Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
35 απολύσεις από την «Ακτωρ»

Οι φωτογραφίες των εργαζομένων με Καράογλου και Πατουλίδου τελικά δεν απέτρεψαν τις 35 απολύσεις στο Μετρό Θεσσαλονίκης

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

35 απολύσεις από την «Ακτωρ»

  • A-
  • A+

Εργάτες απολύονται, παρά τις υποσχέσεις παραγόντων της Θεσσαλονίκης για παρέμβαση, συρμοί καταφτάνουν και κρίσιμα σημεία του σταθμού Βενιζέλου ολοκληρώνονται. Είναι τα τελευταία νέα σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, κακά και καλά όλα το ίδιο σαρανταοχτάωρο, τη στιγμή που τον Αύγουστο αναμένονται και… χειρότερα, δηλαδή νέες απολύσεις.

Τριάντα πέντε εργάτες απολύθηκαν προχθές από την «Ακτωρ», παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες του σωματείου εργαζομένων να βρουν λύση. «Ζητήσαμε από κυβερνητικούς βουλευτές, τον ΥΜΑΘ Θεόδωρο Καράογλου, να γίνει μια παρέμβαση, υπήρξε επικοινωνία με το υπουργείο Υποδομών, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό. Οι συνάδελφοί μας απολύθηκαν και φοβόμαστε ότι μέσα στον Αύγουστο θα υπάρξει και τρίτο κύμα απολύσεων. Η ανησυχία μας είναι μεγάλη και ο Σεπτέμβριος, όπως δείχνουν τα πράγματα, θα είναι θερμός» λέει στην «Εφ.Συν.» ο Σταύρος Στέτσικας, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στον Κατασκευαστικό Τομέα του Μετρό Θεσσαλονίκης.

«Πολιτικά παιχνίδια και παιχνίδια συμφερόντων σε βάρος του μεγάλου έργου που η Θεσσαλονίκη περιμένει κυριολεκτικά σαν οξυγόνο δεν μπορεί να παίζει κανείς και δεν επιτρέπονται» δηλώνει από την πλευρά του ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος.

Μιλώντας στην εφημερίδα μας, διευκρινίζει επιπλέον ότι «τα ζητήματα αυτά αφορούν μόνο τον εργολάβο, εμείς λέμε ότι οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά παρά την αλλαγή κυβέρνησης. Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για απολύσεις».

Ο ίδιος εξάλλου είχε ενημερώσει ότι έφτασε στη Θεσσαλονίκη, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, και ο δεύτερος συρμός του Μετρό Θεσσαλονίκης, που αποτελείται από τέσσερα βαγόνια. Σχολίασε μάλιστα αυτό το γεγονός με τη χαρακτηριστική φράση «ένα βήμα πιο κοντά η έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων...».

Παράλληλα, αναρτώντας φωτογραφίες στο φέισμπουκ, ο κ. Μυλόπουλος έκανε γνωστό ότι έκλεισε ένα από τα πιο θερμά μέτωπα του Μετρό, αυτό του σταθμού Βενιζέλου. Οπως έγραψε, «ολοκληρώθηκε η σκυροδέτηση της πλάκας οροφής», οπότε «αρχές Σεπτεμβρίου επανέρχεται η Εγνατία, μετά από χρόνια, στην κανονική της κατάσταση και ανοίγει το τμήμα της Βενιζέλου πάνω από την Εγνατία που ήταν εδώ και δύο μήνες κλειστό».

Και όπως διευκρίνισε με δηλώσεις του στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4», από τη στιγμή που έγινε η σκυροδέτησή της, έκλεισε ο πρώτος όροφος του σταθμού που φιλοξενεί τα αρχαία, τα οποία δεν είναι «απλά ένας κίονας αλλά ένα σύμπλεγμα κτιρίων που ήταν ο κεντρικός δρόμος της Θεσσαλονίκης και τα γύρω μαγαζιά, τα υδραυλικά έργα, το αποχετευτικό σύστημα, μια καμάρα, όλο το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Ολο αυτό δεν θα μπορούσε να αποσπαστεί χωρίς να χαθεί η αξία του».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Φόβοι για νέο «πάγωμα» στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Πίσω στις εποχές της στασιμότητας κινδυνεύει να επιστρέψει το έργο του Μετρό αν η κυβέρνηση, η Αττικό Μετρό και η ΑΚΤΩΡ δεν εγγυηθούν για τη συνέχισή του, ειδικά μετά και τις 40 απολύσεις εργαζομένων
Φόβοι για νέο «πάγωμα» στο Μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα αρχαία στο Μετρό Θεσσαλονίκης δεν είναι ένα «αναγκαίο κακό»
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τη δηλωμένη πρόθεση της κυβέρνησης και της Αττικό Μετρό να αλλάξουν τον σχεδιασμό για τον σταθμό Βενιζέλου και τις αρχαιότητες που έχουν βρεθεί
Τα αρχαία στο Μετρό Θεσσαλονίκης δεν είναι ένα «αναγκαίο κακό»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Αγριεύει» η Δύση της Θεσσαλονίκης
Δεν είναι μόνο ότι το χρονοδιάγραμμα αμφισβητείται από τις ίδιες τις καταστάσεις, ήρθε και ο Ταχιάος με δηλώσεις του στην ΕΡΤ 3 να ανάψει φωτιές στα δυτικά της πόλης, δηλώνοντας ότι δεν μπορεί να γίνεται...
«Αγριεύει» η Δύση της Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βήμα σημειωτόν στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης
Μέσα σε κλίμα εργολαβικού ανταγωνισμού και προσωπικών αντιπαραθέσεων η νέα διοίκηση της «Αττικό Μετρό» έχει μπλοκάρει τις εργασίες χωρίς να μετρά το κόστος και τις καθυστερήσεις...
Βήμα σημειωτόν στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλος στο μετρό Θεσσαλονίκης
Χωρίς σταματημό είναι οι αντιδράσεις επιστημονικών φορέων στην πρόθεση της κυβέρνησης και της Αττικό Μετρό να ακυρώσουν τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς και τις ενέργειες για την παραμονή κατά χώρα των αρχαιοτήτων...
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλος στο μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λύση (;) από το παρελθόν
Ολοταχώς προς τα πίσω, στην αρχιτεκτονική λύση που είχε εγκριθεί από το ΚΑΣ (συνδυασμός δύο προτάσεων) το... 2014 προσανατολίζεται η νέα διοίκηση της «Αττικό Μετρό» και μάλιστα με διαδικασίες - εξπρές.
Λύση (;) από το παρελθόν

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας