Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Απεργία οδηγών ταξί λόγω Uber

Φωτογραφία αρχείου

EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Απεργία οδηγών ταξί λόγω Uber

  • A-
  • A+

Επαναλαμβανόμενη 24ωρη απεργία στα ταξί προκήρυξε για την Τετάρτη η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α τονίζοντας ότι οι δανειστές θέλουν να βγάλουν «εισιτήριο επιστροφής για την Uber», ζητώντας «συγνώμη από το επιβατικό κοινό» και σημειώνοντας ότι δεν έχουν άλλη για να διεκδικήσουν την επιβίωση τους.

Νωρίτερα, εκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο στο Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) συγκάλεσε ο πρόεδρος του, Θύμιος Λυμπερόπουλος, με αφορμή οι πληροφορίες που διέρρευσαν από τις διαπραγματεύσεις των θεσμών με την ελληνική κυβέρνηση και τις πιέσεις, οι οποίες ασκούνται στον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, να δεχτεί την κατάργηση της υποχρέωσης, που έχουν οι εταιρείες ενοικιαζομένων με οδηγό για ελάχιστη διάρκεια σύμβασης τριών ωρών.

Στη συνέχεια η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων ανακοίνωσε  ότι την κατάργηση «ζήτησαν οι θεσμοί και ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ. Η ελληνική κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης αρνήθηκαν μια τέτοια προοπτική, ωστόσο είναι σε δύσκολη θέση, αφού τέθηκε ζήτημα ακόμα και μη συμφωνίας για την αξιολόγηση».

»Η έλλειψη σεβασμού από διεθνείς και εγχώριους νταβατζήδες της τουριστικής βιομηχανίας  όχι μόνο στους νόμους του Ελληνικού Κράτους, αλλά και στις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου συνιστούν προσβολή και χτύπημα κάτω από τη ζώνη. Κάτω από αυτές τις συνθήκες πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο στα Γραφεία του ΣΑΤΑ  έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο. Εύλογα ξύπνησαν μνήμες του 2011».

 

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μεταφορικό έργο χωρίς νομοθετικά κενά
Τέλος στις «γκρίζες» ζώνες που επιτρέπουν στις εταιρείες ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης ταξί να λειτουργούν χωρίς κανόνες και έλεγχο, θέλει να βάλει μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών με το πολυνομοσχέδιο που...
Μεταφορικό έργο χωρίς νομοθετικά κενά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναθεωρείται ο κανονισμός των ταξί
​Νόμιμο εκπρόσωπο στην Ελλάδα και άδεια λειτουργίας πρέπει να έχουν οι εταιρείες διαμεσολάβησης για την παροχή μεταφορικού έργου, οι γνωστές ηλεκτρονικές πλατφόρμες για κλήση ταξί, με βάση το άρθρο 12 του...
Αναθεωρείται ο κανονισμός των ταξί
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τάξη στην αταξία στα ταξί
Κανόνες, διαφάνεια και συνθήκες σωστού ανταγωνισμού θα θέτει η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου Μεταφορών που θα αφορά τη λειτουργία των ταξί αλλά και τα ενοικιαζόμενα Ι.Χ. με οδηγό. Αυτό αναφέρει σε...
Τάξη στην αταξία στα ταξί
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κινητοποιήσεις σε μετρό και τραμ
Με εισήγηση υπέρ της πραγματοποίησης των δύο 24ωρων απεργιών που έχουν ανακοινωθεί για αύριο και την Παρασκευή (1η και 3 Μαρτίου) συνεδριάζει σήμερα το συντονιστικό των σωματείων των εργαζομένων στο μετρό, τον...
Κινητοποιήσεις σε μετρό και τραμ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πώς θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς την Πέμπτη
Ακινητοποιημένα θα μείνουν την Πέμπτη τα τρένα και τα ταξί σε ολόκληρη τη χώρα, ενώ στην πρωτεύουσα 24ωρη απεργία θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ και δεν θα ακυρωθούν όλα τα δρομολόγια του...
Πώς θα κινηθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς την Πέμπτη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιστροφή στο καθεστώς των «λαδωμάτων» και των άνομων συναλλαγών
Με το προηγούμενο καθεστώς θα γίνονται για έξι έως και εννέα μήνες οι εξετάσεις για τη χορήγηση αδειών οδήγησης, αλλά όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει η αύξηση στα παράβολα που είχε θεσμοθετηθεί.
Επιστροφή στο καθεστώς των «λαδωμάτων» και των άνομων συναλλαγών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας