Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Ιστορική μέρα για τη Θεσσαλονίκη»

Ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης (δεξιά) με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλο, χθες, στη Θεσσαλονίκη

«Ιστορική μέρα για τη Θεσσαλονίκη»

  • A-
  • A+

Παρουσία Σπίρτζη, ο Μετροπόντικας «έφαγε το γάιδαρο κι έμεινε η ουρά»! Επεσε χθες με τελετουργικό τρόπο και το τελευταίο εμπόδιο στη διάνοιξη σηράγγων του μετρό Θεσσαλονικης - το δυσκολότερο και πιο δαπανηρό κομμάτι του υπόγειου έργου, με το ποσοστό ολοκλήρωσης των εργασιών πολιτικού μηχανικού να αγγίζει πλέον το 74%.

Ο Μετροπόντικας έφτασε στον τελικό προορισμό του, στον σταθμό Ανάληψη. Η αποπεράτωση της διάνοιξης και της δεύτερης δίδυμης σήραγγας στη βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης έγινε παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, της διοίκησης της Αττικό Μετρό Α.Ε., των εκπροσώπων της αναδόχου Κοινοπραξίας, του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα, του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, του δημάρχου Καλαμαριάς Θεοδόση Μπακογλίδη και πολλών ακόμη εκπροσώπων φορέων της πόλης.

Ικανοποίηση

Με εμφανή ικανοποίηση, ο κ. Σπίρτζης τόνισε:

«Είναι μια ιστορική μέρα για τη Θεσσαλονίκη και για τους πολίτες της χώρας μας. Ενα πολύ σημαντικό έργο προχωρά. Εχει δρομολογηθεί η ολοκλήρωσή του. Το 2019 η κεντρική γραμμή και η επέκταση για Καλαμαριά μπαίνει σε δοκιμαστική λειτουργία.

»Η Αττικό Μετρό έχει πάρει εντολή προκειμένου να ωριμάσει το έργο της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες. Θα ξεκινήσουμε τις πρώιμες εργασίες αλλά και τη σύνδεση του έργου με το αεροδρόμιο. Τα έργα δεν είναι καμίας κυβέρνησης, κανενός υπουργού, περιφερειάρχη, δημάρχου. Τα έργα είναι του ελληνικού λαού που τα πληρώνει».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος, τόνισε πως οι εργασίες συνεχίζονται απρόσκοπτα.

«Αντί για τα εγκαταλελειμμένα εργοτάξια, σήμερα βλέπει κανείς εργοτάξια που εργάζονται. Μέσα στη χρονιά έγινε μεγάλη πρόοδος. Επενδύθηκαν το 50% των κονδυλίων φέτος, από όσα έχουν επενδυθεί τα τελευταία 10 χρόνια.

»Οι 8 από τους 13 σταθμούς είναι έτοιμοι, στα έργα πολιτικού μηχανικού, τρεις σταθμοί ολοκληρώνονται και μένουν οι 2 σταθμοί, Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου, οι οποίοι, με αφορμή τα πολύ σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα και με εφαρμογή της αρχής ότι η Θεσσαλονίκη χρειάζεται και τα αρχαία και το μετρό, αναμένεται να πετύχουμε το 2 σε 1».

Ανακοίνωσε ακόμη την εγκατάσταση 18 συρμών, του τροχαίου υλικού δηλαδή, το καλοκαίρι της επόμενης χρονιάς, το 2018.

Ο Μπουτάρης

Ιδιαίτερα ευχαριστημένος και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης είπε: «Είναι μια συγκινητική μέρα, ολοκληρώθηκε η διάνοιξη των σηράγγων. Από τότε που άλλαξε η διοίκηση της Αττικό Μετρό, οι εργασίες ολοκληρώνονται με πολύ μεγάλη ταχύτητα και μένει να διευθετηθεί το θέμα των αρχαιοτήτων στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, μια τεράστια πολιτιστική κληρονομιά για την πόλη, όπου στόχος μας είναι η ανάδειξη αυτών των αρχαίων. Ελπίζω τα επόμενα 20 χρόνια να έχουμε την επέκταση του μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη».

  

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Φως στο... τούνελ του μετρό Θεσσαλονίκης!
Μετά μια σειρά χρονοβόρων καθυστερήσεων και εμποδίων που έμοιαζαν ανυπέρβλητα, πέφτει σήμερα στην κυριολεξία το τελευταίο φυσικό εμπόδιο για τη βασική σήραγγα ενός από τα πιο πολύπαθα έργα της χώρας. Ο...
Φως στο... τούνελ του μετρό Θεσσαλονίκης!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σύσκεψη για τον ΟΑΣΘ κάλεσε ο Γ. Μπουτάρης
​Νέο γύρο πρωτοβουλιών για να μη μείνει η Θεσσαλονίκη πάλι χωρίς αστικά λεωφορεία -το μόνο μέσο μαζικής μεταφοράς στην πόλη- ανέλαβε χθες ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, πραγματοποιώντας ευρεία σύσκεψη με τη...
Σύσκεψη για τον ΟΑΣΘ κάλεσε ο Γ. Μπουτάρης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανεπίτρεπτες καθυστερήσεις στον δρόμο για την Κατερίνη
Κατηγορούν Τζιτζικώστα και ολίγον... από Σπίρτζη για καθυστερήσεις, αστοχίες και ευνοϊκή μεταχείριση εργολάβου σε κατασκευαστικά έργα της Πιερίας! Μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα Διαφθοράς Θεσσαλονίκης (υπ’...
Ανεπίτρεπτες καθυστερήσεις στον δρόμο για την Κατερίνη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ
​Ευρύχωρο σε αποκαλύψεις, πολιτικές καταγγελίες κατά της Ν.Δ., απαντήσεις σε Fraport, αλλά και όνειρα για την επόμενη μέρα των συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης αποδείχθηκε το βαγόνι του μετρό που εκτίθεται στην 82η...
Αποκαλύψεις για το «πάρτι» στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επόμενος σταθμός... 2020!
Την ολοκλήρωση κατά 90% του πιο εντυπωσιακού έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, του αμαξοστασίου της Πυλαίας, ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γ. Μυλόπουλος που πιστώνεται σε μεγάλο ποσοστό αυτή την επιτυχία....
Επόμενος σταθμός... 2020!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πρόσω ολοταχώς για ένα πλήρες, συνδυαστικό και σύγχρονο μετρό
Υστερα από οκτώ χρόνια αναβολών και καθυστερήσεων, η πολυαναμενόμενη τέταρτη γραμμή του μετρό της πρωτεύουσας μπαίνει σε τροχιά κατασκευής, η οποία θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019, αμέσως μετά τη λήξη του...
Πρόσω ολοταχώς για ένα πλήρες, συνδυαστικό και σύγχρονο μετρό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας