Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πεζή παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία
ΑΠΕ-ΜΠΕ / STR

Πεζή παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία

  • A-
  • A+

Σε καρμανιόλα έχει εξελιχθεί η ισόπεδη διάβαση των γραμμών του τρένου με την οδό Αγίου Μελετίου, σε ένα σημείο με μεγάλη κυκλοφορία οχημάτων και πεζών που διχοτομεί την πυκνοδομημένη περιοχή των Σεπολίων.

Χθες το πρωί μια γυναίκα έχασε τη ζωή της όταν παρασύρθηκε από συρμό του προαστιακού με προορισμό τη Χαλκίδα -είναι το δεύτερο θύμα μέσα σε λιγότερο από τέσσερις μήνες.

Οι κίνδυνοι αναμένεται να πολλαπλασιαστούν, καθώς από το φθινόπωρο θα ξεκινήσει η ηλεκτροκίνηση της γραμμής από τον Πειραιά και τα τρένα θα αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες.

Η υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον σταθμό Λαρίσης ώς τις Τρεις Γέφυρες επιβλήθηκε από τις κινητοποιήσεις των τοπικών φορέων και τις προσφυγές τους στο ΣτΕ, που τους δικαίωσε. Το αρχικό έργο, που προέβλεπε μικρές βελτιώσεις στο υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο, είχε περιληφθεί στις ολυμπιακές υποδομές, αλλά έπειτα από τρεις Ολυμπιάδες παραμένει ακόμη στα χαρτιά!

Στις αρχές του χρόνου, ύστερα από παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και της ΕΡΓΟΣΕ, το έργο εξασφάλισε χρηματοδότηση 110 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» και προβλέπεται να δημοπρατηθεί μέσα στο επόμενο δίμηνο.

Η νέα γραμμή θα έχει μήκος 2,36 χλμ., από τα οποία το 1,44 χλμ. θα είναι πλήρως υπογειοποιημένο, ενώ τα υπόλοιπα θα βρίσκονται στην επιφάνεια, αλλά με περίφραξη, που δεν θα επιτρέπει τη διέλευση των πεζών και θα καταργεί τις ισόπεδες διασταυρώσεις με το οδικό δίκτυο. Η λύση αυτή επιλέχθηκε γιατί η γραμμή συναντά τον κεντρικό αγωγό της ΕΥΔΑΠ και τη γραμμή του μετρό.

Μετά την ολοκλήρωση των έργων, που αναμένεται σε μια πενταετία από την υπογραφή της σύμβασης, στην επιφάνεια των υπογειοποιημένων τμημάτων θα δημιουργηθούν πάρκο και ποδηλατόδρομοι.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το τρένο πάτησε 140 εκατομμύρια ευρώ
«Θα είχε αποτραπεί το τραγικό δυστύχημα στο Αδενδρο αν λειτουργούσαν τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιαχείρισης που παρεμβαίνουν αυτόματα σε περιπτώσεις ανθρώπινου σφάλματος». Η σημαντική αυτή παράμετρος...
Το τρένο πάτησε 140 εκατομμύρια ευρώ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο χάρος καραδοκούσε στις ράγες
Η μεγάλη ταχύτητα φαίνεται πως είναι το επικρατέστερο σενάριο για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα με συρμό Ιντερσίτι του ΟΣΕ που σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου. Τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στο...
Ο χάρος καραδοκούσε στις ράγες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μόλις 30, με δύο παιδιά...
Η συμβασιούχος Ανδριάννα Σταματοπούλου, 30 ετών, μητέρα δύο παιδιών, πήγε χθες τα ξημερώματα στη δουλειά της στην καθαριότητα στην περιοχή Συκιά του Κατάκολου στον Δήμο Πύργου και δεν γύρισε ποτέ. Το...
Μόλις 30, με δύο παιδιά...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα ναυτική τραγωδία στην Αίγινα
Πριν κλείσει χρόνος από τη μεγάλη ναυτική τραγωδία που είχε συμβεί πέρυσι τον Αύγουστο στην Αίγινα, ένα νέο δυστύχημα συνέβη χθες στο νησί, προκαλώντας τον πόνο και την ανησυχία.Το μικρό δεξαμενόπλοιο...
Νέα ναυτική τραγωδία στην Αίγινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Ανεμος ήσουν και σαν άνεμος έφυγες»
Το βιβλίο «Ανεμος ήσουν και σαν άνεμος έφυγες» για τη ζωή του ντράμερ Κώστα Κουβίδη παρουσιάζεται, σήμερα το βράδυ στις 8.30, στο αίθριο του Polis Art Cafe (Πεσμαζόγλου 5, Στοά του Βιβλίου). Πρόκειται για...
«Ανεμος ήσουν και σαν άνεμος έφυγες»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βόλτα θανάτου με ψεκαστικό ελικόπτερο
Τραγωδία χθες στον Σχινιά όταν μετά την ολοκλήρωση του αεροψεκασμού του υδροβιότοπου ψεκαστικό ελικόπτερο ιδιωτικής εταιρείας κατέπεσε κατά τη διάρκεια της βόλτας που έκανε ο πιλότος σε έναν φοιτητή και στον...
Βόλτα θανάτου με ψεκαστικό ελικόπτερο

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας