«Θα ζήσουμε πολύ χειρότερα. Μας έβαλαν σε έναν αχρείαστο πόλεμο με μαθητές και γονείς ο οποίος, πλέον, θα διεξάγεται με όρους κοινωνικού αυτοματισμού». Αυτή είναι η απάντηση που δίνουν οι εκπαιδευτικοί στην ερώτηση «Τι θα γίνει με τα κινητά στο σχολείο;». Διευθύντρια σε Γυμνάσιο της Αχαΐας τιμώρησε μαθητή με μονοήμερη αποβολή λόγω «εμφανούς χρήσης του κινητού». Εξάντλησε την αυστηρότητά της, ανοίγοντας, ταυτόχρονα, τον ασκό του Αιόλου και όποιον πάρει ο άνεμος.
Τα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι πολλά και σοβαρά. Γιατί η επικοινωνιακή καταιγίδα της κυβέρνησης πρέπει να εστιάσει στο κινητό, που έτσι κι αλλιώς απαγορευόταν καθολικά στα σχολεία; Αντιπερισπασμός; Αποπροσανατολισμός από τα σοβαρότερα; Κλείσιμο πονηρού ματιού προς την αναστατωμένη κοινωνία;
Μείζον ζήτημα για τον Κυριάκο Μητσοτάκη, επειδή έτσι αποφάσισαν ο ίδιος ή οι επικοινωνιολόγοι του, είναι το κινητό και τα «λόκερς» σε (πολύ) λίγα σχολεία «πιλοτικά», γιατί μόνο αυτό έχει να πει ή να δείξει. Το έκανε χθες, κατά την επίσκεψή του στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
«Γίνεται μακελειό με τις συγχωνεύσεις στα σχολεία, με τα χιλιάδες κενά και με τις δραστικές μειώσεις σε αναπληρωτές –που πάντα έδιναν τη λύση, έστω κι αργά μέσα στη χρονιά– αλλά το κινητό είναι το θέμα μας σύμφωνα με την κυβέρνηση» λένε εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, αγανακτισμένοι και πλέον φοβισμένοι για το μέλλον της κοινότητας στα σχολεία. Για τον «εμφύλιο» που επιδιώκεται από την κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός το μόνο σημαντικό που είχε να πει στην κ. Σακελλαροπούλου ήταν η προμήθεια σε έναν «πεπερασμένο αριθμό σχολείων με lockers, ώστε τα παιδιά να κλειδώνουν τα κινητά όταν πάνε σχολείο». Οπως και ο υπουργός Παιδείας στους εκπροσώπους των ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, χθες, στη συνάντηση που είχε μαζί τους. «Εκθεση ιδεών για όλα, καμία λύση για κανένα πρόβλημα», όπως δήλωσαν οι ίδιοι αποχωρώντας από το υπουργείο.
«Αυτές τις ημέρες, γονείς επιτέθηκαν και χτύπησαν διευθυντή σχολείου επειδή θεώρησαν ότι δεν προστατεύθηκε αρκετά το παιδί τους από το bullying που υπέστη από συμμαθητές του», δήλωσαν εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών, αναρωτώμενοι: «Αν το ζήτημα του κινητού, που νομοθετικά ήταν ήδη λυμένο και μάλιστα σε ένα ακόμη πιο αυστηρό πλαίσιο, δυσαρεστήσει κάποιους γονείς, τι θα γίνει;» Ποιος μπορεί να απαντήσει; Η κεντρική διοίκηση, αποδεδειγμένα, δεν ασχολείται με τα καθημερινά και πραγματικά προβλήματα στα σχολεία. Εκτός κι αν πρόκειται για την ικανοποίηση βουλευτών και πολιτευτών της Ν.Δ. που πήραν «πάνω τους» το ζήτημα των συγχωνεύσεων στην περιφέρεια εκλογής ή δραστηριοποίησής τους.
Πότε, πόσοι και πώς θα τοποθετηθούν οι χιλιάδες αναγκαίοι αναπληρωτές είναι ερώτημα που δεν απασχολεί την κυβέρνηση. Από Οκτώβρη θα υπάρξουν νεότερα, είπε ο υπουργός χθες στις Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, αλλά ξεκαθάρισε ότι ο στόχος είναι να μειωθούν οι αναπληρωτές. Προς όφελος (τάχα μου) των μόνιμων διορισμών. Οχι για να λυθούν τα πραγματικά προβλήματα στα σχολεία. Η επικοινωνία της πολιτικής ή τέλος πάντων η πολιτική της επικοινωνίας παραμένει ζήτημα σοβαρό για την κυβέρνηση της Ν.Δ. Αλλού η πραγματικότητα, αλλού η κυβέρνηση του Κυριάκου, των Κυριάκων, της Ν.Δ.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας