• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    3°C 1.8°C / 4.0°C
    3 BF
    67%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    1°C -1.4°C / 3.0°C
    2 BF
    45%
  • Πάτρα
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 4.8°C / 5.5°C
    5 BF
    58%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    0°C -0.1°C / -0.1°C
    3 BF
    40%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    1°C -0.4°C / 0.9°C
    4 BF
    60%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    -1°C -3.4°C / -0.4°C
    0 BF
    53%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    -6°C -5.6°C / -4.4°C
    2 BF
    54%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    1°C 1.3°C / 1.3°C
    2 BF
    70%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 4.9°C / 7.8°C
    4 BF
    62%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    1°C 1.2°C / 1.2°C
    3 BF
    73%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 6.2°C / 6.6°C
    6 BF
    57%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    2°C 2.3°C / 2.3°C
    5 BF
    61%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 6.2°C / 6.2°C
    5 BF
    61%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    2°C -0.5°C / 1.9°C
    3 BF
    48%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    2°C 0.5°C / 1.7°C
    1 BF
    89%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    7°C 6.8°C / 6.8°C
    3 BF
    45%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    1°C 0.8°C / 3.6°C
    3 BF
    87%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    2°C 1.6°C / 1.6°C
    1 BF
    49%
  • Κατερίνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    0°C -3.3°C / 0.3°C
    2 BF
    53%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    -3°C -3.4°C / -3.4°C
    1 BF
    65%
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μία από τις πιο δημιουργικές εκπαιδευτικούς του κόσμου διδάσκει στην Ελλάδα σε δημόσιο σχολείο

  • A-
  • A+
Το βραβείο αφορά την πρωτοποριακή μεθοδολογία που εφαρμόζει στη διδασκαλία των Μαθηματικών, οπτικοποιώντας τις μαθηματικές έννοιες.

Ενα ακόμη βραβείο κέρδισε η Γεωργία Μαραγκού, καθηγήτρια Μαθηματικών σε δημόσιο σχολείο, που τείνει να κάνει θεσμό την κατάκτηση της κορυφής στον τομέα της βιωματικής θεώρησης της εκπαίδευσης. Πρόκειται για ακόμη μία διάκριση για τη χώρα, που, όμως, δεν φαίνεται να συνεγείρει το υπουργείο Παιδείας όπως, ας πούμε, η «απόβαση» των αμερικανικών πανεπιστημίων που ανακοινώθηκε με τυμπανοκρουσίες και φιέστες.

Η καθηγήτρια που για περισσότερα από 20 χρόνια υπηρετεί στη δημόσια εκπαίδευση διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο για τρίτη φορά! Η Γεωργία Μαραγκού κατέκτησε το Global Teacher Award 2022 και είναι η καθηγήτρια που εκπροσώπησε την Ελλάδα και ξεχώρισε μεταξύ χιλιάδων υποψηφιοτήτων από 115 χώρες του κόσμου. Το βραβείο αφορά την πρωτοποριακή μεθοδολογία που εφαρμόζει στη διδασκαλία των Μαθηματικών, οπτικοποιώντας τις μαθηματικές έννοιες, την οποία υλοποιεί στο Μαθηματικό Εργαστήρι που ίδρυσε και λειτουργεί εθελοντικά στο 1ο Γυμνάσιο Σκάλας Ωρωπού από το 2011.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το έργο της κ. Μαραγκού αναγνωρίζεται διεθνώς. Το 2018, η γεωμετρική της κατασκευή «Συλλέγοντας καρπούς από το δέντρο του Πυθαγόρα», μια τρισδιάστατη αναπαράσταση του Πυθαγόρειου Θεωρήματος, κέρδισε το πρώτο βραβείο στην ετήσια διοργάνωση Μαθηματικών-Εργων Τέχνης («Η δασκάλα που έκανε τα μαθηματικά ελκυστικά», «Εφ.Συν.» 28.8.2018), ενώ το 2021 τής απονεμήθηκε το Médaille de Vermeil από τη Διεθνή Ακαδημία ASL, Socièté Académique Arts-Sciences-Lettres της Γαλλίας («Νέα διεθνής διάκριση για Ελληνίδα εκπαιδευτικό», «Εφ.Συν.» 14.9.2021).

Το φετινό βραβείο απένειμε ο διεθνής εκπαιδευτικός οργανισμός AKS Education Awards. Η εκδήλωση της βράβευσης έλαβε χώρα στο Νέο Δελχί (5-6 Νοεμβρίου), ωστόσο η Γεωργία Μαραγκού δεν κατάφερε να παρευρεθεί, αφού ένα ταξίδι στην Ινδία με ίδια έξοδα ήταν σχεδόν αδύνατο να υλοποιηθεί για μια καθηγήτρια της δημόσιας εκπαίδευσης. Η απουσία της κ. Μαραγκού από την εκδήλωση απονομής είναι ενδεικτική της αδιαφορίας του κράτους και δη του υπουργείου Παιδείας για την πραγματική αριστεία.

«Η ανταλλαγή εμπειριών και ιδεών που είχαμε έστω και μέσω διαδικτύου με τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς με γέμισε ενθουσιασμό. Η διάκριση αυτή αποτελεί κίνητρο να συνεχίσω να προσφέρω στην εκπαίδευση. Μεγαλύτερο κίνητρο, βέβαια, παραμένει το χαμόγελο των μαθητών μου όταν ανοίγω την πόρτα του σχολείου επιστρέφοντας από κάποια βράβευση», δηλώνει στην «Εφ.Συν.» η Γεωργία Μαραγκού, η οποία για ακόμη μία φορά αναφέρθηκε στο όραμά της, την ίδρυση του Ελληνικού Μουσείου Μαθηματικών.

«Δεν θέλω να μαθευτεί η βράβευσή μου από ματαιοδοξία. Αυτό που θέλω είναι να ιδρυθεί επιτέλους το μουσείο. Αν εγώ φύγω, θα μείνουν οι κατασκευές, που στα μάτια ακόμη και των συναδέλφων μου δεν θα είναι τίποτα παραπάνω παρά χαρτόκουτα και παλιοσίδερα», λέει για τα βραβευμένα έργα τέχνης που θέλει να παραχωρήσει στο Ελληνικό Μουσείο Μαθηματικών από βαθιά αγάπη για την επιστήμη της και την εκπαίδευση. Μάλιστα, η κ. Μαραγκού έχει καταθέσει την πρότασή της στην Επιτροπή Greece 2021, στο υπουργείο Παιδείας, μέχρι και στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας, χωρίς όμως ανταπόκριση μέχρι στιγμής.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σαρωτικές συγχωνεύσεις στα σχολεία για να κρύψουν τα κενά
«Βροχή» οι καταγγελίες για τις συμπτύξεις σχολικών τμημάτων εν μέσω πανδημίας, με τις οποίες το υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να μειώσει πλασματικά τις ανάγκες για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού
Σαρωτικές συγχωνεύσεις στα σχολεία για να κρύψουν τα κενά
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρεμιέρα στα σχολεία με πρωτόκολλα αλλά όχι ουσιαστικά μέτρα
Εναρξη της νέας σχολικής χρονιάς με πολλά ερωτηματικά στη λειτουργία των πολυπληθών τμημάτων, αλλά και τα ελλιπή μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Πρεμιέρα στα σχολεία με πρωτόκολλα αλλά όχι ουσιαστικά μέτρα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σταγόνα οι 721 νέες θέσεις οργανικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Τη σύσταση 721 νέων οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και τον ορισμό των οργανικών θέσεων κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προβλέπει πολυτροπολογία της Νίκης Κεραμέως.
Σταγόνα οι 721 νέες θέσεις οργανικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το δράμα της Θεατρικής Αγωγής
Εν όψει της ανακοίνωσης της κατανομής των 10.500 μόνιμων διορισμών στα σχολεία της γενικής Παιδείας οι θιγόμενοι κλάδοι ζητούν σύσταση οργανικών θέσεων και ισοκατανομή στους διορισμούς.
Το δράμα της Θεατρικής Αγωγής

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας