• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 26.7°C / 30.2°C
    1 BF
    40%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    26°C 23.3°C / 28.7°C
    3 BF
    49%
  • Πάτρα
    Σποραδικές νεφώσεις
    25°C 25.5°C / 30.4°C
    1 BF
    68%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    64%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.9°C / 26.3°C
    2 BF
    78%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.9°C / 29.4°C
    1 BF
    57%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 20.6°C / 22.4°C
    2 BF
    38%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    26°C 26.3°C / 26.3°C
    2 BF
    46%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    27°C 25.8°C / 29.1°C
    3 BF
    77%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.0°C / 24.9°C
    1 BF
    61%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 25.4°C / 26.8°C
    2 BF
    83%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    28°C 26.2°C / 27.7°C
    2 BF
    51%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.9°C / 24.9°C
    3 BF
    73%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 26.8°C / 26.9°C
    0 BF
    39%
  • Λαμία
    Σποραδικές νεφώσεις
    30°C 25.1°C / 31.0°C
    1 BF
    25%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.8°C / 29.8°C
    3 BF
    58%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    28°C 27.1°C / 30.1°C
    0 BF
    29%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.8°C / 25.3°C
    2 BF
    79%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.6°C / 25.0°C
    2 BF
    75%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.3°C / 21.3°C
    1 BF
    62%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μέχρι Πετρούπολη θα φτάσει η Γραμμή 4 του μετρό

  • A-
  • A+

Με τέσσερις νέους σταθμούς η Γραμμή 4 του μετρό θα φθάσει ώς την Πετρούπολη, επιβεβαιώνοντας την αρχική εκτίμηση ότι είναι αυτή που θα καλύψει τις πιο πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας.

Η... άγνωστη επέκταση αποκαλύφθηκε από τον χάρτη που έχει αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση της κρατικής εταιρείας «Αττικό Μετρό» και δίνει πειστική εξήγηση γιατί το υπό δημοπράτηση πρώτο τμήμα της νέας γραμμής ξεκινά από το άλσος Βεΐκου και όχι από τον σταθμό του Ηλεκτρικού στον Περισσό.

Οι αρχικοί σχεδιασμοί προέβλεπαν ότι η νέα γραμμή θα είχε μήκος 32 χλμ. και 34 σταθμούς, που από τον περασμένο Αύγουστο έχουν αυξηθεί σε 35, με την προσθήκη της Ελικώνος στην Ανω Κυψέλη, έπειτα από αίτημα των κατοίκων.

Η έλλειψη των κονδυλίων οδήγησε στην υλοποίηση των έργων σε πέντε φάσεις, με πρώτο το τμήμα άλσος Βεΐκου - Γουδή, μήκους 12,8 χλμ. με 15 σταθμούς και προϋπολογισμό 1,2 δισ. ευρώ, ο οποίος σε ποσοστό 75% καλύπτεται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ).

Τα υπόλοιπα τμήματα, με προϋπολογισμό 2,1 δισ. ευρώ που δεν έχει εξασφαλιστεί, κατά σειρά προτεραιότητας είναι Γουδή - Μαρούσι (9,6 χλμ. και 8 σταθμοί), Ευαγγελισμός - Ανω Ηλιούπολη (4,1 χλμ. και 3 σταθμοί), Μαρούσι - Εθνική Οδός (4,4 χλμ. και 3 σταθμοί).

Η ανατροπή γίνεται από το προτελευταίο τμήμα άλσος Βεΐκου - Περισσός, που θα είναι το επόμενο έργο το οποίο θα δημοπρατηθεί και –το σπουδαιότερο– επεκτείνεται ώς την Πετρούπολη. Θα έχει τελικά μήκος 7,3 χλμ. και συνολικά έξι σταθμούς.

Μετά το άλσος Βεΐκου, η επόμενη στάση είναι στην πλατεία Υγείας στη Νέα Ιωνία και ακολουθούν ο σταθμός του Ηλεκτρικού στον Περισσό, η πλατεία Πατριάρχου στη Νέα Φιλαδέλφεια, ο Πύργος Βασιλίσσης που θα «κουμπώνει» με το δίκτυο του προαστιακού, στη διασταύρωση των λεωφόρων Πετρούπολης και Εθνάρχου Μακαρίου στην Παλατιανή και θα τερματίζει στην πλατεία 25ης Μαρτίου στην Πετρούπολη.

Στην Παλατιανή η στάση θα εξυπηρετεί και τη μελλοντική επέκταση ώς το Ιλιον της γραμμής του μετρό που λειτουργεί και καταλήγει σήμερα στην Ανθούπολη.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Πράσινο φως» για τη Γραμμή 4 του μετρό
Μετά από μαραθώνιες δικαστικές διενέξεις, που κράτησαν περισσότερο από δύο χρόνια, με απόφαση του ΣτΕ ανοίγει ο δρόμος για να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την κατασκευή της Γραμμής 4, με προϋπολογισμό 1,8...
«Πράσινο φως» για τη Γραμμή 4 του μετρό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανησυχία για τον σταθμό Ελικώνος
Οι πληροφορίες ότι ενδέχεται να ακυρωθεί ο διαγωνισμός στο πρώτο τμήμα της γραμμής 4 –όπου εντάχθηκε το 2018 ο σταθμός Ελικώνος– προκαλεί τη δυσφορία των κατοίκων που ζουν στους λόφους και ταλαιπωρούνται στις...
Ανησυχία για τον σταθμό Ελικώνος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρεις μνηστήρες για τη γραμμή 4 του μετρό
Αρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της νέας γραμμής του μετρό της Αθήνας, που θα ξεκινά από το Αλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι, θα διατρέχει πυκνοδομημένες περιοχές, όπως η Κυψέλη και...
Τρεις μνηστήρες για τη γραμμή 4 του μετρό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
8 μνηστήρες για τα πρόδρομα έργα
Με το... αριστερό ξεκινούν τα έργα για την κατασκευή της νέας γραμμής του μετρό της Αθήνας. Για πρώτη φορά στην κατασκευή του, που ξεκίνησε το 1992, θα προηγηθούν οι πρόδρομες εργασίας στο τμήμα των 13 χλμ. με...
8 μνηστήρες για τα πρόδρομα έργα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Ξεκινά» η γραμμή 4
Για πρώτη φορά από το 1990, τα έργα του μετρό θα ξεκινήσουν με τον... ορθόδοξο τρόπο: στη νέα γραμμή «Αλσος Βεΐκου - Γουδή» θα προηγηθούν οι πρόδρομες εργασίες ώστε να ακολουθήσει το κυρίως έργο χωρίς τα...
«Ξεκινά» η γραμμή 4
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τελική ευθεία για το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Καθολικό κλείσιμο των πυλών εισόδου/εξόδου, ακόμη και αυτών που έχουν προβλεφθεί για τα ΑμεΑ, θα εφαρμοστεί σήμερα πιλοτικά σε 13 σταθμούς του μετρό, στους οποίους περιλαμβάνεται και το Σύνταγμα. Είναι η πρώτη...
Τελική ευθεία για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας