• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    28°C 25.6°C / 29.0°C
    3 BF
    44%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    25°C 23.8°C / 27.6°C
    3 BF
    65%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    28°C 25.0°C / 28.2°C
    1 BF
    54%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.9°C / 24.9°C
    0 BF
    73%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 25.2°C
    0 BF
    69%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.1°C / 26.0°C
    1 BF
    76%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.4°C / 22.4°C
    1 BF
    53%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    24°C 24.1°C / 24.1°C
    2 BF
    68%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.4°C / 25.2°C
    4 BF
    69%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 23.5°C / 24.9°C
    3 BF
    69%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    26°C 24.8°C / 26.4°C
    4 BF
    53%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.6°C / 24.6°C
    1 BF
    70%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    27°C 26.9°C / 26.9°C
    0 BF
    89%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.7°C / 25.9°C
    2 BF
    53%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.5°C / 25.6°C
    2 BF
    64%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.9°C / 26.8°C
    2 BF
    63%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.8°C / 28.0°C
    0 BF
    44%
  • Καβάλα
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 22.1°C / 23.3°C
    2 BF
    80%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.8°C / 27.7°C
    2 BF
    77%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.0°C / 19.0°C
    2 BF
    77%
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ/ILIALIVE.GR/EUROKINISSI

Ασύλληπτες καταστάσεις αποκαλύπτονται σε μάθημα των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων

  • A-
  • A+

Απίθανες καταστάσεις αντιμετώπισαν υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι στο ειδικό μάθημα «Γραμμικό Σχέδιο» των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων. Σε ένα μάθημα που μάλιστα δε διδάσκεται στα Λύκεια της χώρας και επιβαρύνει τον ήδη επιβαρυμένο, οικογενειακό προϋπολογισμό των νοικοκυριών

Οι ειδικές, γυαλιστερές - illustration κόλλες Γραμμικού Σχεδίου , που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και διανεμήθηκαν στα παραπάνω εξεταστικά κέντρα, ήταν κατώτερης ποιότητας σε σχέση μ΄ αυτές που χρησιμοποιούσαν οι μαθητές καθ΄ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους, ώστε να συμμετέχουν στις σημερινές εξετάσεις.

Το αποτέλεσμα ήταν να «απλώνεται» το μελάνι στην κόλλα και να απορροφάται σαν να σχεδίαζε κάποιος επάνω σε μία χαρτοπετσέτα! (Το μελάνι είναι βασικό μέσον σχεδιασμού, το οποίο απαιτούνταν να χρησιμοποιηθεί από τα κριτήρια αξιολόγησης).

Λόγω της κακής ποιότητας των χαρτιών, τα ειδικά μολύβια σχεδίου που χρησιμοποίησαν οι υποψήφιοι, άφηναν ίχνη επάνω στην κόλλα, δεν σβήνονταν εύκολα, έχοντας σαν  αποτέλεσμα τα σχέδιά τους, να παρουσιάζονται θολά και με μουτζούρες!

Η επιστολή του Γιάννη Μάγκου

γονέα υποψήφιας κι εκπαιδευτικού

Ονομάζομαι Μάγκος Ιωάννης, είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ 04 02 (Χημικός) στο 1ο ΓΕΛ Καλύμνου και γονέας υποψήφιας μαθήτριας της Γ Λυκείου.

Η κόρη μου, εξετάστηκε στα ειδικά μαθήματα του ελεύθερου σχεδίου και του γραμμικού σχεδίου στο εξεταστικό σας κέντρο.

Ενώ όλα κύλισαν φυσιολογικά την πρώτη μέρα, κατά την διάρκεια της εξέτασης στο ελεύθερο σχέδιο, την επομένη έγιναν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ αν και καθοριστικά για το μέλλον και τους κόπους γονέων και μαθητών , πράγματα.

Συγκεκριμένα, μόλις ξεκίνησε η υποχρεωτική διαδικασία της σινικής μελάνης, το παιδί μου αλλά και τα άλλα παιδιά στην αίθουσα διαπίστωσαν ότι το χαρτί ήταν ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ. Εμφάνιζε, αυξημένη απορροφητικότητα και τραχύτητα που επηρέαζε 1) Τον χρόνο επεξεργασίας, το μελάνι έπρεπε να περαστεί πιο αργά από οτι στα συνήθη-κατάλληλα χαρτιά 2) Την ποιότητα της γραφής, αφού η απορρόφηση αλλοίωνε την γραμμή 3) Την εμφάνιση του "γραπτού" αφού το σβήσιμο και η διόρθωση προκαλούσε γδαρσίματα της κόλας ενώ 4) Επηρέασε την γενική επίδοση των υποψηφίων αφού ενέτεινε το άγχος και προκάλεσε αισθήματα πανικού.

Επιπρόσθετα, κατά την διάρκεια του διαλείμματος δόθηκε η δυνατότητα στα παιδιά να συζητήσουν και να "πουν τον πόνο τους". Εκεί λοιπόν διαπίστωσαν ότι υπήρχε κι άλλης ποιότητας χαρτί με σχεδόν αντίθετα χαρακτηριστικά, πολύ γυαλιστερό, καθόλου απορροφητικό. Σχετικό δείγμα περιέφερε υποψήφιος.

Σύμφωνα με τα όσα παρατήρησε η κόρη μου τρεις διαφορετικές ποιότητες χαρτιού κυκλοφόρησαν στις αίθουσες των υποψηφίων.

Τι να υποθέσει κανείς ;

Με τι κριτήρια θα βαθμολογηθούν τα γραπτά; 20 μονάδες στις 100 των κριτηρίων βαθμολόγησης αφορούν α. τα πάχη και β. την ποιότητα των γραμμών.

Σαν να λέμε στην δική μας γλώσσα σχεδόν ένα από τα τέσσερα θέματα μιας εξέτασης, σε μάθημα που έχει Ειδική Βάση Εισαγωγής, σε μάθημα που το υπουργείο ΑΡΝΗΘΗΚΕ ακόμα και την εξ αποστάσεως ενισχυτική διδασκαλία στα παιδιά του νησιού μας.

Σε μάθημα που κόστισε τόσα και τόσα χρήματα σε τόσους και τόσους γονείς που ναι δεν σκέφτονται να βάλουν φραγμούς στα όνειρα των παιδιών τους.

► Για το θέμα αυτό διαμαρτύρονται με επιστολή τους γονείς και άλλων υποψηφίων στην Υπουργό Παιδείας οι οποίοι καλούν την Υπουργό Παιδείας να επιληφθεί του θέματος «ώστε να ενημερωθούν οι εξεταστές - βαθμολογητές των σημερινών γραπτών των παιδιών μας άμεσα, λαμβάνοντας σοβαρά υπ΄όψιν τους το βαθμό δυσκολίας που προέκυψε σήμερα (εξαιτίας των όσων προβλημάτων προαναφέραμε) κατά τη διαδικασία της αξιολόγησης, ώστε να ευαισθητοποιηθούν και να δείξουν την επιείκειά τους στα παιδιά μας, τα οποία είναι άμοιρα ευθυνών»

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αρχίζουν οι εξετάσεις στο Λύκειο - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές
Η αντίστροφη μέτρηση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς έχει αρχίσει και στα Γυμνάσια, νωρίτερα από πέρσι, θα διεξαχθούν αυτή τη χρονιά οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Αρχίζουν οι εξετάσεις στο Λύκειο - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Απογείωση των βάσεων εισαγωγής και μαζικός αποκλεισμός
Η εκτίμηση για τη διαμόρφωση των απαιτούμενων μορίων εισαγωγής στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση και τα οδυνηρά αποτελέσματα της πολιτικής του υπουργείου Παιδείας
Απογείωση των βάσεων εισαγωγής και μαζικός αποκλεισμός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η διαμόρφωση των βάσεων στα ΑΕΙ
Μικρή ή μεγαλύτερη άνοδος των μορίων εισαγωγής αναμένεται φέτος τόσο στα υψηλόβαθμα όσο και σε χαμηλόβαθμα τμήματα όλων των επιστημονικών πεδίων • Η αφαίμαξη σχολών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης θα...
Η διαμόρφωση των βάσεων στα ΑΕΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αύξηση κρουσμάτων, απουσίες και καραντίνα
Στις δύο πρώτες βδομάδες της διά ζώσης λειτουργίας τους, μετά το, τρίτο κατά σειρά, άνοιγμα των σχολείων για φέτος, ξεπέρασαν τα 1.000 τα σχολεία που είτε ολόκληρα είτε τμήματά τους έκλεισαν λόγω κρουσμάτων...
Αύξηση κρουσμάτων, απουσίες και καραντίνα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πανελλαδικές 2021: Οι αλλαγές... «αναστατώνουν» τις βάσεις εισαγωγής!
Η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη αρχίσει για τους πάνω από 100.000 φετινούς υποψήφιους (όλων των κατηγοριών) στην πορεία για τις πανελλαδικές εξετάσεις, καθώς απομένουν πλέον περίπου τρεις εβδομάδες μέχρι τις 14...
Πανελλαδικές 2021: Οι αλλαγές... «αναστατώνουν» τις βάσεις εισαγωγής!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεγάλη ανησυχία σε χιλιάδες υποψήφιους μήπως τεθούν σε καραντίνα
Τι θα γίνει αν υπάρξουν κρούσματα σε μερικά έστω από τα 1000 Λύκεια πχ την 1η Ιουνίου η στις 4 Ιουνίου ή οποιαδήποτε μέρα του Ιουνίου πριν από την έναρξη των Πανελλαδικών εξετάσεων;
Μεγάλη ανησυχία σε χιλιάδες υποψήφιους μήπως τεθούν σε καραντίνα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας