Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μια αποτυχημένη φίμωση συνδικαλιστών
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ//EUROKINISSI

Μια αποτυχημένη φίμωση συνδικαλιστών

  • A-
  • A+

Απέτυχε η προσπάθεια του γενικού γραμματέα της ΓΣΕΕ, επικεφαλής της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού τομέα και της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών Νίκου Κιουτσούκη, να μεταφέρει στα δικαστήρια συνδικαλιστικές διαφορές και να φιμώσει την παράταξη «ΣυνΕξέλιξη» λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης στην Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), του πιο σημαντικού φορέα των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η ψηφοφορία ολοκληρώνεται απόψε με την έκδοση των αποτελεσμάτων και ο «γαλάζιος» συνδικαλιστής κατέθεσε στις 3 Απριλίου αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας να «αποκαθηλωθεί» προεκλογική αφίσα της «ΣυνΕξέλιξης» που περιλαμβάνει φωτογραφία του, καθώς και να απαγορευτούν αναρτήσεις που τον αφορούν σε blog που διαχειρίζεται ο σημερινός πρόεδρος της ΠΕΠΕ, ο οποίος είναι κορυφαίο στέλεχος της παράταξης.

Το αίτημα εξετάστηκε τη Δευτέρα, παραμονές της πρώτης ημέρας των εκλογών στην Ενωση, και απορρίφθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας.

Για «απαράδεκτες συνδικαλιστικές πρακτικές» κάνει λόγο ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος της ΠΕΠΕ, και τονίζει πως η πρωτοφανής αυτή ενέργεια καταδικάστηκε από το «Δίκτυο Σιδηροδρομικών».

Μιλώντας στην «Εφ.Συν.», επισήμανε ότι οι επιθέσεις του συνδικαλιστή προς το σωματείο των 241 μηχανοδηγών του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας ξεκίνησαν το 2015, όταν η διοίκηση πέρασε στα χέρια των προοδευτικών δυνάμεων.

Κορυφώθηκε όμως τον περασμένο Δεκέμβριο, λίγο μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όταν κατάφερε να υπογράψει συλλογική συμφωνία με τη νέα εργοδοσία.

«Είναι μια επιτυχία του σωματείου και των εργαζομένων» μάς εξηγεί και αναφέρει ότι έγιναν δεκτά χρόνια αιτήματα σε σχέση με τον κανονισμό εργασίας, που εξασφαλίζουν καλύτερες συνθήκες στους μηχανοδηγούς.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι συμφωνήθηκε η πρόσληψη 100 μηχανοδηγών, που θα καλύψουν τα μεγάλα κενά στο προσωπικό και θα επιτρέψουν στους υπόλοιπους εργαζόμενους να παίρνουν ρεπό και κανονικές άδειες.

Εχουν ήδη ξεκινήσει οι διαδικασίες προσλήψεων, ενώ προβλέπεται και νέα ενίσχυση του δυναμικού της εταιρείας.

«Εκαναν προσφυγή κατά της συμφωνίας στο υπουργείο Εργασίας, αλλά το αίτημα εκδικάστηκε και απορρίφθηκε» μας ενημερώνει ο Κώστας Γενιδούνιας και προαναγγέλλει προσφυγή στη Δικαιοσύνη για αναρτήσεις στον διαδικτυακό τόπο της ΔΑΚΕ, οι οποίες περιλαμβάνουν ύβρεις και απειλές προς το πρόσωπό του.

«Οι εργαζόμενοι είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν και να διεκδικήσουν συλλογική σύμβαση εργασίας» προσθέτει ο πρόεδρος της Ενωσης των Μηχανοδηγών και επαναλαμβάνει τη θέληση του κλάδου να παραμείνει στη δύναμη της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, από την οποία ορισμένοι συνδικαλιστικοί κύκλοι επιχειρούν να την αποκλείσουν.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πώς η ΔΑΚΕ εκτροχιάζει την ΠΟΣ
«Δίκτυο» και ΠΑΣΚΕ εξέλεξαν τους δύο εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) στο συνέδριο της ΓΣΕΕ και οι «γαλάζιοι» συνδικαλιστές προσπαθούν να προσθέσουν τρίτη έδρα από το... παράθυρο.
Πώς η ΔΑΚΕ εκτροχιάζει την ΠΟΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υπόγειος ο σιδηρόδρομος στα Σεπόλια μέχρι το τέλος του 2022
Εντεκα ισόπεδες διαβάσεις με το οδικό δίκτυο θα καταργηθούν με την ολοκλήρωση των έργων υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής από την πυκνοδομημένη περιοχή των Σεπολίων ώς τις Τρεις Γεφυρες.
Υπόγειος ο σιδηρόδρομος στα Σεπόλια μέχρι το τέλος του 2022
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες από Δευτέρα
«Στοίχημα» με το αυτοκίνητο αλλά και το αεροπλάνο βάζει το ηλεκτροκίνητο τρένο, το οποίο από τη Δευτέρα ξεκινά τα δρομολόγια στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη χρονικής διάρκειας περίπου τεσσάρων ωρών
Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες από Δευτέρα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΓΣΕΕ: προσωρινή διοίκηση αναλαμβάνει η απερχόμενη
Τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είναι όπως παλιά στη ΓΣΕΕ, μετά και τη διαταγή για την προσωρινή διοίκηση της Συνομοσπονδίας που εξέδωσε χθες το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας διορίζοντας για τις...
ΓΣΕΕ: προσωρινή διοίκηση αναλαμβάνει η απερχόμενη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Κοκορομαχία» για τη ΓΣΕΕ και στο δικαστήριο
Η ΓΣΕΕ όπως την ξέραμε τέλειωσε χθες, στα δικαστήρια της Ευελπίδων, όπου βρέθηκαν οι αντιπαρατιθέμενες πλευρές για να επιχειρηματολογήσουν ενώπιον της δικαστίνας που θα εκδώσει διαταγή για τον διορισμό...
«Κοκορομαχία» για τη ΓΣΕΕ και στο δικαστήριο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λιγότερα ατυχήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, «αγκάθι» η εγκατάσταση της τηλεδιαχείρισης
Τα νέα έργα, καθώς και το «ψαλίδισμα» μεγάλου μέρους του σιδηροδρομικού δικτύου, άλλαξαν τα δεδομένα ασφάλειας για όσους ταξιδεύουν με τρένο.
Λιγότερα ατυχήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, «αγκάθι» η εγκατάσταση της τηλεδιαχείρισης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας