• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 24.6°C / 27.9°C
    4 BF
    51%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.1°C / 26.9°C
    2 BF
    61%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    28°C 22.0°C / 27.7°C
    0 BF
    54%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    23°C 22.9°C / 22.9°C
    1 BF
    60%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.9°C / 25.9°C
    4 BF
    50%
  • Βέροια
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 21.0°C / 25.1°C
    3 BF
    66%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 17.4°C / 19.5°C
    2 BF
    82%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 23.3°C / 23.3°C
    2 BF
    58%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 24.3°C / 25.8°C
    4 BF
    69%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.9°C / 23.9°C
    2 BF
    69%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.8°C / 24.4°C
    5 BF
    73%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 24.6°C / 25.7°C
    2 BF
    69%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    28°C 27.9°C / 27.9°C
    3 BF
    56%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.9°C / 25.1°C
    0 BF
    77%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.5°C / 25.1°C
    2 BF
    73%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.8°C / 24.9°C
    2 BF
    84%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 24.8°C / 27.1°C
    2 BF
    49%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.3°C / 22.3°C
    2 BF
    78%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    26°C 22.7°C / 25.8°C
    2 BF
    59%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    19°C 19.1°C / 19.1°C
    0 BF
    79%
EUROKINISSI / ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

ΥΠΑΙΘ προς εκπαιδευτικούς: Απαγορεύεται... να κάνετε διακοπές!

  • A-
  • A+

Σύμφωνα με δύο έγγραφα του ΥΠΑΙΘ (Αρ. Πρωτ. 76566/ΓΔ4/21-6-2022 για ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και Αρ. Πρωτ. 76565/Δ4/21-06-2022 για τα Γυμνάσια), ζητείται από τις σχολικές μονάδες να αναμένουν την παράδοση των σχολικών βιβλίων για το επόμενο έτος (2022-2023) ως εξής:

  • μέχρι 15 Ιουλίου (!) για ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και
  • από 15 Ιουλίου έως 5 Αυγούστου (και επιπλέον από Δευτέρα 22 Αυγούστου μέχρι Τετάρτη 31 Αυγούστου) για τα Γυμνάσια!

Μάλιστα, ζητούν από τα σχολεία να ορίσουν έναν υπεύθυνο (και έναν αντικαταστάτη) εκπαιδευτικό, ο οποίος προφανώς, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, απαγορεύεται να κάνει διακοπές και οφείλει να αναμένει την παράδοση των βιβλίων από τα ιδιωτικά συνεργεία που την εκτελούν, κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι (θα ειδοποιηθεί 3 μέρες νωρίτερα τηλεφωνικά, όπως λένε οι εγκύκλιοι...).

Μα καλά, έχουν χάσει κάθε μέτρο εκεί στο ΥΠΑΙΘ αναρωτιέται ρητορικά σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Πειραιά, η Α' ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής και η ΕΛΜΕ Καλλιθέας Νέας Σμύρνης Μοσχάτου; 

«Δεν γνωρίζουν ότι τα σχολεία την καλοκαιρινή περίοδο είναι κλειστά και οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε νόμιμη άδεια, έχοντας κάνει τον οικογενειακό τους προγραμματισμό; Δεν γνωρίζουν ότι τα σχολεία ανοίγουν μία συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας, για όλο το καλοκαίρι, όπου και πραγματοποιείται η θερινή εφημερία; Γιατί δεν προετοίμασαν έγκαιρα τη διανομή βιβλίων στα σχολεία; Πάλι καλά που επιτρέπουν να πάμε διακοπές... πιθανά κάποια στιγμή μεταξύ 6-21 Αυγούστου...»

Όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί, με τις αυθαίρετες εντολές του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ καταστρατηγούνται ουσιαστικά στοιχειώδη δικαιώματα, όπως αυτό της καλοκαιρινής άδειας. Τύφλα να έχει ο Χατζηδάκης δηλαδή...

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αγανάκτηση και αντιδράσεις για το κλείσιμο του 26ου Γυμνασίου Αθήνας
Αν πραγματοποιηθεί αυτή η μετατροπή θα έχει σαν αποτέλεσμα από του χρόνου να μείνουν χωρίς σχολική στέγη οι μαθητές και οι μαθήτριες του 14ου, του 15ου, του 16ου και του 74ου δημοτικού σχολείου.
Αγανάκτηση και αντιδράσεις για το κλείσιμο του 26ου Γυμνασίου Αθήνας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εξουθένωση των εκπαιδευτικών: Εντατικοποίηση, τοξικό περιβάλλον, έλλειψη νοήματος
Ίσως είναι η πρώτη φορά μεταπολιτευτικά που ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών νιώθει αφενός τέτοια αφόρητη πίεση και αφετέρου τέτοια έλλειψη χαράς για τη διδασκαλία που αντί να τονώνει όπως παλιότερα,...
Εξουθένωση των εκπαιδευτικών: Εντατικοποίηση, τοξικό περιβάλλον, έλλειψη νοήματος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι εκπαιδευτικοί ως «σερβιτόροι» πληροφοριών και «συμβολαιογράφοι» επιδόσεων!
«Ανεστραμμένη τάξη», το νέο «παιδαγωγικό δόγμα» του Υπουργείου Παιδείας: όταν η θεωρητική γνώση μετατρέπεται σε ένα σύνολο ακατέργαστων πληροφοριών...
Οι εκπαιδευτικοί ως «σερβιτόροι» πληροφοριών και «συμβολαιογράφοι» επιδόσεων!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο απέστειλε εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Κερατσινίου, εξηγώντας γιατί εναντιώνεται στην τηλεκπαίδευση ως μέσο αντιμετώπισης των μαθητικών καταλήψεων.
«Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους
Στην Εύβοια, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επιδίωξε να επιβάλει καθεστώς «συνδιδασκαλίας» σε δύο τμήματα με 36 μαθητές στη ΣΤ' τάξη του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας