Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Υπεγράφη η συμφωνία του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Υπεγράφη η συμφωνία του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ

  • A-
  • A+

Χθες έπεσαν οι υπογραφές και από την επόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα δρομολόγια σε δύο από τις έξι γραμμές απομακρυσμένων περιοχών της Θεσσαλονίκης για τις οποίες ο ΟΑΣΘ ανέθεσε σε ιδιώτες να εκτελέσουν το συγκοινωνιακό έργο που παρείχε αυτός.

Η υπογραφή της συμφωνίας που έγινε χθες μεταξύ του ΟΣΕΘ, του ΟΑΣΘ και εκπροσώπων της διοίκησης των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προβλέπει ότι το ΚΤΕΛ θα ξεκινήσει δρομολόγια στις 22 Μαΐου στις λεωφορειακές γραμμές Νο 85 Θεσσαλονίκη - Ευαγγελίστρια και Νο 92 Κουφάλια - Αθυρα - Ραχώνα. Δέκα μέρες αργότερα, την 1η Ιουνίου, θα ξεκινήσουν και στις υπόλοιπες τέσσερις γραμμές: Νο 86 (Θεσσαλονίκη - Λαγκαδίκια), Νο 89 (ΚΤΕΛ - Ακροπόταμος), Νο 90 (Κουφάλια - Μάλγαρα) και Νο 91 (Λαγκαδάς τοπικό).

Το κόμιστρο παραμένει ως είχε μέχρι τώρα, ενώ αμετάβλητες παραμένουν και οι λεωφορειακές στάσεις.

Η συγκεκριμένη σύμβαση έχει ισχύ δύο χρόνων, το συγκοινωνιακό έργο (διαδρομή, στάσεις, ωράριο λειτουργίας κ.λπ.) καθορίζει ο ΟΣΕΘ, ενώ τροποποίηση δρομολογίων εγκρίνεται με απόφαση του υπουργού Υποδομών. Το τίμημα είναι 4,8 εκατ. ευρώ ανά έτος, ενώ τα ΚΤΕΛ υποχρεώνονται να εγκαταστήσουν και σύστημα τηλεματικής που δεν υπάρχει αλλά και σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου όταν αυτό εφαρμοστεί.

Ο ΟΣΕΘ έχει το δικαίωμα να διενεργεί ελέγχους για την αξιόπιστη και ποιοτική εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου με ελεγκτές που έχουν δικαίωμα να μπαίνουν απροειδοποίητα στα λεωφορεία χωρίς να ενημερώνουν τα ΚΤΕΛ.

Σε περίπτωση αδυναμίας εκτέλεσης του έργου πριν από τη λήξη της σύμβασης και χωρίς να υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση (τουλάχιστον 4 μήνες νωρίτερα) το έργο θα εκτελείται από τον ΟΑΣΘ με δέσμευση του συνόλου του απαραίτητου αριθμού οχημάτων και εργαζομένων του ΚΤΕΛ.

Το ΚΤΕΛ από την πλευρά του έχει προμηθευτεί 25 λεωφορεία τύπου Mercedes Intouro ειδικά γι’ αυτές τις γραμμές και τοποθετεί τα ειδικά ακυρωτικά μηχανήματα, ενώ αναμένεται να προσληφθούν περίπου 70 οδηγοί.

Αντιστοίχως τα 25 λεωφορεία και οι περίπου 60 εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ μεταφέρονται για την εξυπηρέτηση του συγκοινωνιακού έργου στις κεντρικές γραμμές της Θεσσαλονίκης.

Με χθεσινές δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς θύμισε ότι «ήδη έχουν βγει στη “Διαύγεια” οι ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και μιλάμε και για λεωφορεία αλλά και για προσλήψεις. Για τη Θεσσαλονίκη είναι 350 λεωφορεία –150 ηλεκτρικά, 150 με αέριο και 50 συμβατικής τεχνολογίας».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι θολές γραμμές μιας συμφωνίας
Το προσύμφωνο για την εκχώρηση 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μπορεί να υπογράφηκε προχθές στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, αλλά ο ΟΑΣΘ κάνει διαρκώς… σημειωτόν.
Οι θολές γραμμές μιας συμφωνίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
Ασάφειες διατυπώθηκαν από τον υπ. Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Παρέπεμψε τα ζητήματα του μετρό και των συγκοινωνιών στις δηλώσεις του Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής έθεσε προτεραιότητα τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, τονίζοντας ότι στη συμπρωτεύουσα η κατάσταση «είναι δραματική».
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα δικαστήρια η σύγκρουση για τον ΟΑΣΘ
Στα δικαστήρια θα λύσουν μάλλον τις διαφορές τους ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, και ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου.
Στα δικαστήρια η σύγκρουση για τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο ΟΑΣΘ και ο ασυγκράτητος κ. Τσερμενίδης
Οπως είχε κάνει μετά τις ευρωεκλογές, έτσι και τώρα, ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Δημήτρης Τσερμενίδης, ζήτησε την παραίτηση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού.
Ο ΟΑΣΘ και ο ασυγκράτητος κ. Τσερμενίδης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η πορεία του ΟΑΣΘ περνά από την κάλπη
Με ένταση, πόλωση και δικαστικές διαμάχες υποδέχονται οι δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης τις εκλογές. Η διοίκηση του ΟΑΣΘ ζητά με αγωγές 85 εκατ. ευρώ από τον συνεταιρισμό «Ηρακλής».
Η πορεία του ΟΑΣΘ περνά από την κάλπη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας