• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    37°C 33.7°C / 38.5°C
    3 BF
    28%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    36°C 33.5°C / 38.0°C
    3 BF
    33%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    33°C 33.0°C / 38.2°C
    2 BF
    56%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    36°C 35.9°C / 36.1°C
    3 BF
    20%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    34°C 33.9°C / 33.9°C
    3 BF
    40%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    38°C 32.9°C / 43.2°C
    3 BF
    30%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    35°C 33.4°C / 37.0°C
    2 BF
    43%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    39°C 38.5°C / 38.5°C
    2 BF
    22%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.8°C / 33.3°C
    4 BF
    55%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    35°C 33.5°C / 34.9°C
    3 BF
    34%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    32°C 32.4°C / 35.8°C
    3 BF
    43%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.7°C / 32.9°C
    2 BF
    70%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    33°C 32.9°C / 32.9°C
    3 BF
    46%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    38°C 36.8°C / 37.9°C
    3 BF
    23%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    39°C 35.5°C / 40.1°C
    3 BF
    20%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    34°C 34.3°C / 34.8°C
    4 BF
    29%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    38°C 34.5°C / 38.8°C
    2 BF
    14%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 30.5°C / 31.3°C
    2 BF
    63%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    34°C 30.6°C / 38.3°C
    3 BF
    44%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    37°C 36.9°C / 36.9°C
    2 BF
    34%
EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ

Παραδόθηκε μετά την επέκτασή του το λιμάνι του Γυθείου

  • A-
  • A+

Το λιμάνι του Γυθείου μπορεί να καθιερωθεί πλέον ως προορισμός κρουαζιερόπλοιων μετά την ολοκλήρωση των έργων επέκτασης, γεγονός που θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην τοπική κοινωνία και στην οικονομία, δήλωσε ο γενικός γραμματέας Λιμένων Χρήστος Λαμπρίδης κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του λιμανιού.

Το έργο επέκτασης του λιμένα Γυθείου εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας - Πελοποννήσου - Ιονίων Νήσων 2007-2013, με προϋπολογισμό 14.000.000 ευρώ και το υλοποίησε η Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Το νέο λιμάνι θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί πλέον ένα κρουαζιερόπλοιο μήκους μέχρι 200 μέτρων, δύο επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία μήκους 100 μέτρων και ένα φορτηγό πλοίο μήκους 80 μέτρων.

Ο Χρήστος Λαμπρίδης τόνισε ότι ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε ένα σπουδαίο έργο, το οποίο αποτελούσε επί πολλά χρόνια αναπτυξιακό στόχο της τοπικής κοινωνίας, και επισήμανε την ανάγκη συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων προκειμένου αυτή η υποδομή να αποδώσει τα μέγιστα στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη.

Αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η κυβέρνηση για τον εκσυγχρονισμό του Συστήματος Λιμενικής Διακυβέρνησης, με τη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης, που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Οπως έκανε γνωστό, υπάρχει ειδικός σχεδιασμός για την απλούστευση των διαδικασιών αδειοδότησης νέων έργων στα λιμάνια, από τους φορείς διαχείρισης, ώστε αυτοί να διαχειρίζονται τις υποδομές τους, με γνώμονα την ανάπτυξη και βελτίωση της λειτουργίας των λιμανιών της αρμοδιότητάς τους.

Υπογράμμισε, ακόμα, ότι τα δύο τελευταία χρόνια έχουν υλοποιηθεί έργα άνω των 100 εκατ. ευρώ και παράλληλα, στο πλαίσιο διαμόρφωσης των τελικών προτάσεων για την ένταξη λιμενικών έργων στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2017, η Γενική Γραμματεία Λιμένων ενημέρωσε τους Φορείς Διοίκησης Λιμένων προκειμένου να υποβάλουν τις προτάσεις τους.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προσωρινή λύση η ράμπα
​Η προσωρινή λύση της κατασκευής μιας ράμπας στο λιμάνι της Κω, προκειμένου να εξυπηρετούνται τα πλοία της ακτοπλοΐας, αποφασίστηκε από τους ειδικούς (μηχανικοί, πανεπιστημιακοί, μελετητές, λιμενολόγοι κ.ά.)...
Προσωρινή λύση η ράμπα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Την άνοιξη του 2021 επιστρέφει η Celestyal Cruises στις κρουαζιέρες
Οι εταιρείες του κλάδου περιμένουν τον καθορισμό των νέων πρωτοκόλλων και τις κατευθυντήριες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και ειδικότερα του EU Healthy Gateways και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την...
Την άνοιξη του 2021 επιστρέφει η Celestyal Cruises στις κρουαζιέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εξι δήμαρχοι εκπέμπουν SOS για το περιβάλλον
Δημοτικοί άρχοντες του ευρύτερου Πειραιά κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τους κινδύνους που κρύβει η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της Cosco για τα υφιστάμενα και υπό κατασκευήν έργα στο λιμάνι και...
Εξι δήμαρχοι εκπέμπουν SOS για το περιβάλλον
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ευρεία συμμαχία για την προστασία του Πειραιά
Κοινό μέτωπο απέναντι στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του ΟΛΠ για υφιστάμενα και νέα έργα που πρόκειται να γίνουν στο λιμάνι του Πειραιά συγκροτούν οι δήμοι της ευρύτερης περιοχής.
Ευρεία συμμαχία για την προστασία του Πειραιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ξεκινούν τα έργα επέκτασης του σταθμού κρουαζιέρας
Το έργο, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, θα δημιουργήσει δύο νέες θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων «νέας γενιάς» στη νότια πλευρά του λιμανιού του Πειραιά ● Συνεχίζονται οι αντιδράσεις από κατοίκους και...
Ξεκινούν τα έργα επέκτασης του σταθμού κρουαζιέρας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα διαμαρτυρία κατά της επέκτασης του λιμανιού κρουαζιέρας
Την Κυριακή, στις 6 το απόγευμα, κάτοικοι του Πειραιά λένε όχι στη «θανατηφόρα ρύπανση» από τα κρουαζιερόπλοια και «στα σχέδια της κυβέρνησης και της COSCO να επεκτείνουν το λιμάνι κρουαζιέρας σε βάρος της...
Νέα διαμαρτυρία κατά της επέκτασης του λιμανιού κρουαζιέρας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας