Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Ο κ. Σκρέκας γίνεται υπερασπιστής και νομικός σύμβουλος της Fraport»
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

«Ο κ. Σκρέκας γίνεται υπερασπιστής και νομικός σύμβουλος της Fraport»

  • A-
  • A+

Με πολύ σκληρή γλώσσα απάντησε ο Χρήστος Σπίρτζης στον τομεάρχη Περιβάλλοντος της Ν.Δ. και τα όσα είπε χθες σχετικά με την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport.

Από τη συχνότητα του «Real FM», ο Κώστας Σκρέκας κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι αμέλησε να ανανεώσει τους περιβαλλοντικούς όρους, καθυστερώντας έτσι την παράδοση των περιφερειακών αεροδρομίων και την καταβολή του κατ’ αποκοπή τιμήματος του 1,23 δισ. ευρώ.

«Γίνεται ο υπερασπιστής και ο νομικός σύμβουλος της Fraport», απάντησε λίγο αργότερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, που πρόσθεσε μάλιστα ότι «ούτε η Fraport δεν ζητάει αυτά που είπε ο κ. Σκρέκας».

Παρατήρησε δε ότι οι δηλώσεις του αρμόδιου τομεάρχη της Ν.Δ. γίνονται σε ημέρες που ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρίσκεται στο Βερολίνο.

Επί της ουσίας, ο αρμόδιος υπουργός διαβεβαίωσε ότι όλα τα αεροδρόμια διαθέτουν ανανεωμένες αποφάσεις περιβαλλοντικών όρων.

Αποκάλυψε, όμως, ότι δύο αεροδρόμια, της Κέρκυρας και του Αραξου, λειτουργούσαν χωρίς αδειοδότηση!

Το ΤΑΙΠΕΔ, που έχει την ευθύνη του διαγωνισμού, φρόντισε να εκπονηθούν οι μελέτες, ενώ οι σχετικές αποφάσεις έχουν ολοκληρωθεί και επίκειται η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ο Χρήστος Σπίρτζης δεν παρέλειψε να κατηγορήσει τη Ν.Δ. για την απουσία περιβαλλοντικών όρων στα συγκεκριμένα αεροδρόμια και σημείωσε ότι ουδέποτε η Fraport επικαλέστηκε αυτή την έλλειψη, που τη χαρακτήρισε «τυπική αλλά και ουσιαστική» για να μην παραλάβει τις εγκαταστάσεις.

Εχει πάντως ενδιαφέρον ότι ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε πως η Fraport έχει ζητήσει τον Νοέμβριο και τον Ιανουάριο την αναβολή της παραλαβής των αεροδρομίων, σημείωσε ότι η διαδικασία μεταβίβασης είναι σύνθετη και είπε χαρακτηριστικά:

«Δεν είναι ώριμη κατά τη γνώμη μου η Fraport. Δεν είχε το απαραίτητο προσωπικό. Υπήρχαν διαδικασίες, υπήρχαν κάποιες συμβάσεις που έπρεπε να ολοκληρώσουν και με τα τραπεζικά ιδρύματα που συνεργάζονται».

Εμμέσως επιβεβαίωσε τις δυσκολίες που είχαν οι Γερμανοί για να εξασφαλίσουν τραπεζικά δάνεια για το κατ’ αποκοπή τίμημα και τις επενδύσεις που προβλέπονται την πρώτη τετραετία.

Η νέα ημερομηνία μεταβίβασης έχει προγραμματιστεί για τις 15 Μαρτίου, ενώ από ορισμένες πλευρές επισημαίνεται ότι δεν αποκλείεται νέα αναβολή.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση τον νόμο λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ, το κονδύλι του 1,23 δισ. κατατίθεται σε λογαριασμό στο εξωτερικό και διατίθεται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους, ενώ η ελληνική οικονομία θα ωφεληθεί μόνον από τα έργα ανακαίνισης των αεροδρομίων, με προϋπολογισμό 330 εκατ. ευρώ, που οι Γερμανοί έκαναν γνωστό ότι θα αυξηθούν στα 400 εκατ. ευρώ.

  

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υπουργικό «καμπανάκι» προς αερολιμενάρχες να υπογράψουν την παραχώρηση
Με κατάθεση μήνυσης κατά παντός υπευθύνου απαντά η Ομοσπονδία Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) στην απόφαση της κυβέρνησης να παραδώσει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στη Fraport, διαδικασία που, σύμφωνα...
Υπουργικό «καμπανάκι» προς αερολιμενάρχες να υπογράψουν την παραχώρηση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποζημιώσεις και με καλλιεργήσιμη γη στους αγρότες
Οι επιπτώσεις στο περιβάλλον, η αντιπλημμυρική προστασία, οι οδικές προσβάσεις και οι απαλλοτριώσεις ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν στη συζήτηση για την κύρωση της σύμβασης για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι,...
Αποζημιώσεις και με καλλιεργήσιμη γη στους αγρότες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Εδωσε» τους τεχνικούς ο Σπίρτζης
Στη... σέντρα έβγαλε ο υπουργός Μεταφορών τις συνδικαλιστικές ηγεσίες ορισμένων σωματείων εργαζομένων στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, όπου οι απεργιακές κινητοποιήσεις συνεχίζονται και αύριο με βασικό αίτημα την...
«Εδωσε» τους τεχνικούς ο Σπίρτζης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στο Καστέλι «εγκαινιάζεται» η τρίτη γενιά μεγάλων έργων
Με το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης ανοίγει ο δρόμος για την «τρίτη γενιά» μεγάλων έργων. Υπολογίζεται ότι σε δύο μήνες θα έχουν ολοκληρωθεί οι τυπικές διαδικασίες και η σύμβαση θα υποβληθεί στο...
Στο Καστέλι «εγκαινιάζεται» η τρίτη γενιά μεγάλων έργων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δάνειο 900 εκατ. ευρώ εξασφάλισε η Fraport
Επειτα από πολλές αναβολές και εκτός απροόπτου, στα μέσα Μαρτίου αναμένεται να μεταβιβαστούν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια από το Δημόσιο στη Fraport Greece. Η κυβέρνηση και κυρίως το ΤΑΙΠΕΔ φαίνονται...
Δάνειο 900 εκατ. ευρώ εξασφάλισε η Fraport
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα αρχαία δεν απειλούν την υλοποίηση της επένδυσης
Η πρωτοβουλία των υπηρεσιών του υπουργείου Πολιτισμού να οριοθετηθούν οι χώροι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος εντός του αεροδρομίου διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον, ξεκαθαρίζοντας τους βασικούς κανόνες της...
Τα αρχαία δεν απειλούν την υλοποίηση της επένδυσης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας

ΚΛΕΙΣΙΜΟ