Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχή νέας εποχής για το λιμάνι Θεσσαλονίκης

Ο πρόεδρος Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήρης Θεοφάνης (αριστερά), και ο γενικός διευθυντής επενδύσεων και εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, Arthur Davidyan, έχοντας στο μέσον τον Koco Angjushev, αντιπρόεδρο και αρμόδιο για τον συντονισμό των οικονομικών υποθέσεων της Βόρειας Μακεδονίας

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αρχή νέας εποχής για το λιμάνι Θεσσαλονίκης

  • A-
  • A+

Οι δουλειές με τη Βόρεια Μακεδονία ξεκίνησαν. Και μάλιστα με μια εταιρεία η οποία σηματοδοτεί πολύ περισσότερα πράγματα από το προφανές επιχειρηματικό ενδιαφέρον: το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Η συνάντηση στελεχών της ιδιωτικής πλέον ΟΛΘ Α.Ε. με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης της γειτονικής χώρας έγινε πριν από μερικές μέρες και σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής τόσο για το λιμάνι της πόλης όσο και για τα Βαλκάνια.

Εχοντας κύριο θέμα συζήτησης το σχέδιο ανάπτυξης της ΟΛΘ Α.Ε. στα Βαλκάνια και στο πλαίσιο αυτό την ενδεχόμενη συνεργασία με την κυβέρνηση της γειτονικής χώρας, ο πρόεδρος Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήρης Θεοφάνης, και ο γενικός διευθυντής επενδύσεων και εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, Arthur Davidyan, συναντήθηκαν στα Σκόπια με τον Koco Angjushev ο οποίος, εκτός από αντιπρόεδρος, είναι και ο αρμόδιος για τον συντονισμό των οικονομικών υποθέσεων της Βόρειας Μακεδονίας.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΟΛΘ Α.Ε., «η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα και οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη συνέχιση των επαφών, προκειμένου να ωριμάσουν περαιτέρω οι συνθήκες της αμοιβαίας συνεργασίας».

Πέρα από τις τυπικότητες όμως η ΟΛΘ Α.Ε. έρχεται να δηλώσει εμφατικά πως «το μεγαλύτερο μέρος των εισαγωγών και εξαγωγών της γειτονικής χώρας, με χρήση εμπορευματοκιβωτίων, πραγματοποιείται από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, για την ΟΛΘ Α.Ε. οι μεγάλες βιομηχανίες της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας αποτελούν βασικούς πελάτες του Τομέα Συμβατικού Φορτίου, καθώς μέσω τουλιμανιού μεταφέρονται οι πρώτες ύλες προς τις βιομηχανίες αυτές, καθώς και τα τελικά προϊόντα».

Κάτω από τις γραμμές μπορεί κάποιος να διαβάσει: α) τα πρώτα αιτήματα των γειτόνων τα οποία προφανώς και πρέπει να είναι υπόψη της ελληνικής κυβέρνησης, και β) μια απάντηση σε δημοσιεύματα που ήθελαν τον Ιβάν Σαββίδη να σκέφτεται μέχρι και την αποχώρησή του από τον όμιλο που κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών του λιμανιού, αλλά η παρουσία κυρίως σε αυτή τη συνάντηση του κ. Davidyan δίνει αποστομωτική απάντηση.

Αν η γειτονική χώρα έχει ενδιαφέροντα, το ίδιο συμβαίνει και με τις δικές μας επιχειρήσεις και η δήλωση του κ. Θεοφάνη στην «Εφ.Συν.» συμπυκνώνει αυτές τις στοχεύσεις.

«Είχαμε την πρώτη προσπάθεια διμερών επιχειρηματικών επαφών στο πλαίσιο της στρατηγικής που έχει η εταιρεία μας για τη δημιουργία δικτύου εμπορευματικών κέντρων και υποδομών στις γειτονικές χώρες», λέει ο πρόεδρος της ΟΛΘ Α.Ε. και προσθέτει ότι όλα εντάσσονται στο σχέδιο «προκειμένου να αναπτύξει η ΟΛΘ Α.Ε. τις επιχειρηματικές δραστηριότητες του λιμένος στη βαλκανική ενδοχώρα».

Εξάλλου, και χθες επισήμως η διοίκηση του ΟΛΘ υπενθύμιζε προς κάθε κατεύθυνση ότι «εφαρμόζει με συνέπεια το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας για την αναβάθμιση των υποδομών και του εξοπλισμού του λιμανιού και παράλληλα διερευνά συστηματικά τις δυνατότητες συνεργασιών στις χώρες των Βαλκανίων, με στόχο την ανάδειξη τουλιμανιού της Θεσσαλονίκης σε κύριο κέντρο παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στη Βαλκανική και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη».

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τη διοίκηση του ΟΛΘ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
Δριμεία επίθεση στη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης εξαπολύουν με ανακοίνωσή τους η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) καθώς και οι σύλλογοι και τα σωματεία των υπαλλήλων του ΟΛΘ μία...
Τη διοίκηση του ΟΛΘ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Ενα λιμάνι δεν είναι τίποτα αν δεν δουλεύει για τη γύρω περιοχή»
Οσο ακατόρθωτο είναι να αποδείξει κάποιος ότι δεν είναι ελέφαντας, εξίσου δύσκολο στην εποχή μας φαντάζει να αποδείξει ένας… ελέφαντας ότι είναι τέτοιος. Τον παράδοξο αυτό χαρακτήρα είχε το χθεσινό κάλεσμα της...
«Ενα λιμάνι δεν είναι τίποτα αν δεν δουλεύει για τη γύρω περιοχή»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επίθεση του ΚΚΕ στην κυβέρνηση για στρατιωτική παρουσία του ΝΑΤΟ στη Θεσσαλονίκη
Δριμεία επίθεση του ΚΚΕ στην κυβέρνηση, η δεύτερη συνεχόμενη μέσα σε λίγες μέρες, για στρατιωτικές δραστηριότητες του ΝΑΤΟ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Με ανακοίνωσή της η Κομματική Οργάνωση Κ. Μακεδονίας του...
Επίθεση του ΚΚΕ στην κυβέρνηση για στρατιωτική παρουσία του ΝΑΤΟ στη Θεσσαλονίκη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ρήγμα εργαζομένων και διοίκησης του ΟΛΘ
«Φωτιά» στην ήδη τεταμένη ατμόσφαιρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έβαλε η απόλυση της γραμματέα - βοηθού του γενικού επιχειρησιακού διευθυντή Eνέργειας, η οποία καταγγέλλεται ως καταχρηστική από τους...
Ρήγμα εργαζομένων και διοίκησης του ΟΛΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνεχίζεται η «ομηρία» της προηγούμενης διοίκησης του ΟΛΘ
Για δεύτερη συνεχόμενη χρόνια οι ιδιώτες μέτοχοι του λιμανιού Θεσσαλονίκης δεν έδωσαν χθες απαλλαγή ευθυνών στην τελευταία δημόσια διοίκησή του, ενώ ασαφής παρέμεινε και η αιτιολόγηση αυτής της… εκκρεμότητας.
Συνεχίζεται η «ομηρία» της προηγούμενης διοίκησης του ΟΛΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας