Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πρεμιέρα με 213 χλμ/ώρα για το «Ασημένιο Βέλος»

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ

Πρεμιέρα με 213 χλμ/ώρα για το «Ασημένιο Βέλος»

0 ΣΧΟΛΙΑ
  • A-
  • A+

Το παρθενικό του ταξίδι, στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ, έκανε σήμερα στους ελληνικούς σιδηροδρόμους το τρένο «Ασημένιο Βέλος», το οποίο θα πραγματοποιεί απ' του χρόνου το καλοκαίρι το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη μέσα σε λιγότερες από τρεισήμισι ώρες.

Η ιταλική αμαξοστοιχία ξεκίνησε στις 9.05 το πρωί απ' τον νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης με προορισμό την Κατερίνη και η μέγιστη ταχύτητα που έπιασε στο τμήμα Κατερίνη – Πλατύ ήταν τα 213 χλμ / ώρα.

Επιβάτες στη δοκιμαστική αυτή διαδρομή ήταν μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μάρκος Μπόλαρης, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βασίλης Κόκκαλης, βουλευτές της Θεσσαλονίκης, ο Ιταλός πρέσβης Λουίτζι Μάρας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης και στελέχη του μητρικού ομίλου FS Italiane.

[slideshow] 

«Είναι μια σημαντική ημέρα η σημερινή για λόγους ουσίας, αλλά και για λόγους συμβολισμού, γιατί για την κυβέρνησή μας, πρόταγμα είναι ο άνθρωπος» τόνισε λίγο πριν ξεκινήσει το ταξίδι του «Ασημένιου Βέλους» ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης.

Είναι γεγονός –είπε ο κ. Μαυραγάνης– ότι αυτό το νέο τρένο δείχνει προς τα πού θα κινηθεί ουσιαστικά η εξέλιξη του σιδηροδρόμου μαζί με τα νέα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη την τελευταία περίοδο των δύο ετών.

Σύμφωνα με τον ίδιο, στο τέλος του χρόνου περίπου θα παραδοθεί και το τελευταίο σκέλος της σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης σε πλήρη ηλεκτροδότηση, ούτως ώστε να υπάρχει η ευχέρεια οι πολίτες να κάνουν το (σιδηροδρομικό) ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες.

Είναι το πρώτο βήμα -τόνισε ο κ. Μαυραγάνης- και αφορά τις επιβατικές, αλλά και τις εμπορευματικές μεταφορές. Και είναι το πρώτο βήμα, διότι, όπως εξήγησε, «συνεχίζουμε και πιστεύουμε ότι θα ολοκληρώσουμε την προσπάθεια να συνδέσουμε το σιδηρόδρομο και με τα λιμάνια, τα κρίσιμα λιμάνια και με τα logistics centers όπου χωροθετούμε σε όλη την Ελλάδα σε στρατηγικό και τοπικό επίπεδο, ώστε όλο αυτό το μεγάλο πλέγμα των μεταφορών να συνεχίσει να αποτελεί τον πυλώνα της οικονομικής ανάπτυξης της Ελλάδας. Το 2017 οι μεταφορές είχαν 18% ανάπτυξη, πάνω από τον τουρισμό και έτσι θα συνεχίσουν οι μεταφορές για τα επόμενα δέκα χρόνια».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

  

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποκαταστάθηκαν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα Λιανοκλάδι - Παλαιοφάρσαλα
Κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια στη σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Λιανοκλαδίου - Παλαιοφαρσάλου, που παρέμενε κλειστή από χθες βράδυ επειδή είχαν...
Αποκαταστάθηκαν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα Λιανοκλάδι - Παλαιοφάρσαλα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σε λειτουργία αύριο η νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη
Αύριο τίθεται σε κυκλοφορία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη στο σύνολό της, καθώς παραδίδεται και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής...
Σε λειτουργία αύριο η νέα σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκτροχιασμός μηχανής τρένου στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Αθήνα
Ένα απρόοπτο συμβάν έλαβε χώρα το βράδυ της Κυριακής, σε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο 61 Θεσσαλονίκη - Αθήνα, καθώς η μηχανή του τρένου...
Εκτροχιασμός μηχανής τρένου στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Αθήνα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στη Θεσσαλονίκη το «Ασημένιο Βέλος»
Στις ράγες το υπερσύγχρονο τρένο που θα κινείται με ταχύτητες έως 250 χλμ. την ώρα και θα καλύπτει τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες & 20...
Στη Θεσσαλονίκη το «Ασημένιο Βέλος»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αν είσαι παραπληγικός, το έχασες το τρένο...
Υπάλληλοι του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης αρνήθηκαν να βγάλουν εισιτήριο σε επιβάτη ΑμεΑ, επειδή δεν λειτουργεί το ειδικό ανυψωτικό μηχάνημα,...
Αν είσαι παραπληγικός, το έχασες το τρένο...