Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κόντρα ΟΑΣΘ - Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης για τις μηνιαίες κάρτες
EUROKINISSI

Κόντρα ΟΑΣΘ - Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης για τις μηνιαίες κάρτες

  • A-
  • A+

Κόκκινη κάρτα στη διανομή μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών με έκπτωση από το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης έβγαλε πριν από δυο μέρες ο ΟΑΣΘ. Το καθεστώς που ίσχυε τα τελευταία είκοσι χρόνια ανακοινώθηκε ότι δεν ισχύει πλέον και ότι τα σωματεία και συνδικάτα πρέπει να προσκομίζουν στον Οργανισμό: το καταστατικό λειτουργίας του σωματείου, την κατάσταση μελών που έλαβαν μέρος σε πρόσφατες αρχαιρεσίες επικυρωμένη από δικαστικό αντιπρόσωπο, μηνιαίως, ονομαστική κατάσταση των ενδιαφερομένων μελών αγοράς κουπονιών, στην οποία υποχρεωτικά θα αναγράφονται ο αριθμός μητρώου μέλους του σωματείου καθώς και ο αριθμός μητρώου στελέχους του ΟΑΣΘ και το ακριβές αντίτιμο των αιτουμένων καρτών.

Η απόφαση αυτή προκάλεσε την αντίδραση του ΕΚΘ, ο πρόεδρος του οποίου, Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης, λέει στην «Εφ.Συν.» ότι «μέχρι πριν από λίγες μέρες είχαμε συνεννόηση με τη διοίκηση για υπογραφή νέας σύμβασης και είχαμε κατεβάσει τις απαιτήσεις μας στα 1.200 ευρώ τον μήνα για τα λειτουργικά έξοδα. Αν νομίζουν ότι μπορεί να έχει αποτέλεσμα να πουλάνε οι ίδιοι τις κάρτες, ας το κάνουν, αρκεί να μην ταλαιπωρούνται οι εργαζόμενοι».

«Τίποτα δεν έγινε ξαφνικά. Δεν θα συνεχιστεί άλλο ο εργοδοτικός συνδικαλισμός» απαντά ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Σάββας Παναγιωτίδης, τονίζοντας ότι ο Οργανισμός είναι έτοιμος για τη διανομή και ότι «ήδη επικοινωνούν μαζί μας σωματεία, όλα θα λυθούν όπως και με την Ενωση Δημοσιοϋπαλληλικών Οργανώσεων Θεσσαλονίκης, με την οποία επίσης δεν συνεργαζόμαστε πλέον και εξυπηρετούμε χωρίς πρόβλημα 100 σωματεία».

Πίσω από την κόντρα λένε κάποιοι ότι κρύβεται το χρέος του ΕΚΘ προς τον ΟΑΣΘ, περί τις 145.000 ευρώ.

Το ζήτημα είναι πράγματι ορατό και συζητήσιμο, αλλά ο μεν κ. Τσαραμπουλίδης μάς λέει ότι «έχουμε να παίρνουμε 200 χιλ. από σωματεία στο τέλος του χρόνου, θα ξοφλήσουμε ό,τι οφείλουμε, μείον 30 χιλιάδες που μας χρωστάνε και ας πάνε στο καλό, αρκεί να εξυπηρετούν τα μέλη σωματείων», ενώ ο κ. Παναγιωτίδης απαντά ότι «από την προηγούμενη σύμβαση δεν τους οφείλουμε 30.000, έχουν πάρει ήδη περί τις 7,5 χιλιάδες και δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσουμε εμείς τίποτα, διότι δεν αναγνωρίζουμε αυτή τη σύμβαση».

«Τον Νοέμβρη που θα τους πληρώσουμε δεν θα καταβάλουμε τα απαιτούμενα μέχρι τις 30.000. Στα δικαστήρια ας μας πάνε αυτοί» σημειώνει ο κ. Τσαραμπουλίδης, ο οποίος, μάλιστα, τονίζει σε δραματικούς τόνους ότι «από την ιστορία αυτή με τον ΟΑΣΘ το ΕΚΘ κινδυνεύει να χρεοκοπήσει, αλλά είμαστε οι μόνοι σε όλη την Ελλάδα με διπλογραφικό σύστημα, έχουμε το πιο καθαρό ταμείο, όποιος αμφισβητεί τι έχει γίνει έστω και με μια κάρτα του ΟΑΣΘ, ή για όποιο άλλο θέμα, μπορεί να έρθει και να κάνει έλεγχο».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνωστισμός στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για τις παραλίες
Για τεράστιο πρόβλημα συνωστισμού και «αθλιότητα που πρέπει να σταματήσει» στα δρομολόγια προς τις παραλίες κάνει λόγο ο δημοσιογράφος-ιστορικός και πρώην δημοτικός σύμβουλος Σπύρος Κουζινόπουλος.
Συνωστισμός στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για τις παραλίες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
Βλέποντας ότι έρχεται ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης επανέρχεται αύριο Σάββατο με κινητοποίηση διαμαρτυρίας.
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
Ομορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος... είναι ο ΟΑΣΘ στα μάτια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, «ανακάλυψε» νέα λεωφορεία.
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...
Οι επαναλαμβανόμενες υποσχέσεις-δεσμεύσεις του πρωθυπουργού και του υπ. Μεταφορών μένουν στα λόγια και το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης δοκιμάζεται και με ζέστη και με κρύο.
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: ο Γολγοθάς των Θεσσαλονικέων
Λιγότερα από 250 (!) λεωφορεία κυκλοφόρησαν χθες στην πόλη, τα περισσότερα δε εξ αυτών χωρίς θέρμανση, πολλά ακινητοποιούνται λόγω βλαβών ενώ αμέτρητες είναι οι κλήσεις διαμαρτυρίας.
ΟΑΣΘ: ο Γολγοθάς των Θεσσαλονικέων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας