Μέρες του 2011 κινδυνεύει να ξαναζήσει η Θεσσαλονίκη, καθώς όγκοι σκουπιδιών συσσωρεύονται στους δρόμους. Μόνο που αυτήν τη φορά δεν υπάρχουν κινητοποιήσεις των εργαζομένων, αλλά η αδυναμία της διοίκησης να δικαιολογήσει στην επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου τις εισροές και εκροές των καυσίμων.
Η «Εφ.Συν.» έχει αναφερθεί με αλλεπάλληλα δημοσιεύματα στο θέμα το οποίο υφίσταται εδώ και σχεδόν τρεις μήνες, καθώς η επίτροπος αρνείται να εγκρίνει το πρώτο ένταλμα πληρωμής του νέου προμηθευτή -σε εργολαβία συνολικού ύψους 4 εκατομμυρίων-, ο οποίος με τη σειρά του αρνείται την κανονική τροφοδοσία του δήμου με καύσιμα και αρκείται σε μερική παροχή ποσοτήτων, οι οποίες όμως δεν επαρκούν για όλα τα απορριμματοφόρα.
Τρεις φορές μέχρι τώρα η επίτροπος έχει επιστρέψει ανυπόγραφο το ένταλμα πληρωμής με σωρεία παρατηρήσεις για τα έγγραφα που της έχουν προσκομίσει και χθες ο δήμος κατέθεσε νέα δικαιολογητικά, ελπίζοντας ότι τουλάχιστον σήμερα θα επιτύχει την έγκριση.
Αν ο δήμος δεν αποσπάσει την έγκριση ούτε σήμερα, το πρόβλημα θα γιγαντωθεί, ενώ το πολιτικό ζήτημα που θα προκύψει θα είναι μεγαλύτερο από αυτό του πρόσφατου παγετού.
Το θέμα είχε συζητηθεί με ένταση και στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης, παρά ταύτα τα καύσιμα δίνονται από τον πάροχο με το «δελτίο» κι έτσι τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν τα μισά απορριμματοφόρα τόσο στην πρωινή όσο και στη βραδινή βάρδια.
Με δηλώσεις του σε τοπικά μέσα ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Εργων, Καθαριότητας και Περιβάλλοντος, Θανάσης Παππάς, παραδέχθηκε το πρόβλημα και ότι αυτό μάλιστα «έχει επιδεινωθεί», σε σημείο που λέει ότι «είναι απελπιστική η κατάσταση» και καλεί τους πολίτες να μη βγάζουν τα σκουπίδια στον δρόμο.