Με τους αυτοκινητιστές να έχουν κατακλύσει τα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων συζητήθηκε ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου της Αθήνας, η αγωγή της εταιρείας Taxibeat, σε βάρος του προέδρου του ΣΑΤΑ Θύμιου Λυμπερόπουλου, από τον οποίο αξιώνει αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση.
Στο πλευρό του εναγομένου προέδρου του ΣΑΤΑ εκτός από το πλήθος των συναδέρφων του βρέθηκαν και ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος και τον υπερασπίστηκε ως μάρτυρας κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αλλά και οι Τρύφων Αλεξιάδης (ΣΥΡΙΖΑ) και Θανάσης Παπαχριστόπουλος (ΑΝ.ΕΛΛ.).
Η αγωγή αφορά δηλώσεις αλλά και αρθρογραφία του Θύμιου Λυμπερόπουλου, ενέργειες που είχαν ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με την αγωγή που έχει κατατεθεί σε βάρος του, την αμαύρωση της φήμης της Taxibeat.
Ειδικότερα, στην αγωγή αναφέρεται πως ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ «έχει προχωρήσει σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρίας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση και το εμπορικό μας μέλλον, εν γνώσει του Θύμιου Λυμπερόπουλου ότι τα από μέρους του διαδοθέντα είναι πλήρως αναληθή».
Μεταξύ των δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Taxibeat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και διατηρεί off shore εταιρείες σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της.
«Είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό επίπεδο και σε αυτό το μέτρο κινήθηκε» είπε μεταξύ άλλων καταθέτοντας από την πλευρά του προέδρου του ΣΑΤΑ ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης και πρόσθεσε μεταξύ άλλων.
«Ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου το Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας (της Taxibeat). Καταγγέλλονταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα».
Πάντως ο υπουργός, απαντώντας σε ερώτηση της έδρας για το εάν με αφορμή αυτές τις καταγγελίες έγιναν έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές, δήλωσε άγνοια! Κατέθεσε, όμως, πως πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής».
«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λόγω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση. Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ», είπε από την πλευρά της Taxibeat η οικονομική διευθύντρια της εταιρείας, ενώ το παρόν στο ακροατήριο έδωσε και ο ιδρυτής της Taxibeat, Νίκος Δανδράκης.
Το δικαστήριο μετά το πέρας της συζήτησης επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφασή του.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας