Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Εγνατία και τα διόδια

Οι δανειστές έχουν απορρίψει την εισήγηση του ΤΑΙΠΕΔ για 38 σταθμούς διοδίων, ενώ οι εργαζόμενοι οργανώνουν 24ωρη απεργία με βασικό αίτημα τη χρέωση ανά χιλιόμετρο

EUROKINISSI

Η Εγνατία και τα διόδια

  • A-
  • A+

Τη συγκρότηση επιτροπής για τη διερεύνηση των αρχών λειτουργίας καζίνων στην Αττική προβλέπει το προσχέδιο του επικαιροποιημένου μνημονίου που δημοσίευσε η «Handelsblatt».

Περιλαμβάνεται στην αναφορά για το Ελληνικό και έχει ενδιαφέρον ότι για πρώτη φορά προβλέπεται πως στο θέμα της αδειοδότησης θα υπάρχει συνεργασία με το επενδυτικό σχήμα που εκπροσωπείται από τη Lamda Development.

Η λειτουργία καζίνου στο Ελληνικό περιλαμβάνεται στον νόμο του 2012 που αφορά την ανάπτυξη του ακινήτου των 6.200 στρεμμάτων, η άδεια όμως θα ανατεθεί μετά από χωριστό διεθνή διαγωνισμό.

Ωστόσο, οι εκπρόσωποι του ομίλου Λάτση έχουν εντάξει το καζίνο στα... προαπαιτούμενα της επένδυσης και απειλούν να αποχωρήσουν αν δεν συμφωνήσει η κυβέρνηση στις προτάσεις τους.

Οι αναφορές για το Ελληνικό περιλαμβάνουν επίσης υποδείξεις προς την κυβέρνηση για επίσπευση των οριοθετήσεων των αρχαιολογικών χώρων και των εκτάσεων με δασικό χαρακτήρα που υπάρχουν στο παλιό αεροδρόμιο και την παράκτια ζώνη του Αγίου Κοσμά.

Στην περίπτωση της Εγνατίας οδού, οι δανειστές ουσιαστικά έχουν απορρίψει την εισήγηση των συμβούλων του ΤΑΙΠΕΔ για λειτουργία 38 σταθμών διοδίων.

Το προσχέδιο προβλέπει την άμεση κατασκευή τριών σταθμών στον Βενέτικο, τη Θεσσαλονίκη και τη γέφυρα του Αλιάκμονα, ενώ ζητά να προχωρήσουν οι περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις για άλλους τρεις στην Ασπροβάλτα, την Καβάλα και το Στρυμονικό.

Οι εργαζόμενοι στην εταιρεία διαφωνούν με τους νέους σχεδιασμούς και αύριο κατεβαίνουν σε 24ωρη απεργία με βασικό αίτημα να λειτουργήσουν μέσα στο 2017 ηλεκτρονικά διόδια με χρεώσεις ανάλογες με τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε οδηγός.

Στην ενότητα των αποκρατικοποιήσεων προβλέπονται έσοδα 2,2 δισ. για φέτος και 2,3 δισ. για το 2018, μέσα από διαδικασίες που θα κινήσει το ΤΑΙΠΕΔ το οποίο πρέπει να επανεξετάσει το πρόγραμμα του 2016. Σημειώνεται πάντως ότι τα έσοδα του Ταμείου την περασμένη χρονιά ήταν 500 εκατ. και το 2015 μόλις 300 εκατ. ευρώ.

Εχει ενδιαφέρον η αναφορά σε 10 και όχι 11 περιφερειακά λιμάνια, αφού εμμέσως διαφοροποιεί την περίπτωση της Αλεξανδρούπολης όπου η ιδιωτικοποίηση θα προχωρήσει κατά προτεραιότητα.

Τα σχέδια προβλέπουν την ανάδειξη του λιμανιού της σε ναυτικό, σιδηροδρομικό και οδικό κόμβο, με πλωτές υποδομές για υγροποιημένο αέριο, ώστε να αποτελέσει βασικό κρίκο στη σύνδεση του Εύξεινου Πόντου με τη Μεσόγειο με παράκαμψη των Δαρδανελίων.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα απεργία στην Εγνατία Οδό
Να σταματήσουν το «θέατρο του παραλόγου» θέλουν με ακόμη μια εικοσιτετράωρη απεργία την οποία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.», επαναφέροντας το αίτημα να μην παραχωρηθεί ο...
Νέα απεργία στην Εγνατία Οδό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πρόταση για αποζημίωση 240 ευρώ τον μήνα στους εξεταστές οδήγησης
Την άμεση ψήφιση τροπολογίας που θα εξασφαλίζει την αποζημίωση των εξεταστών για τη χορήγηση άδειας οδήγησης προτείνει ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, ο οποίος με την ιδιότητα του προέδρου της...
Πρόταση για αποζημίωση 240 ευρώ τον μήνα στους εξεταστές οδήγησης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακόμη 27 χιλιόμετρα στους οδηγούς της Ιόνιας οδού
Αλλα 27 χλμ. της Ιόνιας οδού δόθηκαν χθες στην κυκλοφορία, φέρνοντας ακόμη πιο κοντά τα Γιάννενα και ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα στην Αθήνα, ενώ από χθες αποτελούν παρελθόν οι επικίνδυνες στροφές κοντά στην...
Ακόμη 27 χιλιόμετρα στους οδηγούς της Ιόνιας οδού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αναλογικά διόδια από του χρόνου
Τέλος στην υφιστάμενη πληρωμή των διοδίων βάζει απόφαση του Χρήστου Σπίρτζη, με την οποία καθιερώνεται αυτόματο σύστημα με πομποδέκτη και χιλιομετροχρέωση σε όλους τους αυτοκινητόδρομους.
Αναλογικά διόδια από του χρόνου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει
Νέο ΒΟΑΚ με νέα χάραξη εξήγγειλε ο υπ. Υποδομών, Χρ. Σπίρτζης. Το νέο σχέδιο περιλαμβάνει δυτικά και το κομμάτι Κίσσαμος-Χανιά και ανατολικά προέκταση ώς τη Σητεία, ενώ οριστική είναι η απόφαση να μην...
Η Κρήτη αποκτά τον δρόμο που της αξίζει
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Χωρίς χρέωση οι κάτοικοι
Μια απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων ήταν αρκετή για να ξεκινήσουν διαμαρτυρίες από κατοίκους και φορείς της βόρειας Αττικής για τους δύο νέους σταθμούς διοδίων, στον Αγιο Στέφανο και τη Βαρυμπόμπη, που...
Χωρίς χρέωση οι κάτοικοι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας