Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τουλάχιστον δύο οι διεκδικητές του 40,5% της εταιρείας

Τουλάχιστον δύο οι διεκδικητές του 40,5% της εταιρείας

  • A-
  • A+

Tην Πέμπτη 20 Απριλίου στις 2 το μεσημέρι, θα πραγματοποιηθεί η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ακτοπλοϊκής εταιρείας Hellenic Seaways (HSW), τη σύγκληση της οποίας είχε ζητήσει πρόσφατα ο μεγαλύτερος μέτοχός της, οι Μινωικές Γραμμές.

Τα θέματα της γενικής συνέλευσης, όπως αυτά αναφέρονται σε σχετική ανακοίνωση της HSW, είναι:

1. Πώληση του πλοίου «Highspeed 6» με απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας, δικαιολογητικός λόγος της πώλησης του πλοίου και απόσυρσής του από την εκμετάλλευση κερδοφόρων γραμμών, κατανομή του προϊόντος πώλησης του πλοίου «Highspeed 6» και ο δικαιολογητικός λόγος αυτής της κατανομής.

Ειδικότερα ό,τι σχετίζεται με το θέμα αυτό, αναφορικά με τη μεγαλομέτοχο και ενυπόθηκο δανείστρια Τράπεζα Πειραιώς, η οποία έχει ανακοινώσει την πώληση των μετοχών που κατέχει στη Hellenic Seaways.

2. Παροχή πληροφοριών σχετικώς με τις δαπάνες μετασκευής του πλοίου «Νήσος Σάμος», «εν αγνοία» των τότε μελών του προγενέστερου Δ.Σ. κ. Pacella και Σιγάλα, ομοίως δε και για τις μετασκευές των πλοίων «Νήσος Ρόδος» και «Ιonian Wind».

3. Αξιολόγηση και εξηγήσεις του Δ.Σ. για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας Hellenic Seaways, από της αναλήψεως των καθηκόντων του νέου Δ.Σ. μέχρι σήμερα.

Υπενθυμίζεται ότι οι Μινωικές Γραμμές είχαν ζητήσει την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΗSW, επικαλούμενες την «αισθητή επιδείνωση» των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας, αλλά και την όχι «συνετή διαχείριση» από τη σημερινή εκτελεστική διοίκηση.

Η εταιρεία του ομίλου Γκριμάλντι, που συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της HSW με ποσοστό 48,53%, το οποίο την κατατάσσει στην πρώτη θέση των μετόχων της, ζητούσε επίσης από την Τράπεζα Πειραιώς -σημαντικό μέτοχο της HSW- να στηρίξει το δίκαιο αίτημά της προκειμένου να «προστατεύσουν από κοινού την περιουσία των μετόχων τους».

Σημειώνεται ότι την κίνηση αυτή οι Μινωικές Γραμμές την έκαναν λίγες μέρες πριν λήξει (Δευτέρα 20 Μαρτίου) η προθεσμία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για το μερίδιο 40,44% που κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς στο μετοχικό κεφάλαιο της HSW το οποίο πουλάει και βασικός διεκδικητής του είναι η εταιρεία του Ε. Γκριμάλντι.

Οι πληροφορίες λένε, καθώς επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει, ότι κατατέθηκαν δύο προσφορές για την εξαγορά του 40,5% της HSW το οποίο κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς, ενώ τις τελευταίες ημέρες, κάποιες άλλες πηγές κάνουν λόγο και για τρίτο διεκδικητή.

Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως οι Μινωικές Γραμμές, θυγατρική του ομίλου Γκριμάλντι, είναι ο ένας από αυτούς.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η πολύπαθη ζωή του «Παναγία Τήνου»
Στα διαλυτήρια της Τουρκίας θα γραφτεί το τέλος της ναυτικής ζωής του 45χρονου επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Παναγία Τήνου». «Πολύπαθη» η ζωή του, καθώς στη 45χρονη πορεία του άλλαξε πολλά ονόματα αλλά και...
Η πολύπαθη ζωή του «Παναγία Τήνου»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εφτά μέρες χωρίς πλοίο η γραμμή Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη
Πολύ κοντά στην αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη βρίσκεται το υπουργείο Ναυτιλίας, καθώς το νησί από την περασμένη Παρασκευή έχει μείνει χωρίς πλοίο, μετά τη βλάβη...
Εφτά μέρες χωρίς πλοίο η γραμμή Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
3 Αυγούστου και ακόμη «αποκλεισμένα» τα Κύθηρα
Η αναζήτηση πλοίου από το υπουργείο Ναυτιλίας που θα εξυπηρετεί ακτοπλοϊκά τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα με τον Πειραιά και την Κρήτη συνεχίζεται, χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να υπάρχει χειροπιαστή λύση. Αύριο θα...
3 Αυγούστου και ακόμη «αποκλεισμένα» τα Κύθηρα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πρόταση που ξαφνιάζει από τον Π. Κουρουμπλή για τη δημιουργία «Νηολογίου Αγίου Ορους»
Την πρόταση για τη δημιουργία «δεύτερου νηολογίου», που στο παρελθόν έχουν κάνει κι άλλοι υπουργοί Ναυτιλίας χωρίς ωστόσο ποτέ να υλοποιηθεί, καθώς όπως είχαν δείξει οι έρευνες αυτή δεν ευνοούσε τους Ελληνες...
Πρόταση που ξαφνιάζει από τον Π. Κουρουμπλή για τη δημιουργία «Νηολογίου Αγίου Ορους»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υποτίθεται ότι εκτελεί δρομολόγια!
Πονεμένη είναι η ιστορία του 41χρονου πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος», που εδώ και έναν μήνα είναι δεμένο λόγω βλάβης και επιδοτείται «γερά» από το κράτος για να εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κύθηρα -...
Υποτίθεται ότι εκτελεί δρομολόγια!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το «Μυρτιδιώτισσα» στο δρομολόγιο Βόλος-Σποράδες
Λύση βρέθηκε στο πρόβλημα που πιθανότατα να αντιμετώπιζαν οι κάτοικοι των βόρειων Σποράδων με τις μετακινήσεις τους, λόγω της μη έγκαιρης ολοκλήρωσης εργασιών συντήρησης-μετασκευής των επιβατηγών-οχηματαγωγών...
Το «Μυρτιδιώτισσα» στο δρομολόγιο Βόλος-Σποράδες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας