Η αναστολή κινητοποιήσεων των εργαζομένων βγάζει επιτέλους σήμερα τα λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και όλοι ετοιμάζονται όχι μόνο για ανάσα ανακούφισης αλλά και για την τελική μάχη πριν από την κατάθεση του νομοσχεδίου, για την επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης, ανακοινώνοντας χθες τη λήξη των κινητοποιήσεων εφόσον σήμερα πληρωθούν -αφού το υπουργείο θα καταθέσει τα χρήματα σε λογαριασμό του ΟΑΣΘ-, επανέλαβε όσα έλεγε τις τελευταίες μέρες εναντίον της διοίκησης του ΟΑΣΘ.
Ειδικότερα, σχολιάζοντας την πρόθεση του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη να προχωρήσει σε δύο δημόσιους φορείς που θα αναλάβουν το συγκοινωνιακό έργο, τόνισε πως «αν ο υπουργός θέλει Δημόσιο, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα· εδώ δεν φοβηθήκαμε τους ιδιώτες, θα φοβηθούμε το Δημόσιο;».
Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει ανάλογη δήλωση, δείχνοντας ότι οι μέρες που όλα πήγαιναν καλά με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ έχουν περάσει -ανεπιστρεπτί;- αλλά τα τελευταία εικοσιτετράωρα έχει κλιμακώσει και τη ρητορική του.
Εχοντας αποκαλύψει ο ίδιος ότι ενώ οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι, οι μέτοχοι του Οργανισμού παίρνανε κανονικά τα χρήματά τους, ο κ. Τσερμενίδης, ερωτηθείς για την πρόθεση του ΟΑΣΘ να προχωρήσει σε μειώσεις μισθών, δήλωσε: «Αν μιλάνε για μειώσεις, να δούμε τις μειώσεις των κερδών των μετόχων. Ολα καθαρά πάνω στο τραπέζι. O μέσος μηνιαίος μισθός του εργαζόμενου που ζει την οικογένειά του είναι 1.304 ευρώ. Αν ο κ. Στεφανίδης έχει “ημετέρους” που παίρνουν 7-8 χιλιάρικα, να τους κρεμάσει στα μανταλάκια».
Υπουργικές «σπόντες»
Στο μεταξύ ο υπουργός Μεταφορών αντεπιτέθηκε χθες μετά το αντικυβερνητικό μπαράζ στελεχών της Ν.Δ. Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «24.7», ο κ. Σπίρτζης σχολίασε ότι ο ΟΑΣΘ «όχι μόνο δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, έχει και τη σκληρή στήριξη της Ν.Δ. και συγκεκριμένων κύκλων της Θεσσαλονίκης».
Τα έβαλε μάλιστα ευθέως με τον Λάζαρο Κυρίζογλου, πρόεδρο της Περιφερειακής Ενωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ούτε μέτοχος να ήταν δεν θα έκανε έτσι».
Αλλά δεν σταμάτησε εκεί καθώς, όπως είπε, «υπάρχουν συγκεκριμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης στη Θεσσαλονίκη που πιθανά να έχουν και συμβάσεις με τον ΟΑΣΘ. Υπάρχει το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης που έχει σύμβαση με τον ΟΑΣΘ. Ολα αυτά τώρα, που θα δοθεί λύση επιτέλους, θα βγούνε στη φόρα για να γνωρίζουν οι Ελληνες πολίτες πού πήγαν τα λεφτά τους από το 1957 έως σήμερα».
Μια μικρή γεύση από όσα θα δούμε προσεχώς στη Βουλή αναμένεται να πάρουμε στην ημερίδα που οργανώνει την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», στην οποία έχουν κληθεί όλοι -οι με κάθε τρόπο εμπλεκόμενοι στην υπόθεση- για δημόσια τοποθέτηση.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας