερη χώρα προορισμού κρουαζιέρας στην Ευρώπη, μετά την Ιταλία και την Ισπανία, καθώς το 2017 ταξίδεψαν στη χώρα μας 4,09 εκατ. επιβάτες. Ο Πειραιάς, η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Κέρκυρα και το Κατάκολο είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί της χώρας.

Στο μεταξύ όλο και περισσότερες εταιρείες αναμένεται να εντάξουν την Ελλάδα στο πρόγραμμά τους τα επόμενα χρόνια καθώς ήδη από το 2018 σημειώθηκε σημαντική αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας που ταξίδεψαν στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, η όποια άγγιξε το 8,5% με 746.000 επιβάτες, σηματοδοτώντας την απαρχή της επιστροφής της εμπιστοσύνης στην περιοχή.

Σύμφωνα με τη Διεθνή Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ανάπτυξη του κλάδου είναι ραγδαία με 290 κρουαζιερόπλοια σε λειτουργία και 114 που πρόκειται να κατασκευαστούν τα επόμενα 8 χρόνια. Επίσης τα ίδια στοιχεία υποστηρίζουν ότι 30 εκατομμύρια επιβάτες αναμένεται να ταξιδέψουν παγκοσμίως με κρουαζιέρα μέχρι το τέλος του 2019 –αποτελεί 5% αύξηση συγκριτικά με το 2018– με παγκόσμια οικονομική συμβολή 135 δισ. δολάρια και 1,1 εκατ. εργασίες στον κλάδο.

Τα στοιχεία αυτά παρουσιάστηκαν από εκπροσώπους της CLIA, οι οποίοι συναντήθηκαν με τον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι δυνατότητες της Ελλάδας να ενισχύσει περαιτέρω το προφίλ της στον τομέα της κρουαζιέρας, καθώς και τα είδη της κρουαζιέρας που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν δυναμικά στο Αιγαίο και το Ιόνιο πέλαγος υπό τις παρούσες συνθήκες.

Οι εκπρόσωποι της CLIA Μαρία Δεληγιάννη, εκπρόσωπος Κυβερνητικών και Δημοσίων Υποθέσεων Ανατολικής Μεσογείου, καθώς και ο Νίκος Μερτζανίδης, διευθυντής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, στηριζόμενοι στα συγκεκριμένα στοιχεία, ενημέρωσαν τον υπουργό Ναυτιλίας πως αν και η Ελλάδα κατατάσσεται στους κορυφαίους παγκοσμίως προορισμούς κρουαζιέρας, εντούτοις ο οικονομικός αντίκτυπος της κρουαζιέρας τόσο σε εθνικό όσο και σε τοπικό επίπεδο δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές δυνατότητες.


 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Την άνοιξη του 2021 επιστρέφει η Celestyal Cruises στις κρουαζιέρες
Οι εταιρείες του κλάδου περιμένουν τον καθορισμό των νέων πρωτοκόλλων και τις κατευθυντήριες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ειδικότερα του EU Healthy Gateways και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την...
Την άνοιξη του 2021 επιστρέφει η Celestyal Cruises στις κρουαζιέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ξεκινούν τα έργα επέκτασης του σταθμού κρουαζιέρας
Το έργο, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, θα δημιουργήσει δύο νέες θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων «νέας γενιάς» στη νότια πλευρά του λιμανιού του Πειραιά ● Συνεχίζονται οι αντιδράσεις από κατοίκους και...
Ξεκινούν τα έργα επέκτασης του σταθμού κρουαζιέρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ρεκόρ στις αφίξεις επιβατών κρουαζιέρας το 2019
Στην πρώτη θέση και πάλι ο Πειραιάς με 622 κρουαζιερόπλοια και 1.098.091 επιβάτες, και ακολουθούν Σαντορίνη Μύκονος, Κέρκυρα, Κατάκολο, Ρόδος, Ηράκλειο, Σούδα, Κεφαλλονιά-Ιθάκη και Πάτμος.
Ρεκόρ στις αφίξεις επιβατών κρουαζιέρας το 2019
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα διαμαρτυρία κατά της επέκτασης του λιμανιού κρουαζιέρας
Την Κυριακή, στις 6 το απόγευμα, κάτοικοι του Πειραιά λένε όχι στη «θανατηφόρα ρύπανση» από τα κρουαζιερόπλοια και «στα σχέδια της κυβέρνησης και της COSCO να επεκτείνουν το λιμάνι κρουαζιέρας σε βάρος της...
Νέα διαμαρτυρία κατά της επέκτασης του λιμανιού κρουαζιέρας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Χωρίς απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά εδώ και 26 χρόνια η Θηρασία
Χωρίς απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με το λιμάνι του Πειραιά εδώ και 26 ολόκληρα χρόνια βρίσκεται η Θηρασία, το μικρό νησί δυτικά της Σαντορίνης, καθώς το τελευταίο δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε το 1993.
Χωρίς απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά εδώ και 26 χρόνια η Θηρασία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το «Αρτεμις» σαλπάρει για Σαμοθράκη
Το επιβατηγό-οχηματαγωγό της εταιρείας Hellenic Seaways θα δρομολογηθεί από τη Δευτέρα 26 Αυγούστου στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη. Διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές θα προκηρύξει το υπουργείο Ναυτιλίας.
Το «Αρτεμις» σαλπάρει για Σαμοθράκη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας