Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αθήνα - Σιγκαπούρη με καθυστέρηση... δύο ημερών

Οδύσσεια για περίπου 320 επιβάτες της πτήσης ΤR 713, οι οποίοι τελικά θα φύγουν σήμερα (εκτός άλλου απροόπτου!) ύστερα από 50 ώρες

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αθήνα - Σιγκαπούρη με καθυστέρηση... δύο ημερών

  • A-
  • A+

Σε oδύσσεια μετατράπηκε το ταξίδι για τη Σιγκαπούρη για περίπου 320 επιβάτες αφού, αντί να φύγουν προχθές, Τρίτη, στις 11.20 το πρωί, τελικά θα φύγουν (εκτός άλλου απροόπτου!) σήμερα στις 13.30 το μεσημέρι με καθυστέρηση... «μόλις» δύο ημερών.

Ετσι, αρκετοί επιβάτες αποφάσισαν να ματαιώσουν το ταξίδι τους, διεκδικώντας τόσο το αντίτιμο του εισιτηρίου όσο και την αποζημίωση που προβλέπεται με βάση τον ευρωπαϊκό κανονισμό, ενώ αρκετοί ακόμη αναγκάστηκαν να φύγουν με άλλες εταιρείες, αφού επίσης αιτήθηκαν την επιστροφή των χρημάτων του εισιτηρίου και τη νόμιμη αποζημίωση.

Οι υπόλοιποι θα διανυκτέρευαν για δεύτερη βραδιά στο ξενοδοχείο του αεροδρομίου, ενώ είχαν ήδη επιβιβαστεί τρεις φορές και άλλες τόσες αποβιβαστεί, καθώς η αρχική απευθείας πτήση (ΤR 713) για Σιγκαπούρη με την εταιρεία Scoot, θυγατρική της Singapore Airlines, αδυνατούσε να εκτελεστεί.

«Εμείς ταξιδεύαμε οικογενειακώς πέντε άτομα, αλλά τελικά θα διεκδικήσουμε τα ναύλα μας και τις αποζημιώσεις και δεν θα ταξιδέψουμε μετά από τέτοια ταλαιπωρία. Επιπλέον το παιδί μου αρρώστησε...» είπε στην «Εφ.Συν.» ο Γεώργιος Σφυράκης, ο οποίος μας μετέφερε το περιστατικό που καθήλωσε εκατοντάδες ταξιδιώτες, ανάμεσά τους άνθρωποι που είχαν να προλάβουν ανταποκρίσεις κυρίως για Αυστραλία και άλλους προορισμούς.

Σε τεχνικό πρόβλημα που εμφάνισε το αεροπλάνο, αν και καινούργιο στον στόλο της εταιρείας, απέδωσε την καθυστέρηση ο υπεύθυνός της Παναγιώτης Δημητριάδης με τον οποίο επικοινωνήσαμε χθες για να μάθουμε τι συνέβη: «Διαπιστώθηκε μία βλάβη, οπότε για την ασφάλεια των επιβατών δεν πραγματοποιήθηκε η πτήση. Κι επειδή δεν διορθώθηκε, θα μας στείλουν άλλο αεροπλάνο ώστε να πραγματοποιηθεί η πτήση κανονικά αύριο. Για όσους χάνουν εκδρομές, αυτοκίνητα, τράνσφερ πτήσεις φροντίζουμε να τους μεταφέρουμε τις κρατήσεις στο καινούργιο δρομολόγιο».

Το μέσο εισιτήριο μετ’ επιστροφής στοιχίζει γύρω στα 450 ευρώ και λιγότερα από τα μισά η μονή διαδρομή, μας πληροφόρησε, ενημερώνοντάς μας ακόμη ότι κάτι τέτοιο δεν έχει ξανασυμβεί.

Με δεδομένο ότι η διάρκεια της απευθείας πτήσης είναι περίπου 11 ώρες, οι επιβάτες θα μπορούσαν να είχαν πάει, να είχαν μείνει μία ημέρα και να είχαν... επιστρέψει στη διάρκεια της 50ωρης καθυστέρησης.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μετακομίζουν τα ΚΤΕΛ Αττικής
Μέσα στο προσεχές δίμηνο θα αρχίσουν να μετεγκαθίστανται οι αφετηρίες των γραμμών του ΚΤΕΛ Νομού Αττικής. Η απόφαση του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών (ΑΔΑ 6Θ8Η465ΧΘΞ-ΛΙΖ) με την έγκριση των 39 τακτικών...
Μετακομίζουν τα ΚΤΕΛ Αττικής
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Θεσσαλονίκη ξέμεινε από αλάτι!
Στη χώρα της υπερβολής, η προσπάθεια να μην επαναληφθεί ένα παλιό λάθος μπορεί να οδηγήσει σε ακραίες συμπεριφορές, τέτοιες που να τελειώνει το αλάτι των αλυκών Θεσσαλονίκης και Κίτρους και να...
Η Θεσσαλονίκη ξέμεινε από αλάτι!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο παλιός ΟΑΣΘ ήθελε να τον εξοντώσει, ο νέος θέλει να τον αθωώσει!
Με άλλο πρόσωπο αναμένεται να εμφανιστεί σήμερα ο -υπό νέα διοίκηση- ΟΑΣΘ στο Εφετείο της Θεσσαλονίκης όπου εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση ανέργου χωρίς εισιτήριο. Ηταν μία μέρα πριν από τη γενική...
Ο παλιός ΟΑΣΘ ήθελε να τον εξοντώσει, ο νέος θέλει να τον αθωώσει!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
O προαστιακός απλώνει δίκτυα
​Δεκατρία χρόνια μετά τη λειτουργία του, ο προαστιακός της Αττικής ετοιμάζεται να ενταχθεί στις συγκοινωνίες του δυτικού λεκανοπεδίου και να «κουμπώσει» με το υπόλοιπο αστικό δίκτυο μεταφορών. Ως τον Οκτώβριο...
O προαστιακός απλώνει δίκτυα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Δωράκι» για τους επιβάτες λεωφορείων
Εμμεση μείωση στις τιμές των απλών εισιτηρίων των 1,40 ευρώ, που κατά κανόνα χρησιμοποιούν οι περιστασιακοί επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, ετοιμάζονται να εξαγγείλουν το αρμόδιο υπουργείο...
«Δωράκι» για τους επιβάτες λεωφορείων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας