Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Επερώτηση Ν.Δ. για τις προσλήψεις στον ΟΑΣΘ

 (ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)

Επερώτηση Ν.Δ. για τις προσλήψεις στον ΟΑΣΘ

  • A-
  • A+

Τις προηγούμενες ημέρες δημοσιεύτηκε ΦΕΚ για την πρόσληψη 400 εργαζομένων στον ΟΑΣΘ (150 οδηγών διετούς διάρκειας και 250 αορίστου χρόνου). Πρόκειται για την υλοποίηση ενός πάγιου αιτήματος, που είχε εκφραστεί και από τους δημάρχους της Π.Ε. Θεσσαλονίκης, τον περασμένο Δεκέμβριο. 

«Καλούμε την κυβέρνηση να προβεί στην άμεση σύσταση και λειτουργία της ΑΣΥΘ Α.Ε. προκειμένου να γίνει μέσω ΑΣΕΠ, το συντομότερο δυνατόν, πρόσληψη οδηγών και τεχνικών συντηρήσεων των λεωφορείων προκειμένου να τεθούν σε κυκλοφορία τα 618 λεωφορεία τα οποία έχει σήμερα ο ΟΑΣΘ. Απαιτούνται 1.761 οδηγοί, ενώ σήμερα υπηρετούν μόλις 1.345 οδηγοί, εκ των οποίων κάποιοι απουσιάζουν λόγω ασθενειών. Οι περικοπές δρομολογίων σε ορισμένες περιπτώσεις φθάνουν και ξεπερνάνε το 50%», είχαν τονίσει στη σχετική ανακοίνωσή τους.

Ωστόσο, η Νέα Δημοκρατία αντιδρά σε αυτές τις προσλήψεις, παρά την ταλαιπωρία που υφίστανται καθημερινά οι πολίτες.

Ειδικότερα, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατηγορεί την κυβέρνηση πως «ενώ οι δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης καταρρέουν, η κυβέρνηση προσλαμβάνει 250 οδηγούς στον ΟΑΣΘ από το παράθυρο», όπως τονίζουν σε δήλωση που δημοσιοποίησαν ο Τομεάρχης Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Γιώργος Γεωργαντάς και ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Αναλυτικά, η δήλωση των δύο βουλευτών αναφέρει τα εξής:

«Η Κυβέρνηση που κρατικοποίησε τον ΟΑΣΘ οδηγώντας τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στο χάος ενέταξε σε άσχετο νομοσχέδιο τροπολογία βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ από την Κρήτη (!) με την οποία προχωρά σε προσλήψεις οδηγών από το παράθυρο στον υπό εκκαθάριση Οργανισμό.

Αντί ο ΣΥΡΙΖΑ να ασχοληθεί με τις συνεχείς μειώσεις δρομολογίων και τον παροπλισμένο στόλο λεωφορείων, επιχειρεί να προσλάβει 250 ημέτερους, παρακάμπτοντας σκανδαλωδώς το ΑΣΕΠ. Με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή η Νέα Δημοκρατία, καλούμε τον κ. Σπίρτζη να απαντήσει άμεσα στα εξής:

Γιατί ξεκινά η διαδικασία πρόσληψης σε έναν υπό εκκαθάριση Οργανισμό, δεδομένου ότι η ενεργοποίηση της διαδόχου εταιρείας θα πρέπει να γίνει το αργότερο μέχρι το Δεκέμβριο του 2019;

Για ποιο λόγο δεν ακολουθείται η παγιωμένη για το Δημόσιο διαδικασία επιλογής προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ;

Ποιος είναι ο συνολικός αριθμός των οδηγών σήμερα και ποιον σκοπό εξυπηρετούν οι 250 επιπλέον προσλήψεις για έναν στόλο 360 οχημάτων;», διερωτώνται.

Οι 400 προσλήψεις που προκήρυξε η κυβέρνηση αναμένεται να καλύψουν πλήρως τις τρέχουσες ανάγκες του ΟΑΣΘ, καθώς θα μπορέσουν να λειτουργήσουν και τα 618 λεωφορεία που διαθέτει ο Οργανισμός σε αντίθεση με τα 360 που κυκλοφορούν σήμερα.

Κατά την επίσκεψη του στη Θεσσαλονίκη, τέλη Δεκεμβρίου, ο πρωθυπουργός είχε δεσμευτεί για προμήθεια 350 λεωφορείων, συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και άμεση πρόσληψη 150 νέων οδηγών με διετείς συμβάσεις έργου μέσω ΑΣΕΠ, ενώ έως το τέλος του 2019 αναμένεται η μετάβαση του ΟΑΣΘ στην εταιρεία Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης (ΑΣΥΘ), όπως είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξη του ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα παράπονά σας στον... ΟΑΣΘ
Κυτίο παραπόνων για τους δημάρχους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης άνοιξε χθες ο ΟΑΣΘ, ενάμιση χρόνο μετά την αποϊδιωτικοποίησή του. Επειτα από σύσκεψη που συγκάλεσε η Περιφερειακή Ενωση Δήμων...
Τα παράπονά σας στον... ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η πρώτη αμφισβήτηση του νέου ΟΑΣΘ
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, το Σάββατο, με αιτήματα τη γρήγορη, ασφαλή, άνετη και φτηνή μετακίνηση (μιλούν για «άπιαστο όνειρο») και στόχο να μη μετατραπεί η μετακίνηση «από δικαίωμα σε εμπόρευμα, σε βάρος της...
Η πρώτη αμφισβήτηση του νέου ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ
Μετά από συνάντηση 2,5 ωρών οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατέληξαν σε συμφωνία, δεν θα πραγματοποιηθούν άλλες κινητοποιήσεις αν και απέμεινε η απορία γιατί...
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο νέων κινητοποιήσεων στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο ΟΑΣΘ γίνεται ψηφιακός
Τηλεματική, ηλεκτρονικό εισιτήριο και παροχή WiFi θα διαθέτουν σε έναν χρόνο όλα τα λεωφορεία του Οργανισμού, ενώ παράλληλα κάθε φύσης οικονομική και συγκοινωνιακή δραστηριότητα του ΟΑΣΘ θα καταγράφεται...
Ο ΟΑΣΘ γίνεται ψηφιακός
ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μέτοχοι «μασκαρεμένοι»
Αληθινή μπάμπουσκα ο ΟΑΣΘ. Πάνω που νομίζαμε ότι είχαμε τελειώσει με τους μετόχους, από κάτω κρύβονταν πάλι… μεγαλομέτοχοι.
Μέτοχοι «μασκαρεμένοι»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣτΕ: Δικαίωση με... ουρά πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ
Πρώτη και μοναδική δικαίωση πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ από το Συμβούλιο της Επικρατείας αποτελεί η χθεσινή δημοσιοποίηση απόφασης του Δ’ τμήματος του ΣτΕ που αφορά προσφυγή εργαζόμενων, οι οποίοι ήταν παράλληλα...
ΣτΕ: Δικαίωση με... ουρά πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας