Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ονειρα που θα γίνουν εφιάλτης...

Σπίρτζης και Παππάς (με το κίτρινο κράνος) υποδέχθηκαν μαζί χθες τον μετροπόντικα στην Καλαμαριά. Τα χαμόγελα περίσσευαν

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ

Ονειρα που θα γίνουν εφιάλτης...

  • A-
  • A+

«Τα όνειρα όσων επιβουλεύονται την προσπάθεια που γίνεται στον ΟΑΣΘ θα πάρουν απάντηση κι αυτή θα γίνει ο εφιάλτης τους». Με τη δήλωσή του στην «Εφ.Συν.» ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών δίνει ευθεία μεν απάντηση αλλά ταυτοχρόνως και με υπονοούμενα σχετικά με τους παραλήπτες της, τους οποίους θεωρεί υπεύθυνους για τη χθεσινή διαρροή που τον έφερε να έχει συγκρουστεί με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Στέλιο Παππά.

Μιλώντας στην εφημερίδα μας ο κ. Σπίρτζης προσθέτει μάλιστα για το θέμα πως «αν εγώ «σκοτωθώ» με τον Παππά, τότε θα έχω υπαρξιακό πρόβλημα». Στόχος εν ολίγοις της διαρροής δεν ήταν ο Παππάς αλλά ο ίδιος ο υπουργός.

Οι πληροφορίες για «δυσαρέσκεια» Σπίρτζη δημοσιεύτηκαν χθες στην ιστοσελίδα Voria και ήθελαν το «επεισόδιο» να έχει γίνει στη διάρκεια κλειστής σύσκεψης στο πρωθυπουργικό γραφείο της Θεσσαλονίκης στην οποία μετείχαν η συντονίστρια του πρωθυπουργικού γραφείου Κατερίνα Νοτοπούλου, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Σάββας Παναγιωτίδης, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ Κώστας Αμπατζάς, ο συντονιστής της Νομαρχιακής Επιτροπής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Δουίτσης και ο Αντώνης Ελευθεριάδης, μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕΘ και της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.

Και θα ήταν τουλάχιστον ακατανόητο να έχουν «συγκρουστεί» για μια πρόταση του ΟΑΣΘ σχετικά με την αναδιοργάνωση λεωφορειακής γραμμής του Δήμου Νεάπολης-Συκεών.

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε μάλιστα για το θέμα πως «ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης είναι ένας δήμαρχος που στήριξε τον δημόσιο ΟΑΣΘ, όμως πρέπει όλοι να γνωρίζουμε τις διαδικασίες που ακολουθούνται», προσθέτοντας πως «‘‘δυσαρέσκεια’’ υπάρχει για τις αθλιότητες που γράφονται σε σχέση με τις διοικήσεις ΟΑΣΘ και ΟΣΕΘ. Η Θεσσαλονίκη ποτέ δεν είχε 520 λεωφορεία. Ούτε η τηλεματική λειτουργούσε όπως έπρεπε. Τα στοιχεία που έδιναν στη δημοσιότητα δεν είναι φερέγγυα. Θα τα πούμε στη Βουλή».

Χθες το μεσημέρι μάλιστα Σπίρτζης και Παππάς ήταν μαζί στο εργοτάξιο του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Καλαμαριά όπου αστειεύονταν: «Εχουμε μεγάλες διαφωνίες κυρίως στα ποδοσφαιρικά».

Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, λέγοντας πως «από τον ισολογισμό των ορκωτών λογιστών φαίνεται ότι ο ΟΑΣΘ έπρεπε να έχει στον λογαριασμό 38-40 εκατ. ευρώ και βρήκαμε μόλις 700 ευρώ. Αυτά φτάνουν μόνο για παιδικά αυτοκινητάκια. Δώσαμε όρκο τιμής: Θα ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Υπάρχουν όχι μόνο διαχειριστικές, αλλά και πολιτικές ευθύνες»

Το Μετρό

Σε ό,τι αφορά το Μετρό, ο βαρδάρης δημιούργησε το μοναδικό πρόβλημα αφού η πρώτη κολόνα της ΔΕΗ δεν επέτρεπε στον μετροπόντικα «Φρίξο» να διανύσει τα τελευταία μέτρα, αλλά το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.

Παρουσία του προέδρου της «Αττικό Μετρό» Γιάννη Μυλόπουλου ο υπουργός έκανε γνωστό ότι μέχρι τα μέσα του έτους αρχίζουν τα πρόδρομα έργα για τις δύο επεκτάσεις προς τις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης, το κόστος κατασκευής των οποίων μαζί με την επέκταση προς το αεροδρόμιο θα φτάσουν στο 1,3 δισ. ευρώ.

Συνολικά το κόστος αυτών των επεκτάσεων εκτιμάται ότι θα είναι μικρότερο αφού στα δυτικά δεν αναμένεται να βρεθούν αρχαιότητες, ενώ η επέκταση στο αεροδρόμιο θα είναι επίγεια.

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, το 2020 το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι σε λειτουργία και δύο μήνες μετά την έναρξή του θα είναι διαθέσιμη και η επέκταση στην Καλαμαριά που θα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία από το 2019.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απεργίες σε θολό τοπίο
​Ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων για τρίτη μέρα σήμερα, συγκοινωνιακό όσο και… ερμηνευτικό χάος έφερε η τροπολογία που κατέθεσε αιφνιδιαστικά ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών και η οποία ψηφίστηκε από τη Βουλή....
Απεργίες σε θολό τοπίο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ
​Ευρύχωρο σε αποκαλύψεις, πολιτικές καταγγελίες κατά της Ν.Δ., απαντήσεις σε Fraport, αλλά και όνειρα για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε το βαγόνι του μετρό που εκτίθεται στην 82η...
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Και επισήμως κρατικός ο ΟΑΣΘ
Στον νέο δημόσιο φορέα θα πρέπει να τρέξουν γρήγορα τα θέματα ώστε να διοριστούν τα νέα συμβούλια της ΟΣΕΘ και της ΑΣΥΘ και να οριστούν άμεσα διευθύνων σύμβουλος και ορκωτοί ελεγκτές ώστε να αρχίσει η...
Και επισήμως κρατικός ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ν.Δ. καλεί θεσμούς για τον ΟΑΣΘ!
Ο αιφνιδιασμός με την κατάθεση στη Βουλή του νομοσχεδίου για τον ΟΑΣΘ υπερέβη και τις όποιες προβλέψεις του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη. Η αρχική έκπληξη γέννησε την αμηχανία, που...
Ν.Δ. καλεί θεσμούς για τον ΟΑΣΘ!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τυλίγουν τον ΟΑΣΘ σε... 35 κόλλες χαρτί
Τέλος ο ΟΑΣΘ. Ο… νομοθετικός «γρίφος της Σφίγγας» απαντήθηκε έπειτα από 60 χρόνια από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη. Είναι τόσο αληθινό, αλλά ακόμη και σήμερα μοιάζει απίστευτο. Και πώς να...
Τυλίγουν τον ΟΑΣΘ σε... 35 κόλλες χαρτί
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Ομηρος» του ΟΑΣΘ η Θεσσαλονίκη
Ογδοη μέρα απεργίας των απλήρωτων εργαζομένων, επικοινωνιακό πάρτι της Νέας Δημοκρατίας, πιέσεις και παρασκήνιο για την προείσπραξη της καταβολής του Ιουνίου (4 εκατ.), για τα 4,6 εκατ. που έχει κερδίσει ο...
«Ομηρος» του ΟΑΣΘ η Θεσσαλονίκη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας