Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κοντά στο ένα εκατομμύριο οι προσωποποιημένες κάρτες

Η ανανέωση των προσωποποιημένων καρτών μπορεί να γίνεται από το διαδίκτυο, αλλά και από κινητά που διαθέτουν τεχνολογία NFC

Κοντά στο ένα εκατομμύριο οι προσωποποιημένες κάρτες

  • A-
  • A+

Στα 1,38 εκατ. έφθασαν οι επιβάτες που μετακινούνται με τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας χρησιμοποιώντας ηλεκτρονική κάρτα. Από αυτούς οι 960 χιλιάδες διαθέτουν προσωποποιημένη κάρτα μηνιαίας ή μεγαλύτερης διάρκειας (τρίμηνη, εξάμηνη ή ετήσια) με την οποία εξυπηρετούνται πληρώνοντας μόνον ένα ευρώ την ημέρα όσες μετακινήσεις και αν κάνουν.

Οι υπόλοιπες κάρτες χρησιμοποιούνται από περιστασιακούς επιβάτες, που επωφελούνται από την προσφορά των 11 εισιτηρίων στην τιμή των 10, μέσω της οποίας μειώνεται το εισιτήριο της απλής διαδρομής περίπου στα 1,23 ευρώ.

Σε σημερινή ανακοίνωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) ενημερώνει ότι τα 298 αυτόματα μηχανήματα που υπάρχουν στους σταθμούς του μετρό, του Ηλεκτρικού και του τραμ, δέχονται πιστωτικές κάρτες, ενώ 500 περίπτερα και καταστήματα ψιλικών σε όλο το λεκανοπέδιο έχουν εφοδιαστεί με μηχανήματα POS για την αγορά εισιτηρίων.

Οι κάρτες γίνονται δεκτές και στα εκδοτήρια που λειτουργούν, αλλά όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι δεν καλύπτουν τους περισσότερους σταθμούς του δικτύου των μέσων σταθερής τροχιάς. Η ίδια δυνατότητα παρέχεται σε εκδοτήρια που λειτουργούν περιορισμένες ώρες σε ορισμένες αφετηρίες των λεωφορείων.

Η ανανέωση των προσωποποιημένων καρτών μπορεί να γίνεται από το διαδίκτυο, αλλά και από κινητά που διαθέτουν τεχνολογία NFC.

Στόχος του Οργανισμού είναι η σταδιακή μείωση των χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων, τα οποία χρησιμοποιούνται από τις επιβάτες μόνον μια φορά και στη συνέχεια καταλήγουν στα σκουπίδια. Η προμήθειά τους όμως κοστίζει 0,40 ευρώ το τεμάχιο, γεγονός που προκαλεί μείωση στα καθαρά έσοδα του ΟΑΣΑ από το ηλεκτρονικό κόμιστρο.

«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αποδεικνύει σταδιακά τη δυναμική του. Σύντομα ο Οργανισμός θα εισαγάγει και νέες υπηρεσίες για την βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Ιωάννης Σκουμπούρης.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
21% αυξήθηκαν τον Ιανουάριο τα έσοδα του ΟΑΣΑ από το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αποδεικνύεται τονωτική ένεση για το ταμείο των δημόσιων συγκοινωνιών της πρωτεύουσας. Τα έσοδα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) τον πρώτο μήνα της νέας χρονιάς παρουσίασαν...
21% αυξήθηκαν τον Ιανουάριο τα έσοδα του ΟΑΣΑ από το ηλεκτρονικό εισιτήριο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εξετάζεται μείωση στο εισιτήριο λεωφορείων
​Σε επανεξέταση της τιμολογιακής πολιτικής στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών προχωρά η κυβέρνηση μέσω του υπουργείου Μεταφορών. Υπό μελέτη βρίσκεται και η μείωση της τιμής τουλάχιστον για τα λεωφορεία και...
Εξετάζεται μείωση στο εισιτήριο λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ηλεκτρονικό εισιτήριο μετά πολλών εμποδίων
Μετά πολλών εμποδίων και συνεχών αναθεωρήσεων χρονοδιαγραμμάτων προχωρά η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Παρότι τα έσοδα από τις πωλήσεις έχουν αυξηθεί από τον...
Ηλεκτρονικό εισιτήριο μετά πολλών εμποδίων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αλλαγές στις συγκοινωνίες και ιδιώτες από την... πίσω πόρτα
Καλύτερες υπηρεσίες υπόσχεται ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών με αναδιάταξη των δρομολογίων και παρεμβάσεις σε μετρό, Ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ ● Προαστιακός και ΚΤΕΛ, η «κερκόπορτα» για...
Αλλαγές στις συγκοινωνίες και ιδιώτες από την... πίσω πόρτα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Από την μπροστινή πόρτα η είσοδος στα λεωφορεία
Από τη Δευτέρα τίθενται σε εφαρμογή οι κινήσεις του υπουργείου Μεταφορών για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής με παράλληλους ελέγχους, κυρίως τις ώρες αιχμής. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι μόλις το 20%...
Από την μπροστινή πόρτα η είσοδος στα λεωφορεία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πώς κινούνται σήμερα τα μέσα μαζικής μεταφοράς
Δύσκολη μέρα και η σημερινή για το επιβατικό κοινό καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς προχωρούν σε απεργιακές κινητοποιήσεις και στάσεις εργασίας. Χωρίς τρόλεϊ και λεωφορεία η Αθήνα. Πώς θα...
Πώς κινούνται σήμερα τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας