Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Παρέμβαση για την κινητοποίηση των τελωνειακών
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ

Παρέμβαση για την κινητοποίηση των τελωνειακών

  • A-
  • A+

«Η πολυήμερη κινητοποίηση των τελωνειακών δυστυχώς έχει στοιχίσει πολλαπλώς στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης». Πρόκειται για την πρώτη δημόσια παρέμβαση της κοινοπραξίας που πρόκειται να αναλάβει στις αρχές του νέου χρόνου τις τύχες του λιμανιού, σχετικά με τη συνεχιζόμενη από τις 16 Οκτωβρίου αποχή από την τρίτη βάρδια των τελωνειακών στον ΟΛΘ.

Στην αποκλειστική δήλωση κύκλων της κοινοπραξίας DIEP-Terminal Link-Βelterra στην «Εφ.Συν.» τονίζεται ότι «το θέμα που αποτελεί την αφορμή για την κινητοποίηση των τελωνειακών από την τρίτη βάρδια -η αποθήκευση των προς εξαγωγή εμπορευματοκιβωτίων- θα αποκατασταθεί όταν αναλάβουμε τη διαχείριση του λιμανιού. Είναι επιθυμία και πρόθεσή μας να το επιλύσουμε άμεσα».

Η παρέμβαση της κοινοπραξίας έρχεται σε συνέχεια όσων είπαν χθες σε συνέντευξη Τύπου τα μέλη της διοίκησης του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων, οι οποίοι προειδοποίησαν μεταξύ άλλων ακόμη και για την πιθανότητα ελλείψεων στην τροφοδοσία της αγοράς ακόμη και εποχικών ειδών αν συνεχιστεί η απεργία των τελωνειακών.

Ο πρόεδρος του συλλόγου Βασίλης Καμπάκης ανέφερε ότι επτά πλοία από τότε που ξεκίνησε η απεργία άλλαξαν πορεία, ότι πλήττεται η φήμη του λιμανιού αφού αυξήθηκε ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης ενός πλοίου και ζήτησε την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Οικονομικών.

Το μέλος του συμβουλίου των πρακτόρων Απόστολος Δεμερτζής έβαλε κι άλλη μία διάσταση, τονίζοντας ότι «οι τελωνειακοί βρήκαν την αχίλλειο πτέρνα του ΟΛΘ για να πιέσουν για τα δικά τους αιτήματα», «κυρίως το αίτημα τροποποίησης συγκεκριμένου άρθρου του Τελωνειακού Κώδικα που αφορά τις ποινικές ευθύνες», σχόλιο που συνδέεται με την έναρξη την περασμένη Πέμπτη της μεγάλης δίκης 109 τελωνειακών, που έχουν παραπεμφθεί για υποθέσεις λαθρεμπορίας.

Απαντώντας στα παραπάνω ο πρόεδρος της 2ης Ενωσης Τελωνειακών Υπαλλήλων Μακεδονίας Θεοδόσης Κρέτσης λέει στην «Εφ.Συν.» πως «μακάρι όταν θα αναλάβει η κοινοπραξία να ισχύσουν οι διατάξεις της Ε.Ε. και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης», αλλά διαφωνεί με τα στοιχεία για τις επιπτώσεις της κινητοποίησής τους:

«Υπάρχουν μεν προβλήματα, αλλά εμείς έχουμε στοιχεία ότι η κατάσταση ομαλοποιήθηκε σε σημαντικό βαθμό. Κατά μέσο όρο σε 16 ώρες με κατάλληλες προσαρμογές που έκανε και ο ΟΛΘ βγαίνουν λίγο περισσότερα κοντέινερ από όσα έβγαιναν από το λιμάνι πέρυσι. Δεν θα υπάρξουν προβλήματα τροφοδοσίας και στο τέλος του μήνα δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα».

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ρήγμα εργαζομένων και διοίκησης του ΟΛΘ
«Φωτιά» στην ήδη τεταμένη ατμόσφαιρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έβαλε η απόλυση της γραμματέα - βοηθού του γενικού επιχειρησιακού διευθυντή Eνέργειας, η οποία καταγγέλλεται ως καταχρηστική από τους...
Ρήγμα εργαζομένων και διοίκησης του ΟΛΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνεχίζεται η «ομηρία» της προηγούμενης διοίκησης του ΟΛΘ
Για δεύτερη συνεχόμενη χρόνια οι ιδιώτες μέτοχοι του λιμανιού Θεσσαλονίκης δεν έδωσαν χθες απαλλαγή ευθυνών στην τελευταία δημόσια διοίκησή του, ενώ ασαφής παρέμεινε και η αιτιολόγηση αυτής της… εκκρεμότητας.
Συνεχίζεται η «ομηρία» της προηγούμενης διοίκησης του ΟΛΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αρχή νέας εποχής για το λιμάνι Θεσσαλονίκης
Οι δουλειές με τη Βόρεια Μακεδονία ξεκίνησαν. Και μάλιστα με μια εταιρεία η οποία σηματοδοτεί πολύ περισσότερα πράγματα από το προφανές επιχειρηματικό ενδιαφέρον: το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Αρχή νέας εποχής για το λιμάνι Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εργατικές κινητοποιήσεις στον ΟΛΘ
Η πρώτη κρίση στις σχέσεις εργαζομένων και διοίκησης του ιδιωτικοποιημένου Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης έφερε προειδοποιήσεις, τελεσίγραφα και κινητοποιήσεις, ενώ η κλιμάκωση θα κριθεί από την τοποθέτηση...
Εργατικές κινητοποιήσεις στον ΟΛΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τη διοίκηση του ΟΛΘ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
Δριμεία επίθεση στη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης εξαπολύουν με ανακοίνωσή τους η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) καθώς και οι σύλλογοι και τα σωματεία των υπαλλήλων του ΟΛΘ μία...
Τη διοίκηση του ΟΛΘ καταγγέλλει η ΟΜΥΛΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Ενα λιμάνι δεν είναι τίποτα αν δεν δουλεύει για τη γύρω περιοχή»
Οσο ακατόρθωτο είναι να αποδείξει κάποιος ότι δεν είναι ελέφαντας, εξίσου δύσκολο στην εποχή μας φαντάζει να αποδείξει ένας… ελέφαντας ότι είναι τέτοιος. Τον παράδοξο αυτό χαρακτήρα είχε το χθεσινό κάλεσμα της...
«Ενα λιμάνι δεν είναι τίποτα αν δεν δουλεύει για τη γύρω περιοχή»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας