Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αλληλοκατηγορίες για το ποιος φταίει και δεν κυκλοφόρησαν τα λεωφορεία
MOTIONTEAM/ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αλληλοκατηγορίες για το ποιος φταίει και δεν κυκλοφόρησαν τα λεωφορεία

  • A-
  • A+

Στην αντεπίθεση πέρασαν χθες ο ΟΑΣΘ και κυβερνητικά στελέχη σχετικά με τα όσα συνέβησαν και δεν κυκλοφόρησαν λεωφορεία του Οργανισμού το πρωινό του περασμένου Σαββάτου στη Θεσσαλονίκη.

Αν και στην αρχή έγιναν «ασκήσεις ψυχραιμίας» με δηλώσεις για προφορική ενημέρωση από την Περιφέρεια ξημερώματα Σαββάτου να μη βγουν λεωφορεία στους δρόμους και στη συνέχεια με ανακοίνωση στην οποία τονιζόταν ότι «η διοίκηση του ΟΑΣΘ βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την αρμόδια αντιπεριφερειάρχη Βούλα Πατουλίδου, ώστε να διασφαλιστούν οι κατάλληλες συνθήκες για την καλύτερη δυνατή διεξαγωγή του συγκοινωνιακού έργου», χθες όλα άλλαξαν.

Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, με δηλώσεις του στον Real Fm 107,1 επιτέθηκε στον περιφερειάρχη λέγοντας ότι «περιμένω από τον Απόστολο Τζιτζικώστα όχι να καταγγέλλει, αλλά να σχεδιάζει» και σχολίασε χαρακτηριστικά: «Υπήρχε κάποιο συνολικό σχέδιο από την πολιτική προστασία; Πριν επέλθουν οι καιρικές συνθήκες γίνεται μια σύσκεψη για να υπάρχει ένας συντονισμός. Η Περιφέρεια δεν έκανε καμία σύσκεψη απολύτως. Eχει πολύ μεγάλη ευθύνη η Περιφέρεια. Δεν υπήρχε κανένα σχέδιο».

Διευκρίνισε πως «τα λεωφορεία νωρίς το πρωί του Σαββάτου δεν κυκλοφόρησαν με δική μας ευθύνη, είναι απολύτως σαφές αυτό», λέγοντας ωστόσο ότι «τα λεωφορεία μας δεν είναι για να κάνουν βόλτες στους δρόμους, είναι για να μεταφέρουν με ασφάλεια τους πολίτες. Αυτή την ευθύνη δεν μπορούμε να την αναθέσουμε σε κανέναν οδηγό και σε κανέναν εργαζόμενο. Νωρίς το πρωί του Σαββάτου δεν υπήρχε καμία στάση χωρίς πάγο και χιόνι».

Στην ίδια κατεύθυνση και ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Σωκράτης Φάμελλος, που δήλωσε ότι «προκύπτουν δύο ερωτήματα: πρώτο, γιατί στους μηχανισμούς πολιτικής προστασίας δεν μπήκαν κατά προτεραιότητα τα αμαξοστάσια για να βγει ο κόσμος και, δεύτερο, τι γίνεται με τα πεζοδρόμια και τις στάσεις» και ειδικότερα, όπως τόνισε, «ένα ζήτημα που θα μπορούσε να λυθεί σε τρεις ώρες, λύθηκε σε έξι».

Φυσικά η Περιφέρεια δεν τα άφησε όλα αυτά αναπάντητα. Με απογευματινή της ανακοίνωση η αντιπεριφερειάρχης Βούλα Πατουλίδου χαρακτηρίζει «ανυπόστατες» τις αιτιάσεις του ΟΑΣΘ, σημειώνει ότι «η Περιφέρεια ανταποκρίθηκε με πρόγραμμα, συγκεκριμένο σχέδιο και εξαιρετική προετοιμασία» και υποστηρίζει ότι έγιναν «επανειλημμένες συσκέψεις της Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πριν και κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του φαινομένου, αλλά και έγκαιρη σύγκληση του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας, στις 20 Δεκεμβρίου 2018, όπου κλήθηκε να παραστεί και ο ΟΑΣΘ, ο οποίος όμως επέλεξε αδικαιολόγητα να απουσιάσει καθώς δεν έστειλε ούτε εκπρόσωπό του».

Σύμφωνα με την κ. Πατουλίδου, δεν δόθηκε «ποτέ εντολή απαγόρευσης μετακίνησης των αστικών λεωφορείων για το πρωί του Σαββάτου και η σχετική απόφαση ελήφθη με αποκλειστική ευθύνη της διοίκησης του ΟΑΣΘ», την οποία καλεί να μην «προσπαθεί να κρύψει τις ευθύνες της για το μπάχαλο που έχει δημιουργήσει στην πόλη, καταφεύγοντας σε κόλπα φτηνού εντυπωσιασμού».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Θεσσαλονίκη ξέμεινε από αλάτι!
Στη χώρα της υπερβολής, η προσπάθεια να μην επαναληφθεί ένα παλιό λάθος μπορεί να οδηγήσει σε ακραίες συμπεριφορές, τέτοιες που να τελειώνει το αλάτι των αλυκών Θεσσαλονίκης και Κίτρους και να...
Η Θεσσαλονίκη ξέμεινε από αλάτι!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι θολές γραμμές μιας συμφωνίας
Το προσύμφωνο για την εκχώρηση 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μπορεί να υπογράφηκε προχθές στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, αλλά ο ΟΑΣΘ κάνει διαρκώς… σημειωτόν.
Οι θολές γραμμές μιας συμφωνίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής έθεσε προτεραιότητα τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, τονίζοντας ότι στη συμπρωτεύουσα η κατάσταση «είναι δραματική».
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα δικαστήρια η σύγκρουση για τον ΟΑΣΘ
Στα δικαστήρια θα λύσουν μάλλον τις διαφορές τους ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, και ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου.
Στα δικαστήρια η σύγκρουση για τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο ΟΑΣΘ και ο ασυγκράτητος κ. Τσερμενίδης
Οπως είχε κάνει μετά τις ευρωεκλογές, έτσι και τώρα, ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Δημήτρης Τσερμενίδης, ζήτησε την παραίτηση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού.
Ο ΟΑΣΘ και ο ασυγκράτητος κ. Τσερμενίδης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η πορεία του ΟΑΣΘ περνά από την κάλπη
Με ένταση, πόλωση και δικαστικές διαμάχες υποδέχονται οι δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης τις εκλογές. Η διοίκηση του ΟΑΣΘ ζητά με αγωγές 85 εκατ. ευρώ από τον συνεταιρισμό «Ηρακλής».
Η πορεία του ΟΑΣΘ περνά από την κάλπη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας