Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία συρμών του προαστιακού

Συρμός του προαστιακού σιδηροδρόμου

EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία συρμών του προαστιακού

  • A-
  • A+

Αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση στον προαστιακό σιδηρόδρομο μετά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε το μεσημέρι, στο ύψος της Λεύκας στον Πειραιά, από την πτώση δέντρου λόγω των έκτακτων καιρικών φαινομένων στην Αττική.

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., η κυκλοφορία των συρμών στον προαστιακό σταδιακά εξομαλύνεται.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος στο σημείο εργάστηκαν συνεργεία του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Δεν σταμάτησαν λόγω του χιονιά τα τρένα!»
Ο διαμελισμός του ΟΣΕ, που θεσμοθετήθηκε πριν από μια δεκαετία, η αποψίλωση του προσωπικού του, που εγκαινιάστηκε με τον 3891/2010, και κυρίως τα σχέδια ιδιωτικοποίησης του σιδηρόδρομου, που ξεκίνησαν το 2012...
«Δεν σταμάτησαν λόγω του χιονιά τα τρένα!»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινητοποιήσεις στα τρένα
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών έχει προγραμματίσει για αύριο τρεις τρίωρες στάσεις εργασίας (5 ώς 8 π.μ., 1 ώς 4 μ.μ. και 9 μ.μ. ώς τα μεσάνυχτα), που θα συνεχιστούν την Τετάρτη με 24ωρη απεργία.
Κινητοποιήσεις στα τρένα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εξοικονόμηση 49 εκατ. ευρώ την ημέρα στις μεταφορές
Σαράντα ένα νέα έργα στις υποδομές και 25 παρεμβάσεις, με προϋπολογισμό 10 δισ. ευρώ, περιλαμβάνει το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για τις Μεταφορές με ορίζοντα το 2037, που εγκρίθηκε χθες από την αρμόδια επιτροπή.
Εξοικονόμηση 49 εκατ. ευρώ την ημέρα στις μεταφορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ολη η ιστορία του τρένου σε ένα μουσείο
Μέσα σε έξι μήνες και με τη συμμετοχή δεκάδων σιδηροδρομικών αλλά και ειδικών του Πολυτεχνείου, ζωντάνεψε το παροπλισμένο Μηχανοστάσιο του ΟΣΕ που διαμορφώθηκε σε εθνικό μουσείο της ιστορίας του τρένου.
Ολη η ιστορία του τρένου σε ένα μουσείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Από το τρίκυκλο του Γκοτζαμάνη, στο μετρό και στο γρήγορο τρένο Αθήνας-Θεσσαλονίκης
Μπορεί να έχουμε νέα εποχή στον σιδηρόδρομο και στο μετρό, αλλά από το βάθος του χρόνου το τρίκυκλο του Γκοτζαμάνη και ο αιμόφυρτος Γρηγόρης Λαμπράκης είναι η στάμπα στη ζωή της Θεσσαλονίκης
Από το τρίκυκλο του Γκοτζαμάνη, στο μετρό και στο γρήγορο τρένο Αθήνας-Θεσσαλονίκης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας