Αθήνα, 22°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
22°C
23.1° 19.8°
1 BF
55%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
16°C
17.5° 14.6°
1 BF
62%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
18°C
18.2° 18.2°
2 BF
64%
Ιωάννινα
Αραιές νεφώσεις
7°C
6.9° 6.9°
1 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
12°C
11.9° 11.9°
0 BF
87%
Βέροια
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
15.7° 13.8°
1 BF
67%
Κοζάνη
Ελαφρές νεφώσεις
8°C
11.8° 8.4°
2 BF
81%
Αγρίνιο
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
18.6° 18.6°
1 BF
56%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
22°C
22.5° 21.5°
1 BF
79%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
22°C
22.2° 19.6°
2 BF
67%
Ερμούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
23°C
23.4° 22.2°
3 BF
56%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
22°C
21.7° 20.7°
0 BF
73%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.8° 19.8°
0 BF
51%
Λάρισα
Αίθριος καιρός
12°C
18.4° 11.9°
0 BF
87%
Λαμία
Αίθριος καιρός
19°C
19.4° 15.5°
0 BF
56%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
24°C
24.3° 22.8°
2 BF
77%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
20°C
22.1° 19.3°
1 BF
53%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
18.3° 11.3°
0 BF
75%
Κατερίνη
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.4° 16.1°
2 BF
73%
Καστοριά
Σποραδικές νεφώσεις
11°C
11.2° 11.2°
0 BF
67%
ΜΕΝΟΥ
Τρίτη, 08 Οκτωβρίου, 2024
kyriakos - pierakakis agiasmos
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

Φιέστα (στη Γλυφάδα) κι άσ’ τα στην υπόλοιπη χώρα για το παιδομπάζωμα

Αγιασμός με ανάθεμα στην κυβέρνηση από οργισμένους μαθητές, γονείς και καθηγητές για τον «εξορθολογισμό» στην Παιδεία ● Αρον άρον στην TV o Πιερρακάκης προσπάθησε να τα μαζέψει ανεπιτυχώς και τρέχει τώρα να δώσει εγκρίσεις τμημάτων και να ανοίξει πίνακες διορισμών κυρίως για Β' και Γ' Λυκείου ● Χονδροειδές ψέμα του υπουργού ότι η ταλαιπωρία των μαθητών αφορά μετακίνηση 50-200 μέτρων ● Η «Εφ.Συν.» παρουσιάζει περιπτώσεις ακόμα και αλλαγής νομού!

Μαθητές αρνήθηκαν να μπουν στις τάξεις, γονείς διαμαρτύρονταν έξω από τα σχολεία, αγιασμοί ματαιώθηκαν, μαθητές βρήκαν άδεια σχολεία, δήμαρχοι άρχισαν να συγκαλούν εκτάκτως δημοτικά συμβούλια, με πρώτους της Αθήνας και του Πειραιά. Αυτή ήταν η ατμόσφαιρα, χθες, πρώτη ημέρα της σχολικής χρονιάς, σε εκατοντάδες σχολεία σε όλη τη χώρα.

Δύσκολα μπορεί να μιλάει κανείς για μια καθαγιασμένη μέρα, εύκολα για οργισμένη, σίγουρα ανεπιθύμητη για την κυβέρνηση. Δεν της βγήκε ο αγιασμός, δεν της βγήκε η μικροφιέστα από τους δύο Κυριάκους στη Γλυφάδα με τα σχολεία-όνειρο, της έμεινε ο πανικός. Αρον άρον ο δεύτερος Κυριάκος πήγε το βράδυ στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1 για να εξωραΐσει την εικόνα. Αλλά εκτέθηκε. Ανάμεσα στα βιαστικά και χονδροειδή ψεύδη είπε πως όλες αυτές οι συγχωνεύσεις αφορούν αποστάσεις από 50 έως 200 μέτρα. Την ίδια στιγμή, μαθητές κάποιων ΕΠΑΛ σκέφτονται αν και πώς θα πάνε από τους Αμπελοκήπους στο Κορωπί και από την Καλαμάτα στην Κόρινθο!

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Εφ.Συν.», μετά τις μαζικές και σφοδρές αντιδράσεις γονέων και μαθητών, στο υπουργείο τρέχουν να δώσουν εγκρίσεις τμημάτων και ν’ ανοίξουν πίνακες σχετικών διορισμών ειδικά σε ό,τι αφορά τη Β’ και την Γ’ τάξη Γενικών Λυκείων ώστε να σβήσουν τη φωτιά που άναψαν στο κρίσιμο πεδίο των πανελλαδικών. Τα Δημοτικά και Γυμνάσια δεν τα παίρνουν στα σοβαρά. Με την ίδια περιπαικτική αριθμητική που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση εδώ και μέρες, ο κ. Πιερρακάκης είπε, χθες, ότι από τα 71.000 τμήματα, ο «εξορθολογισμός» του αφορά 900 τμήματα, με μέσο όρο αναγκαστικής αλλαγής για «λίγο πάνω από τρία παιδιά». Οπως είχε πει ο πρωθυπουργός και για τα 1.000 τμήματα από τα συνολικά 61.000, που όμως έγιναν σε μια μέρα 1.600 από την υφυπουργό και που κανείς δεν γνωρίζει πόσα έπονται. Το σχέδιο έχει μεγάλη κλίμακα.

Voucher υποβάθμισης

Θα γίνει καλύτερα αντιληπτό όταν, αργά ή γρήγορα, η κυβέρνηση θα ανακοινώσει την «ελεύθερη επιλογή σχολείου», που θα συνοδεύεται ταυτόχρονα ή αργότερα (εξαρτάται από το θράσος) με το voucher ή «επιδότηση του μαθητή». Τότε θα φανεί ο τελικός στόχος της υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου, απαραίτητος για τη διεύρυνση της ανισότητας ακόμα και στην εκπαίδευση. Η δε επαγγελματική εκπαίδευση έχει, ήδη, πληγεί. Γι’ αυτό, πολλά ΕΠΑΛ έχουν περίοπτη θέση στους ξαφνικούς θανάτους, φέτος.

Η κυβέρνηση τα παρουσιάζει ως απλές προσθαφαιρέσεις και, προς Θεού, όχι για «εξοικονόμηση». Εξορθολογισμό το λένε. Και, για να πείσουν, βάζουν στο στόμα και την καραμέλα για τους εκπαιδευτικούς. «Ο ελληνικός μέσος όρος μαθητών ανά εκπαιδευτικό (3,65) είναι πιο χαμηλός από τον ευρωπαϊκό (8,1)», επανέλαβε, χθες, ο υπουργός, συμπληρώνοντας: «Δεν μπορεί να έχουμε πληθώρα κενών με τόσους εκπαιδευτικούς που έχουμε. Κάτι γίνεται λάθος». Κάτι γίνεται λάθος, σίγουρα. Εμειναν απ' έξω οι υπόλοιπες ελληνικές αποκλίσεις. Μηδέν διοικητικό προσωπικό, σε αντίθεση με τα ευρωπαϊκά σχολεία, αμέτρητα νησιωτικά σχολεία και ανάλογες εκπαιδευτικές ανάγκες κ.ά.

Για τους γονείς, πάντως, δεν πρόκειται για αριθμητική. Αλλά για τα παιδιά τους. Και δείχνουν τη διαφορά:

● Στο 2ο ΓΕΛ Δάφνης, οι μαθητές της Γ' Λυκείου πήγαν, χθες, σχολείο και ενημερώθηκαν ότι καταργήθηκαν όχι μία αλλά δύο κατευθύνσεις για τις πανελλαδικές! Η κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών και Θετικών. Το πρώτο έχει 10 μαθητές και το δεύτερο 13. Πολυτέλειες για την κυβέρνηση. Ομως, την ίδια στιγμή στη Β’ Λυκείου εγκρίθηκε τμήμα 11 μαθητών των Ανθρωπιστικών Σπουδών. Του χρόνου τι θα γίνει; Δικαίωμα, ως γνωστόν, ν’ αλλάξουν κατεύθυνση δεν έχουν. Παιδιά και γονείς πάγωσαν. Δεν ξέρουν τι να κάνουν.

● «Η κατάσταση σε Αιγάλεω, Περιστέρι, Χαϊδάρι είναι απερίγραπτη. Σχεδόν όλα τα τμήματα έχουν συγχωνευθεί. Δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει η κυβέρνηση. Πήγαμε σήμερα (σ.σ.: χθες) στα σχολεία, δεν έχουν δασκάλους ειδικοτήτων, παράλληλης στήριξης, δεν υπάρχουν δάσκαλοι για τα ολοήμερα», δηλώνουν εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.

● «Με έκπληξη και απογοήτευση πληροφορηθήκαμε την πρόθεση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας για λειτουργία 4 τμημάτων στην Α' και την Γ' τάξη του σχολείου μας, αντί για 5, εξαντλώντας τα ανώτατα όρια των 27 και φτάνοντας ακόμα και το κατ' εξαίρεση όριο των 28 μαθητών σε μερικές περιπτώσεις». Αυτή είναι η αντίδραση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Παπάγου, ο οποίος, μάλιστα, επισημαίνει: «Το σχολείο μας διαθέτει 15 άρτιες σχολικές αίθουσες, ικανές όλες να φιλοξενήσουν τμήματα. Η τρέχουσα νομοθεσία δεν ορίζει κατώτατο όριο μαθητών ανά τάξη, ούτε ότι πρέπει τα τμήματα ενός σχολείου να φιλοξενούν μαθητές κοντά στο ανώτερο όριο ανά τμήμα. Υπενθυμίζουμε ότι στην περίπτωση της Γ' Γυμνασίου, βάσει της κείμενης νομοθεσίας τα τμήματα θα γίνουν τελικά 5, ούτως ή άλλως, λόγω ύπαρξης αρκετών μαθητών με διεγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες. Αυτό όμως θα γίνει στο μέσο της σχολικής χρονιάς, προκαλώντας τεράστια ζητήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, με εκπαιδευτικά κενά που θα δημιουργηθούν και που η Ιστορία έχει δείξει ότι δεν θα καλυφθούν άμεσα».

● Στη Θεσσαλονίκη, οι διαμαρτυρίες οδήγησαν σε επεισοδιακές καταστάσεις έξω από πολλά σχολεία με αποκορύφωση το 2 Γενικό Λύκειο.

● Στην Κρήτη, σε αρκετά χωριά, οι γονείς προχώρησαν σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας, ακόμα και σε καταλήψεις των σχολείων (βλ. Ανώγεια).

● Στην Πελοπόννησο η κατάσταση, επίσης, είναι αντίστροφη με αυτήν που επιμένουν να πλασάρουν πρωθυπουργός, υπουργός Παιδείας και λοιποί αρμόδιοι. Ο Σύλλογος Γονέων Καλαμάτας διαμαρτύρεται για τα σχολεία που «ανοίγουν για άλλη μία χρονιά με κενές θέσεις δασκάλων, καθηγητών, παράλληλης στήριξης, τμημάτων ένταξης, ασυντήρητα σχολεία, συγχωνεύσεις τμημάτων και υπερπλήρη τμήματα».

● Στο ΕΠΑΛ Καλαμάτας, στην Γ’ Λυκείου (!) καταργήθηκε η ειδικότητα «Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων», ενώ διορίστηκαν δύο καθηγητές! Το πλησιέστερο τμήμα είναι στην Κόρινθο…

● Στο 6ο ΕΠΑΛ Αθηνών (Αμπελόκηποι) το τμήμα «Ηλεκτρολογίας-Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού» στη Β’ Λυκείου καταργήθηκε. Είχε 16 μαθητές και άλλες πέντε νέες εγγραφές. Κι όμως, η απόφαση ελήφθη και το πλησιέστερο με αυτήν την ειδικότητα βρίσκεται στο… Κορωπί. Τι θα κάνουν τα παιδιά της ταπεινής επαγγελματικής εκπαίδευσης;

Το σχέδιο αρχίζει να διακρίνεται πιο εύκολα. Η εκπαιδευτική κοινότητα το γνωρίζει. Τώρα το καταλαβαίνουν και οι γονείς. «Δεν μπορούν όλοι να πάνε Πανεπιστήμιο», είχε πει ο πρωθυπουργός όταν ενεργοποίησε τον κόφτη της ΕΒΕ για να πετάει αυτομάτως παιδιά είτε στα ΙΕΚ είτε στην ακριβή ιδιωτική εκπαίδευση. Τώρα, τι θα πει; Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να πάνε σχολείο; Ή στο δημόσιο σχολείο; Ή στο σχολείο της γειτονιάς τους; Και ν' ακούν και την κ. Μακρή να λέει ότι «στα μεγάλα αστικά κέντρα δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο (σ.σ.: να μετακινηθούν) γιατί οι αποστάσεις και οι συγκοινωνίες είναι εύκολες»; Ατάκα κατευθείαν από το κάθισμα του υπουργικού αυτοκινήτου.

Πόση απαξίωση και καταφρόνηση, πια, στις οικογένειες; Ή καλύτερα στη «μέση οικογένεια»; Πόση σνομπαρία και επιβάρυνση της χρεοκοπημένης κοινωνίας; Κι αν μέχρι τώρα η κυβέρνηση ρίσκαρε με τις αντοχές του κόσμου, τώρα πάτησε πόδι εκεί που δεν έπρεπε. Στον πυρήνα της οικογένειας. Τα παιδιά της. Και το δικαίωμά τους στην παιδεία από την αρχή. Από την πρώτη μέρα, από την πρώτη τάξη. Πόσο ακόμα μπορεί να μείνει ανεξέλεγκτη αυτή η αλαζονεία;

Πυρ ομαδόν από ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Αριστερά

● «Η δημόσια δωρεάν παιδεία δεν είναι χώρος για εκπτώσεις. Δεν πρέπει να αποτελεί πεδίο δήθεν εξορθολογισμού, στη βάση κλεισίματος και περιορισμού σχολικών δομών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η υποβάθμιση στην οποία οδηγείται η δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση (ΕΠΑΛ), λόγω των συγχωνεύσεων και των ελάχιστων εγκρίσεων ολιγομελών τμημάτων» αναφέρει, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή του ο Δ. Καλαματιανός, τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ.

● «Και με τη Νίκη Κεραμέως και τώρα με τον Κυριάκο Πιερρακάκη, ανέβηκε το όριο των μαθητών ανά τάξη και μετά έγινε συντονισμένη προσπάθεια από το υπουργείο να συγχωνευτούν τμήματα ώστε να μειωθούν έτσι οι απαιτήσεις σε καθηγητές και διδακτικό προσωπικό», δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελος, καταλήγοντας: «Θεωρώ ότι το να προσπαθείς με κάθε τρόπο να ανεβάσεις τον πληθυσμό των τμημάτων χωρίς να στοχεύεις στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι αντιεκπαιδευτικό και κατά της δημόσιας Παιδείας».

● «Η Νέα Αριστερά θα βρεθεί στο πλάι της σχολικής κοινότητας, των εκπαιδευτικών, των γονιών, των μαθητριών και των μαθητών για τη νέα σχολική χρονιά. Η νέα σχολική χρονιά ξεκινάει με μια σειρά από προβλήματα. Χιλιάδες κενά και στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια. Προβλήματα στα σχολικά κτίρια, αλλά και άδικες συγχωνεύσεις τμημάτων» δήλωσε ο Νάσος Ηλιόπουλος, εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Αριστεράς, συμπληρώνοντας: «Την ίδια στιγμή βλέπουμε εκπαιδευτικούς οι οποίοι αδυνατούν να επιβιώσουν με τον μισθό τους, αδυνατούν να κλείσουν και να νοικιάσουν ένα σπίτι ή κοιμούνται στα αυτοκίνητα».

Ψηφίσματα ακύρωσης συγχωνεύσεων

Δημοτικό Συμβούλιο Αθήνας και Πειραιά

Με χτεσινό του ψήφισμα που πέρασε κατά πλειοψηφία και με την αποχή της παράταξης Κ. Μπακογιάννη, το Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας «απαιτεί ν' ακυρωθούν όλες οι συμπτύξεις και συγχωνεύσεις τμημάτων που αφορούν τον δήμο», δηλώνοντας ότι γίνονται «με σαφή στόχο την εξοικονόμηση πόρων», ενώ είναι «αντιπαιδαγωγικές και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις Παιδείας που οδηγούν στην επιβάρυνση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας».

Είχε προηγηθεί, προχθές, το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά, που με ομόφωνο ψήφισμά του ζητούσε την απόσυρση της απόφασης του υπουργού Παιδείας και του περιφερειακού διευθυντή Αττικής καθώς «δημιουργεί υπεράριθμα τμήματα για τους μαθητές, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τις διαγνώσεις για παιδιά με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, ενώ θα αναστατώσει τα παιδιά και τις οικογένειές τους, που σε πολλές περιπτώσεις θα αναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο λόγω υπεραριθμίας».

«Τα παιδιά μας δεν θα γίνουν σαρδέλες»

Εξοργισμένοι γονείς έκαναν κατάληψη στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής ζητώντας να ανακληθεί η απόφαση για τις συγχωνεύσεις

Του Μιχαήλ Αγγελου Κωνσταντόπουλου

Μετά διαμαρτυριών ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά, ιδιαίτερα στη Δυτική Αττική, όπου γονείς αλλά και μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ζητώντας να ανακληθεί η απόφαση για τις συγχωνεύσεις εκατοντάδων σχολικών τμημάτων. «Τα παιδιά μας δεν θα γίνουν σαρδέλες», φώναζαν εξοργισμένοι γονείς που μαζί με συνδικαλιστές εκπαιδευτικούς μπήκαν στο γραφείο του διευθυντή Πρωτοβάθμιας Γ' Αθήνας, Γιάννη Κάππου, ζητώντας του να ανακαλέσει τις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων στην περιοχή.

Εκτός από τις συγχωνεύσεις, γονείς που μίλησαν στην «Εφ.Συν.» τόνισαν ότι τους απασχολούν οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, κενά σε διάφορες ειδικότητες, προβλήματα στην παράλληλη στήριξη αλλά και το ολοήμερο σχολείο. «Εδώ και καιρό έχουν ξεκινήσει συγχωνεύσεις και κλεισίματα ακόμα και ολόκληρων σχολείων της περιοχής με την πρόφαση της ακαταλληλότητας ή της μεταφοράς τους σε νέα κτίρια, με τα παιδιά στα τμήματα να αυξάνονται», μας είπε κάτοικος Περιστερίου. Αλλος πατέρας από τους Αγίους Αναργύρους τόνισε ότι τα σχολικά τμήματα «δεν κλείνουν λόγω του δημογραφικού και της μείωσης των μαθητών, ίσα ίσα στη Δυτική Αττική αυξάνονται, αλλά στο όνομα μιας δήθεν εξοικονόμησης».

Στην κινητοποίηση βρέθηκε ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Σπύρος Μαρίνης, που υπενθύμισε και τα χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς, όπως και τη δυσκολία που έχουν οι αναπληρωτές να νοικιάσουν σπίτι όπου κι αν διοριστούν. «Για να μπορούμε να μορφώσουμε τα παιδιά του ελληνικού λαού με τους καλύτερους δυνατούς όρους, αγωνιζόμαστε ενάντια στις εκατοντάδες συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων που επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας στοχεύοντας καθαρά στην περικοπή δαπανών για την Παιδεία. Οι μαθητές μας δεν είναι αριθμοί και δεν θα επιτρέψουμε να παστωθούν σαν σαρδέλες 25 μαθητές σε ακατάλληλες αίθουσες. Αγωνιζόμαστε για σύγχρονα και ασφαλή σχολικά κτίρια όπου δεν θα πέφτουν σοβάδες πάνω από τα κεφάλια μας και δεν θα κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα. Πραγματικά μας εξοργίζει το κάλεσμα του πρωθυπουργού σε χορηγίες προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα κτιριακά προβλήματα, δηλαδή να γυρίσουμε έναν αιώνα πίσω, στην εποχή των εθνικών ευεργετών», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο πρόεδρος της ΔΟΕ, Σπύρος Μαρίνης.

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν ενώσεις και σύλλογοι γονέων από το Περιστέρι, τους Αγίους Αναργύρους, το Ιλιον, το Χαϊδάρι, το Καματερό και άλλες περιοχές. Στο πλευρό τους βρέθηκε και η βουλεύτρια του ΚΚΕ, Βιβή Δάγκα.

Γονείς vs δήμαρχος για καμένη αίθουσα που δεν έχει αποκατασταθεί

Πεντέλη

Μικροένταση με τη δήμαρχο Πεντέλης, Νατάσσα Κοσμοπούλου, επικράτησε κατά τον αγιασμό του 1ου Δημοτικού (Κρυστάλλειου) της πυρόπληκτης περιοχής. Οι καταστροφικές πυρκαγιές πριν από ακριβώς έναν μήνα προκάλεσαν ζημιές σε δύο αίθουσες του σχολείου, με τις μικρότερες στη μία αίθουσα να έχουν αποκατασταθεί, όμως η δεύτερη αίθουσα παραμένει κατεστραμμένη και φυσικά ακατάλληλη προς χρήση. Η δημοτική αρχή επικαλέστηκε αρχικά λόγους γραφειοκρατίας (σ.σ. ήταν εκτός σχεδίου) για τη μη επισκευή της, «κάτι που εξόργισε τους γονείς ακόμα περισσότερο», είπε χαρακτηριστικά πατέρας στην «Εφ.Συν.».

Η μικροένταση επικράτησε όταν η κ. Κοσμοπούλου ρώτησε τους μαθητές «σας αρέσει το σχολείο;», με κάποια παιδάκια να φωνάζουν «ναι», αλλά αρκετούς γονείς να φωνάζουν «όχι» και να αποδοκιμάζουν τη δήμαρχο, «με κόσμιο πάντως τρόπο παρά την έντονη διαμαρτυρία τους», μας είπε αυτόπτης μάρτυρας. Η δήμαρχος Πεντέλης και η συνοδεία της αναγκάστηκαν να φύγουν από την πίσω πόρτα του σχολείου. Η κ. Κοσμοπούλου από την πλευρά της απάντησε ότι ο Δήμος Πεντέλης σε καμία περίπτωση δεν θα παρακάμψει αρμοδιότητες και ευθύνες άλλων φορέων της πολιτείας και δεν θα ενεργήσει εκτός νόμιμων διαδικασιών για να υλοποιήσει κανένα αίτημα από όπου και αν προέρχεται, ειδικά δε «από κατευθυνόμενους συμπολίτες μας που κάνουν αντιπολιτευτική φασαρία χωρίς λόγο».

 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Φιέστα (στη Γλυφάδα) κι άσ’ τα στην υπόλοιπη χώρα για το παιδομπάζωμα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας