Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κόντρες σε φόντο κίτρινο

Κόντρες σε φόντο κίτρινο

  • A-
  • A+

Στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής αρχίζει αύριο η επεξεργασία του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο μεταξύ άλλων θεσπίζει μέτρα για τις εταιρείες διαμεσολάβησης σε υπηρεσίες μεταφοράς και από την πρώτη παρουσίαση τον περασμένο Σεπτέμβριο πυροδότησε κόντρα ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη Ν.Δ.

Χθες, με αφορμή το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας «Νέα Σελίδα» που εμπλέκει τη σύζυγο του Κυριάκου Μητσοτάκη Μαρέβα με την εταιρεία Taxibeat, ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για «μείζον ηθικό και πολιτικό θέμα», δίνοντας έμφαση στη «διαρκή υποστήριξή» της από τον πρόεδρο της Ν.Δ. με δημόσιες τοποθετήσεις. 

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη παραμένει ώς σήμερα αντιπρόεδρος των εταιρειών Endeavor, στο μετοχολόγιο της οποίας υπήρχε τον περασμένο Μάιο η Blueground, με ποσοστό 5,9%.

Η τελευταία συνδέεται με την ADSI, που εδρεύει στην Κύπρο και στη μετοχική της σύνθεση περιλαμβάνεται το δικηγορικό γραφείο Αποστολάκη, το οποίο έχει χρηματοδοτήσει την Taxibeat. 

Οι μέτοχοι

«Καιρό τώρα διάφοροι προσπαθούν να πολιτικοποιήσουν την επίθεση που κάνουν στην εταιρεία μας», απαντά με ανάρτηση στο facebook ο επικεφαλής της Beat Νίκος Δρανδάκης.

Επισημαίνει ότι «αναφέρουν ως τωρινούς μετόχους ανθρώπους και εταιρείες που είχαν πολύ μικρό μερίδιο μέχρι πριν από δύο χρόνια περίπου», προσθέτει ότι «κανείς από τους εμπλεκομένους δεν είναι μέτοχος της εταιρείας μας» και διευκρινίζει ότι ο μοναδικός μέτοχος με 100% είναι η γερμανική Intelligent Apps (My Taxi). 

Αναφέρει πως η Blueground είναι μια από τις επιτυχημένες ελληνικές startup εταιρείες, στην οποία ο Απόστολος Αποστολάκης είχε επενδύσει, όπως είχε κάνει παλιότερα στην Taxibeat και σε πολλές άλλες.

Υποστηρίζει, τέλος, ότι από το χθεσινό δημοσίευμα πληροφορήθηκε πως η Endeavor είχε επενδύσει στην Blueground και ότι δεν γνωρίζει την πρόεδρο της πρώτης, εννοώντας προφανώς τη σύζυγο του Κυριάκου Μητσοτάκη. 

Η «Εφ.Συν.» επικοινώνησε με αρμόδια πηγή της Beat, που μας ενημέρωσε ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται μόνο στον τομέα της ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης, δεν παρέχει μεταφορικό έργο και συνεργάζεται με επαγγελματίες ταξιτζήδες που τηρούν την προβλεπόμενη τιμολογιακή πολιτική.

Διευκρίνισε ότι η εταιρεία φορολογείται στην Ελλάδα, διαθέτει προσωπικό 120 άτομα και ετοιμάζεται για νέες επενδύσεις.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα γυρίζουν τώρα οι επενδυτές!
Σε υψηλούς τόνους, με δηλώσεις των αρμόδιων υπουργών Επικρατείας και Περιβάλλοντος, απάντησε η κυβέρνηση στη Lamda Development του ομίλου Λάτση, βάζοντας στο ίδιο κάδρο και τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Τα γυρίζουν τώρα οι επενδυτές!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ταξι-μαχίες στη Βουλή
Αποκαλυπτικά στοιχεία για τη λειτουργία της Beat, αλλά και τις «κούρσες» του επενδυτικού χρήματος από το Λονδίνο ώς τις βρετανικές Παρθένους Νήσους, έγιναν γνωστά από τα μικρόφωνα της Βουλής κατά τη συζήτηση...
Ταξι-μαχίες στη Βουλή
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μεταφορικό έργο χωρίς νομοθετικά κενά
Τέλος στις «γκρίζες» ζώνες που επιτρέπουν στις εταιρείες ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης ταξί να λειτουργούν χωρίς κανόνες και έλεγχο, θέλει να βάλει μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών με το πολυνομοσχέδιο που...
Μεταφορικό έργο χωρίς νομοθετικά κενά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λυμπερόπουλος vs Σαμαράς
Ευθεία και σφοδρή επίθεση στον Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε ο Θύμιος Λυμπερόπουλος. Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί, με γραπτή δήλωσή του, ζήτησε χθες την παραίτηση του προέδρου της Ν.Δ., τον...
Λυμπερόπουλος vs Σαμαράς
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο μύθος του διχασμού την περίοδο 2015-2019
Ερευνα της ΜΚΟ Vouliwatch: σε αντίθεση με τις κορόνες της Ν.Δ., του ΚΙΝ.ΑΛΛ. και των φιλικών τους ΜΜΕ περί διχασμού, λαϊκισμού και εμφυλίου, αποδεικνύεται ότι στα χρόνια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σημειώθηκαν τα...
Ο μύθος του διχασμού την περίοδο 2015-2019
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Ελαμψε» διά της απουσίας της η Ν.Δ.
Γεμάτο... γαλάζια ονόματα ήταν το «απουσιολόγιο» στη σύσκεψη που συγκλήθηκε ύστερα από τις σοβαρότατες καταγγελίες για αντεργατικές πρακτικές στο εργοστάσιο λιπασμάτων στην Καβάλα.
«Ελαμψε» διά της απουσίας της η Ν.Δ.

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας