Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Νέο πλαίσιο για την έκδοση διπλωμάτων οδήγησης
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Νέο πλαίσιο για την έκδοση διπλωμάτων οδήγησης

  • A-
  • A+

Το νέο νομοθετικό πλαίσιο για την έκδοση διπλωμάτων οδήγησης και οι σχετικές ρυθμίσεις βρίσκονται στην τελική φάση επεξεργασίας πριν από την κατάθεσή τους στη Βουλή, ανακοίνωσε χθες ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης. «Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό το καθεστώς που υπάρχει», είπε και υποσχέθηκε αντικειμενικό σύστημα εξέτασης που θα βάλει τέλος στο τωρινό διαβλητό. Στη διαβούλευση που έγινε, οι προτάσεις έγιναν δεκτές από εξεταστές και εκπαιδευτές, με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Μετά την αναστολή των εξετάσεων, οι αρμόδιοι υπάλληλοι στην Αττική έχουν επανέλθει στα καθήκοντά τους, αλλά υπάρχουν προβλήματα σε ορισμένες περιφέρειες.

Ο Χρήστος Σπίρτζης διαβεβαίωσε ότι θα αποζημιωθούν όσοι παίρνουν μέρος στην εξεταστική διαδικασία εκτός του ωραρίου εργασίας τους, με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο.

Οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες εξετάσεων υποψήφιων οδηγών των περιφερειών είχαν κηρύξει αποχή από τις εξετάσεις από τον περασμένο Μάιο, διαμαρτυρόμενοι για διάταξη που ορίζει ότι οι διαδικασίες γίνονται μέσα στο κανονικό ωράριο εργασίας.

Υπολογίζεται ότι στην Αττική περιμένουν να εξεταστούν περίπου 4.000 άτομα.

Από τη Δευτέρα, όμως, ξεκίνησαν πάλι οι εξετάσεις και υπολογίζεται ότι στις επτά διευθύνσεις της περιφέρειας έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι διαδικασίες για περισσότερους από 700 υποψηφίους.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μειωμένα κατά 50% τα πρόστιμα του ΚΟΚ
Μείωση κατά 50%, αντί του αρχικού 40%, επίκειται στα πρόστιμα για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με νομοσχέδιο, το οποίο εισάγεται για ψήφιση αύριο στην Ολομέλεια της Βουλής. Εξαιρούνται οι...
Μειωμένα κατά 50% τα πρόστιμα του ΚΟΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Χωρίς χρέωση οι κάτοικοι
Μια απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων ήταν αρκετή για να ξεκινήσουν διαμαρτυρίες από κατοίκους και φορείς της βόρειας Αττικής για τους δύο νέους σταθμούς διοδίων, στον Αγιο Στέφανο και τη Βαρυμπόμπη, που...
Χωρίς χρέωση οι κάτοικοι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακόμη 27 χιλιόμετρα στους οδηγούς της Ιόνιας οδού
Αλλα 27 χλμ. της Ιόνιας οδού δόθηκαν χθες στην κυκλοφορία, φέρνοντας ακόμη πιο κοντά τα Γιάννενα και ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα στην Αθήνα, ενώ από χθες αποτελούν παρελθόν οι επικίνδυνες στροφές κοντά στην...
Ακόμη 27 χιλιόμετρα στους οδηγούς της Ιόνιας οδού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιστροφή στο καθεστώς των «λαδωμάτων» και των άνομων συναλλαγών
Με το προηγούμενο καθεστώς θα γίνονται για έξι έως και εννέα μήνες οι εξετάσεις για τη χορήγηση αδειών οδήγησης, αλλά όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει η αύξηση στα παράβολα που είχε θεσμοθετηθεί.
Επιστροφή στο καθεστώς των «λαδωμάτων» και των άνομων συναλλαγών
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα καινούργια «θα» για τη μεγάλη καρμανιόλα
Το γεφύρι της Αρτας είναι... το τμήμα αυτοκινητοδρόμου Πάτρας - Πύργου, τη μεγαλύτερη καρμανιόλα του οδικού δικτύου, που είχε περιληφθεί το 2006 στη σύμβαση της Ολυμπίας Οδού αλλά βρίσκεται ακόμη στο «θα».
Τα καινούργια «θα» για τη μεγάλη καρμανιόλα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναλογικά διόδια από του χρόνου
Τέλος στην υφιστάμενη πληρωμή των διοδίων βάζει απόφαση του Χρήστου Σπίρτζη, με την οποία καθιερώνεται αυτόματο σύστημα με πομποδέκτη και χιλιομετροχρέωση σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.
Αναλογικά διόδια από του χρόνου

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας