• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    16°C 14.8°C / 17.3°C
    1 BF
    53%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 9.5°C / 14.3°C
    0 BF
    61%
  • Πάτρα
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 15.1°C / 18.0°C
    3 BF
    65%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 8.9°C / 9.2°C
    2 BF
    87%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    15°C 13.5°C / 14.9°C
    4 BF
    67%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    12°C 8.7°C / 13.6°C
    1 BF
    63%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 8.4°C / 10.0°C
    0 BF
    43%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    16°C 13.6°C / 17.6°C
    2 BF
    70%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 17.0°C / 19.1°C
    3 BF
    55%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 13.9°C
    3 BF
    58%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 15.1°C / 19.1°C
    4 BF
    51%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    15°C 14.0°C / 15.7°C
    2 BF
    51%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 16.9°C / 16.9°C
    2 BF
    55%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 10.9°C / 14.5°C
    0 BF
    54%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.7°C / 15.0°C
    1 BF
    100%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 16.6°C / 16.8°C
    1 BF
    61%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.0°C / 17.5°C
    3 BF
    47%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 11.3°C / 12.7°C
    1 BF
    62%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    12°C 9.6°C / 14.4°C
    2 BF
    58%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    10°C 9.8°C / 9.8°C
    2 BF
    66%

Οδός Ροδοπόλεως, κάθετη στον παράδρομο της Βουλιαγμένης. Αναξιοποίητες μοιάζει να μένουν οι θέσεις στάθμευσης για τους κατοίκους, τη στιγμή που οι επισκέπτες κάνουν κύκλους αναζητώντας πάρκινγκ κοντά στο Μετρό

Ανάσα για τους ντόπιους, πληγή για τους οδηγούς

  • A-
  • A+

Ανάμεσα σε έναν «βομβαρδισμό» διαμαρτυριών και ένα «κύμα» συγχαρητηρίων βρίσκεται η δημοτική αρχή Ελληνικού-Αργουρούπολης, με αφορμή το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης που έχει θέσει σε πιλοτική εφαρμογή σε δρόμους γύρω από τον σταθμό Μετρό του Ελληνικού, από την 1η Φεβρουαρίου.

Από τη μία, ένα πλήθος οδηγών είδαν να τους αφαιρείται το δικαίωμα να σταθμεύουν κοντά στον τερματικό, ουσιαστικά σήμερα, σταθμό της γραμμής 2 του Μετρό και να παίρνουν τον συρμό για να πηγαίνουν στη δουλειά τους.

Από την άλλη, μια γειτονιά που έβλεπε μια μάζα αυτοκινήτων να συσσωρεύεται για ώρες στους γύρω δρόμους πήρε την ανάσα που ζητούσε επίμονα.

Το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης που εφαρμόζει η τοπική δημοτική αρχή (και προτίθεται να το επεκτείνει και στις υπόλοιπες γειτονιές) έχει, εν ολίγοις, δύο άξονες:

α) οι κάτοικοι, εφόσον έχουν προμηθευτεί την απαραίτητη κάρτα-άδεια, μπορούν να σταθμεύουν ελεύθερα στις γαλάζιες λωρίδες,
β) οι επισκέπτες μπορούν να σταθμεύουν μόνο έως τρεις ώρες στη λευκή ζώνη που βρίσκεται μόνο επί της οδού Ιασoνίδου, πληρώνοντας αντίτιμο (50 λεπτά την 1η ώρα, 2 ευρώ για 2 ώρες, 3 ευρώ για 3 ώρες).

Εφόσον κατά την κατασκευή του σταθμού του Μετρό οι αρμόδιοι δεν προέβλεψαν ταυτόχρονα τη δημιουργία ενός χώρου ελεύθερης στάθμευσης για τους οδηγούς-επιβάτες, τώρα με την εφαρμογή της ελεγχόμενης στάθμευσης τα αποτελέσματα έχουν ως εξής: Κάτοικοι όμορων περιοχών που επέλεγαν εδώ και πολύ καιρό να πηγαίνουν στη δουλειά τους οδηγώντας για σύντομες αποστάσεις και να παίρνουν στη συνέχεια το Μετρό, αναγκάζονται είτε να επιδίδονται σε ένα «σαφάρι» αναζήτησης πάρκινγκ μακριά από τον σταθμό είτε να επιστρέψουν στο... παλαιότερο (και πιο κοστοβόρο) δρομολόγιο, δηλαδή να οδηγούν μέχρι την εργασία τους κι εκεί, αν έχουν τύχη, να παρκάρουν...

«Ουσιαστικά αφαιρείται η δυνατότητα στον οδηγό να χρησιμοποιήσει το Μετρό για να πάει στη δουλειά του», σχολίασε στην «Εφ.Συν.» ένας από τους πολλούς διαμαρτυρόμενους πολίτες, τη στιγμή που οι περισσότερες θέσεις στις γαλάζιες λωρίδες μένουν κενές τις πρωινές ώρες (βλ. φωτογραφίες).

Ναι μεν υπάρχει ελεύθερο δημοτικό πάρκινγκ κοντά στο Μετρό Ελληνικού, από την εποχή δημοτικής αρχής Χρ. Κορτζίδη, αλλά οι θέσεις του δεν επαρκούν μπροστά στη «ζήτηση».

Να σημειωθεί ότι προ λίγου καιρού στην περιοχή δημιουργήθηκε ένα καινούργιο ιδιωτικό πάρκινγκ και ορισμένοι εκτιμούν ότι το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης θα ευνοήσει τον συγκεκριμένο κλάδο.

Μεγάλη ανακούφιση

«Δεν πήγαινε όμως άλλο. Υπήρχε σοβαρό πρόβλημα», είναι ο αντίλογος από πλευράς κατοίκων, που περιγράφουν ότι στην περιοχή είχε δημιουργηθεί ασφυκτικό πρόβλημα με τα αυτοκίνητα των επιβατών του Μετρό.

Μιλώντας στην «Εφ.Συν.», ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα δημοτικής αστυνομίας, Λ. Τογρίδης, περιέγραψε ότι πριν από το μέτρο υπήρχαν έντονα φαινόμενα αντικοινωνικής στάθμευσης, πέρα από πεζοδρόμια, ακόμα και πάνω σε ράμπες ΑμεΑ.

«Οι κάτοικοι μάς λένε ότι “επιτέλους, μπορούμε να μπούμε στα σπίτια μας”. Αφήνανε [σ.σ. οι επισκέπτες] τα αυτοκίνητα στις 7 το πρωί και το παίρνανε στις 7 το βράδυ, με αποτέλεσμα εσείς ως κάτοικος να μην μπορείτε πουθενά να σταματήσετε, να κατεβάσετε τη μητέρα σας ή έναν ασθενή. Είχαμε πάρα πολλές εντάσεις», περιγράφει ο κ. Τογρίδης, αντικρούοντας ότι σήμερα οι γαλάζιες λωρίδες δεν αξιοποιούνται από τους κατοίκους.

Πάντως, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο διορθώσεων. Τι είδους; ρωτήσαμε. «Με τον δήμαρχο είπαμε να το δούμε μέχρι και τις 15 Μαρτίου. Αν στην Ιασονίδου [σ.σ. εμπορικός δρόμος] δεν προχωρήσει, εκεί μόνο ίσως και να το πάρουμε πίσω. Βέβαια, μιλάμε ήδη με τον κόσμο και θα μιλήσουμε και με τους μαγαζάτορες. Το μέτρο είναι πιλοτικό. Κάθε αρχή και δύσκολη», σχολίασε.

Υπάρχει τρόπος άραγε σε αυτήν την υπόθεση, όπου όλοι έχουν δίκιο, να μείνουν και όλοι ευχαριστημένοι;

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πλακόστρωτο στενό... διπλής κατεύθυνσης!
Απίστευτο αλλά αθηναϊκό! Κυκλοφοριακό αλαλούμ στην πλακόστρωτη, στενή οδό Ιβύκου στο Παγκράτι, από τη στιγμή που η σήμανση που απαγόρευε την κυκλοφορία από τη μία κατεύθυνση εξαφανίστηκε... μυστηριωδώς με...
Πλακόστρωτο στενό... διπλής κατεύθυνσης!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επίσπευση της ρύθμισης οφειλών (και κλήσεων) ζητά ο Δ. Αθηναίων από το ΥΠΕΣ
Με έκκληση στο υπ.Εσ. να επισπεύσει την κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης για εξόφληση οφειλών στους δήμους με 120 δόσεις, επιχειρεί να διευθετήσει ο Δ. Αθηναίων την υπόθεση με τη μαζική αποστολή ειδοποιήσεων σε...
Επίσπευση της ρύθμισης οφειλών (και κλήσεων) ζητά ο Δ. Αθηναίων από το ΥΠΕΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκτός σχεδίου παραγκούπολη στην καρδιά του Χαλανδρίου
Μόλις εννέα χλμ. από την πλατεία Ομονοίας, εκτυλίσσεται εδώ και μισό αιώνα μια ιστορία παραλογισμού. Η Πολιτεία ξεσπιτώνει 30 οικογένειες, ενώ αναγκάζει τον Δήμο να πληρώσει πάνω από 15 εκατ. ευρώ.
Εκτός σχεδίου παραγκούπολη στην καρδιά του Χαλανδρίου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στους δήμους η «καυτή πατάτα»
Αν και οι ΟΤΑ είναι αυτοί που βάσει νομοθεσίας έχουν την κύρια υποχρέωση να ξηλώνουν τις παράνομα τοποθετημένες υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες, η κυβέρνηση δεν ζήτησε την άποψή τους πριν συντάξει την ΚΥΑ.
Στους δήμους η «καυτή πατάτα»
Η δημοτική αρχή Αγίας Παρασκευής έκανε νέα κινητοποίηση ζητώντας να επανέλθει η δωρεάν στάθμευση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τσουχτερό το παρκάρισμα στο μετρό Δ. Πλακεντίας
Οι εργαζόμενοι που έχουν πρόσβαση στο μετρό μόνο με το Ι.Χ. τους είναι οι μεγάλοι χαμένοι από την απόφαση της Αττικό Μετρό να μισθώσει σε ιδιώτες τον χώρο δίπλα στον σταθμό της Δουκ. Πλακεντίας για να αυξήσει...
Τσουχτερό το παρκάρισμα στο μετρό Δ. Πλακεντίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Καταργείται η δωρεάν στάθμευση στη Δουκίσσης Πλακεντίας
Παρά τις αντιδράσεις κατοίκων και φορέων της περιοχής, σήμερα ή το αργότερο αύριο, καταργείται η δωρεάν στάθμευση στον υπαίθριο δημόσιο χώρο δίπλα στον σταθμό του μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας. Διαθέτει...
Καταργείται η δωρεάν στάθμευση στη Δουκίσσης Πλακεντίας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας