Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Οι «ημέτεροι» είχαν μπάρμπα στη... Νέα Δημοκρατία

Οι «ημέτεροι» είχαν μπάρμπα στη... Νέα Δημοκρατία

  • A-
  • A+

Με έγγραφο του 2009, σύμφωνα με το οποίο ο Κ. Γκιουλέκας ζητούσε από τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ την πρόσληψη «πέντε γαλάζιων παιδιών» απάντησε ο Χρ. Σπίρτζης στις αιτιάσεις του βουλευτή Θεσσαλονίκης

«Πληρωμένη» απάντηση Σπίρτζη σε Ν.Δ. και Γκιουλέκα για τη χθεσινή αναφορά σε «τακτοποίηση ημετέρων στον κρατικό ΟΑΣΘ». Με την ειρωνική αποστροφή «έχει δίκιο και μάλιστα με στοιχεία η Ν.Δ. του Κυριάκου Μητσοτάκη και ο Τομεάρχης Εσωτερικών για θέματα Μακεδονίας-Θράκης και βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, κ. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας» και τη δημοσιοποίηση χειρόγραφου αιτήματος του βουλευτή της Ν.Δ. για πρόσληψη πέντε ατόμων στον ΟΑΣΘ πριν από εννέα χρόνια απάντησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στις χθεσινές ανακοινώσεις του τομεάρχη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Πρόκειται ουσιαστικά για την επιβεβαίωση του χθεσινού υπαινιγμού που άφησε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατά την ομιλία του στη Θεσσαλονίκη. Ο υπαινιγμός δεν εκτιμήθηκε μάλλον στις σωστές του διαστάσεις και στην ανακοίνωση της Ν.Δ. -που υπογραφόταν από τον κ. Γκιουλέκα- καταγγελλόταν η κυβέρνηση για «κομματική φιέστα» στο 11ο Περιφερειακό Συνέδριο, για «τακτοποίηση κομματικών φίλων» από το πρωθυπουργικό γραφείο αλλά και για την «κρατικοποίηση και την υποβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και την τακτοποίηση ημετέρων στον κρατικό ΟΑΣΘ».

Στην ανακοίνωση του κ. Σπίρτζη τονίζεται πως «έχουν δίκιο και προς επιβεβαίωσή τους δίνουμε στη δημοσιότητα ένα από τα αποδεικτικά στοιχεία αυτής της καταστροφικής πολιτικής τακτοποίησης ημετέρων» και πως το μόνο που ζητά από τον κ. Γκιούλεκα «είναι να επιβεβαιώνει αυτά τα στοιχεία κάθε φορά που θα αποδεικνύουμε τις καταγγελίες του για τους ημέτερους που έφεραν τις αστικές συγκοινωνίες και την Ελλάδα σε αυτήν την κατάσταση».

Η ανακοίνωση του υπουργείου αφήνει υπονοούμενα μάλιστα ότι διαθέτει κι άλλα τέτοια έγγραφα, καθώς, όπως σημειώνει, πρόκειται για «ένα από τα αποδεικτικά στοιχεία».

Αγνωστο αν αυτά αφορούν τον κ. Γκιουλέκα ή άλλους βουλευτές και παράγοντες της Ν.Δ.

Σύμφωνα με το ιδιόχειρο έγγραφο, που φέρει ημερομηνία 20-9-2009, ο κ. Γκιουλέκας απευθύνεται στον τότε πρόεδρο του Οργανισμού, Χρήστο Στεφανίδη, γράφοντάς του: «Αγαπητέ Πρόεδρε, Σας αποστέλλω τα ονόματα των ενδιαφερομένων και θα παρακαλούσα θερμά για τις δικές σας ενέργειες».

Σημειωτέον ότι τα ονόματα που αναφέρονται στο έγγραφο Γκιουλέκα ανήκουν σε ανθρώπους που σήμερα εργάζονται στον ΟΑΣΘ.

Μέσω Twitter η απάντηση

«Με μια περίεργη εξίσωση προσπαθούν να συγκρίνουν τα ανόμοια οι κυβερνώντες» έγραψε στο λογαριασμό του ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας,  ως απάντηση στο έγγραφο, υποστηρίζοντας ότι το χειρόγραφο αίτημά του το 2009 ήταν εκδήλωση ενδιαφέροντος για τους «ανέργους συμπολίτες του»:

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δημόσιος χαρακτήρας ή ιδιωτικοποίηση για τον ΟΑΣΘ;
Η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ κυβέρνησης και εκλογικού σώματος ξεκίνησε με πρώτο σοβαρό θεμα το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και αντικείμενο τον δημόσιο χαρακτήρα ή την ιδιωτικοποίηση τους
Δημόσιος χαρακτήρας ή ιδιωτικοποίηση για τον ΟΑΣΘ;
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ
​Ευρύχωρο σε αποκαλύψεις, πολιτικές καταγγελίες κατά της Ν.Δ., απαντήσεις σε Fraport, αλλά και όνειρα για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε το βαγόνι του μετρό που εκτίθεται στην 82η...
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: ιδιωτικοποίηση ή δημόσιος έλεγχος;
Η παραμονή σε δημόσιο έλεγχο του ΟΑΣΘ ή η ιδιωτικοποίησή του αποτελεί ήδη ένα από τα διακυβεύματα των επόμενων εκλογών και αυτό κατέστη ξεκάθαρο χθες σε αντιπαράθεση ανάμεσα στην Μαρία Σπυράκη και τη διοίκηση...
ΟΑΣΘ: ιδιωτικοποίηση ή δημόσιος έλεγχος;
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ολική αμνησία στο θέμα του ΟΑΣΘ
Ολοι ξεχνούν στη Θεσσαλονίκη τα όσα συνέβαιναν τα προηγούμενα χρόνια στον Οργανισμό. Με τη Ν.Δ. να θέλει την ιδιωτικοποίησή του ξανά, κανείς δεν μιλάει για το τι θα επιφυλάξει η επόμενη μέρα για τους ανέργους...
Ολική αμνησία στο θέμα του ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Με τα φρένα σπασμένα στον ΟΑΣΘ
Η ανταλλαγή «μηνυμάτων» μεταξύ του υπουργού και του σωματείου εργαζομένων και του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης για την κατάσταση και το μέλλον του ΟΑΣΘ δείχνει σύγκρουση μέχρις εσχάτων εν όψει εκλογών
Με τα φρένα σπασμένα στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
O πρώτος συρμός του μετρό έφτασε στη συμπρωτεύουσα
Ο πρώτος συρμός του μετρό Θεσσαλονίκης έφτασε χθες τα ξημερώματα στην πόλη. Σήμερα θα παρουσιαστεί από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, ενώ το γεγονός ανήγγειλε ήδη ο πρόεδρος της...
O πρώτος συρμός του μετρό έφτασε στη συμπρωτεύουσα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας