Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τα παράπονά σας στον... ΟΑΣΘ

Δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης στηλιτεύουν την τραγική επιδείνωση της ποιότητας των συγκοινωνιών μετά την κρατικοποίηση

MotionTeam
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τα παράπονά σας στον... ΟΑΣΘ

  • A-
  • A+

Κυτίο παραπόνων για τους δημάρχους του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης άνοιξε χθες ο ΟΑΣΘ, ενάμιση χρόνο μετά την αποϊδιωτικοποίησή του. Επειτα από σύσκεψη που συγκάλεσε η Περιφερειακή Ενωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔ-ΚΜ) οι δήμαρχοι με ένα στόμα και με στοιχεία έκαναν λόγο για «τραγική κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν, η συγκοινωνία έχει χειροτερεύσει επί δημόσιου ΟΑΣΘ, αφού τον μήνα που διανύουμε δρομολόγια πραγματοποιούν 360-365 λεωφορεία, ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2016 δρομολόγια εκτελούσαν 425-440 αστικά.

«Η κατάσταση είναι παραπάνω από τραγική. Τα λεωφορεία είναι τα μισά από αυτά που πρέπει να είναι για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο. Η κατάστασή τους είναι εξαιρετικά κακή», δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. «Σήμερα οι διαμαρτυρίες επικεντρώνονται στην ποιότητα των συγκοινωνιών. Τα λεωφορεία καθυστερούν, η τηλεματική δεν δουλεύει σωστά και τις ώρες της αιχμής οι επιβάτες είναι παστωμένοι» είπε από την πλευρά του ο Λάζαρος Κυρίζογλου, δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης και πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ. Εντύπωση προκάλεσαν δηλώσεις του δημάρχου Νεάπολης Σίμου Δανιηλίδη που είχε στηρίξει την κρατικοποίηση του Οργανισμού και χθες είπε ότι… μετάνιωσε.

«Εάν περιμένατε 40 λεπτά στη στάση μετά από οχτώ ώρες δουλειάς τι θα λέγατε; Οτι είναι καλή η συγκοινωνία; Δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση στις γραμμές του δήμου μας. Τα λέω αυτά με πόνο ψυχής, γιατί μέχρι τέλους ήμουν σταθερά υπέρ της εκδίωξης της προηγούμενης διοίκησης» είπε χαρακτηριστικά.

Στο κοινό δελτίο, πάντως, που εξέδωσε η ΠΕΔ/ΚΜ οι δήμαρχοι εμφανίζονται πιο ήπιοι, καλώντας την κυβέρνηση «να προβεί στην άμεση σύσταση και λειτουργία της ΑΣΥΘ Α.Ε. προκειμένου να γίνει μέσω ΑΣΕΠ, το συντομότερο δυνατόν, πρόσληψη οδηγών και τεχνικών συντηρήσεων των λεωφορείων προκειμένου να τεθούν σε κυκλοφορία τα 618 λεωφορεία τα οποία έχει σήμερα ο ΟΑΣΘ. Απαιτούνται 1.761 οδηγοί, ενώ σήμερα υπηρετούν μόλις 1.345 οδηγοί, εκ των οποίων κάποιοι απουσιάζουν λόγω ασθενειών. Οι περικοπές δρομολογίων σε ορισμένες περιπτώσεις φθάνουν και ξεπερνάνε το 50%».

Θυμίζουμε ότι για αύριο στις 12.00 μ. στο Αγαλμα Βενιζέλου είναι προγραμματισμένη η διαμαρτυρία της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων και Φοιτητών για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης, με κεντρικά αιτήματα «άμεση αύξηση των δρομολογίων σε ΟΛΕΣ τις γραμμές, ασφαλή μετακίνηση και φθηνές συγκοινωνίες».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνωστισμός στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για τις παραλίες
Για τεράστιο πρόβλημα συνωστισμού και «αθλιότητα που πρέπει να σταματήσει» στα δρομολόγια προς τις παραλίες κάνει λόγο ο δημοσιογράφος-ιστορικός και πρώην δημοτικός σύμβουλος Σπύρος Κουζινόπουλος.
Συνωστισμός στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για τις παραλίες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
Βλέποντας ότι έρχεται ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης επανέρχεται αύριο Σάββατο με κινητοποίηση διαμαρτυρίας.
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κατά 23,2% μειώθηκαν τα λεωφορεία από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο στη Θεσσαλονίκη
Τα στοιχεία για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στραπατσάρουν το επικοινωνιακό ρετουσάρισμα που επιχειρούν η κυβέρνηση και ο ΟΑΣΘ. Με μόνο 177 λεωφορεία δεν μπορεί κάποιος να μιλά.
Κατά 23,2% μειώθηκαν τα λεωφορεία από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο στη Θεσσαλονίκη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
Ομορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος... είναι ο ΟΑΣΘ στα μάτια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, «ανακάλυψε» νέα λεωφορεία.
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μετωπική με τον ΟΑΣΘ
Κυβέρνηση και διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών δεν πείθουν τους εξοργισμένους πολίτες, ούτε καν το Ελεγκτικό Συνέδριο. Συλλαλητήριο προγραμματίζεται αύριο στις 12 το μεσημέρι στο άγαλμα Βενιζέλου.
Μετωπική με τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό
«Κόλλησε» στο Ελεγκτικό Συνέδριο το σχέδιο σύμβασης για παραχώρηση 25 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ και η αφωνία από τον υπουργό Μεταφορών είναι χαρακτηριστική.
Η ταλαιπωρία δεν έχει τελειωμό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας