Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αιχμηρή απάντηση του ΟΑΣΘ στα… πυροτεχνήματα Μπουτάρη
MotionTeam / ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ

Αιχμηρή απάντηση του ΟΑΣΘ στα… πυροτεχνήματα Μπουτάρη

  • A-
  • A+

Τα τσούγκρισαν τα… αυγά τους, πριν και μετά την Ανάσταση. Λαμπριάτικος καβγάς με λεκτικά… πυροτεχνήματα στήθηκε στη Θεσσαλονίκη ανάμεσα στον δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, με αφορμή την ώρα λήξης των δρομολογίων το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου.

Τον καβγά ξεκίνησε ο δήμαρχος με ένα σχόλιο στο twitter, το οποίο ανάρτησε το απόγευμα του Σαββάτου και στο οποίο καυτηρίαζε την απόφαση του Οργανισμού να ανακοινώσει ότι το τελευταίο δρομολόγιο των λεωφορείων θα γινόταν στις 10 το βράδυ.

Οπως έγραψε ο κ. Μπουτάρης, «αδιανόητο εν έτει 2018 να αναζητείται το δημόσιο αγαθό της συγκοινωνίας. Ο ΟΑΣΘ τραβά “χειρόφρενο” στις 22:00, “ακινητοποιώντας” παράλληλα Θεσσαλονικείς, τουρίστες και εργαζόμενους. Καλή Ανάσταση σε όλους!».

Η διοίκηση του ΟΑΣΘ άφησε να περάσουν η Ανάσταση και το Πάσχα, αλλά χθες «σήκωσε το γάντι» και απάντησε σε δηκτικό ύφος, σημειώνοντας ότι ο δήμαρχος ανακάλυψε εσχάτως ότι τα δρομολόγια σταματούν πασχαλιάτικα πριν από τα μεσάνυχτα, όπως γίνεται από το 1957. Εν ολίγοις, ότι ο κ. Μπουτάρης δεν ξέρει τι συμβαίνει στην πόλη και αν ξανατιτιβίσει να πει για τις λεωφορειολωρίδες.

Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση του ΟΑΣΘ, «ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, πριν από λίγους μήνες… ανακάλυψε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μετά από σχεδόν οχτώ χρόνια θητείας στη θέση του δημάρχου, επίσης “ανακάλυψε” ότι, το Μ. Σάββατο, τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ σταματούν πριν από τα μεσάνυχτα, γεγονός που συμβαίνει αδιαλείπτως από το 1957 έως σήμερα. Αρχίζει σιγά σιγά να μαθαίνει την πόλη… Θα του προτείναμε το επόμενο “τιτίβισμά” του να είναι για τις λεωφορειολωρίδες και τα μέτρα που είχε υποσχεθεί ότι θα λάβει ο δήμος Θεσσαλονίκης. Σιγά σιγά μαθαίνει…».

Η έρευνα, μέχρι χθες το απόγευμα, δεν είχε δώσει αποτελέσματα σε ό,τι αφορά τις αιτίες ή την αφορμή του τσακωμού.

Τίποτα, πάντως, δεν προμήνυε ότι δεν ήταν καλές οι σχέσεις του κ. Μπουτάρη με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Στέλιο Παππά. Μάλιστα, στη συζήτηση για τον Οργανισμό που έγινε στο δημοτικό συμβούλιο, αρχές Φλεβάρη, ο δήμαρχος δεν είχε καν τοποθετηθεί, ενώ αντιθέτως η πρόεδρος του συμβουλίου, Καλυψώ Γούλα, που είναι εκπρόσωπος του δήμου στο δ.σ. του ΟΑΣΘ, είχε καλύψει τη διοίκηση απέναντι στα τότε σχόλια για την πυκνότητα των δρομολογίων, λέγοντας πως «δεν φορτώνω την κατάσταση στην παρούσα διοίκηση» κι εξάλλου «δεν είναι τίποτα καινούργιο».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέος ΟΑΣΘ με «οδηγό» τον Σπίρτζη!
Στη συνάντηση που είχε ο υπουργός Μεταφορών με τους δημάρχους της Θεσσαλονίκης για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών στην πόλη, δεν τους άφησε κανένα περιθώριο και ξεκαθάρισε ότι η μετάβαση στον νέο οργανισμό...
Νέος ΟΑΣΘ με «οδηγό» τον Σπίρτζη!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
Ασάφειες διατυπώθηκαν από τον υπ. Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Παρέπεμψε τα ζητήματα του μετρό και των συγκοινωνιών στις δηλώσεις του Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Και επισήμως κρατικός ο ΟΑΣΘ
Στον νέο δημόσιο φορέα θα πρέπει να τρέξουν γρήγορα τα θέματα ώστε να διοριστούν τα νέα συμβούλια της ΟΣΕΘ και της ΑΣΥΘ και να οριστούν άμεσα διευθύνων σύμβουλος και ορκωτοί ελεγκτές ώστε να αρχίσει η...
Και επισήμως κρατικός ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι δήμαρχοι τώρα... αναπολούν τον ΟΑΣΘ
​Αδημονία εναντίον διπλωματικής απόρριψης. Το δίπολο περιγράφει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μέχρι στιγμής στη Θεσσαλονίκη μετά την αποστολή του προσχεδίου για τους δημόσιους φορείς συγκοινωνιών που...
Οι δήμαρχοι τώρα... αναπολούν τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το... τελευταίο δρομολόγιο του ΟΑΣΘ
Πλήρης επιβεβαίωση της «Εφ.Συν.», διά στόματος του προέδρου της Εγνατίας Οδού Α.Ε. Απόστολου Αντωνούδη. Ο οργανισμός όπως τον ξέραμε παύει σύντομα να υπάρχει και στη θέση του «θα δημιουργηθούν δύο φορείς, ένας...
Το... τελευταίο δρομολόγιο του ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κι όμως, κάτι αλλάζει στη συμπρωτεύουσα!
«Σεισμό» προκάλεσε στη Θεσσαλονίκη το χθεσινό δημοσίευμα της «Εφ.Συν.» για το σχέδιο του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη για λύση του προβλήματος των συγκοινωνιών της πόλης με την κατάργηση του ΟΑΣΘ και τη...
Κι όμως, κάτι αλλάζει στη συμπρωτεύουσα!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας