• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 26.6°C / 30.1°C
    3 BF
    48%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    29°C 26.0°C / 30.7°C
    2 BF
    45%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    30°C 27.6°C / 30.0°C
    1 BF
    43%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.9°C / 24.9°C
    1 BF
    36%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.9°C / 29.6°C
    4 BF
    36%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    28°C 25.0°C / 27.6°C
    2 BF
    39%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.4°C / 24.2°C
    2 BF
    35%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.6°C / 24.6°C
    2 BF
    38%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.8°C / 27.7°C
    3 BF
    68%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.9°C / 27.3°C
    2 BF
    61%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.8°C / 27.7°C
    2 BF
    61%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 26.2°C / 27.7°C
    2 BF
    61%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 28.9°C / 28.9°C
    3 BF
    58%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 26.2°C / 26.9°C
    0 BF
    41%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    28°C 26.5°C / 28.8°C
    2 BF
    44%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 26.8°C / 27.7°C
    3 BF
    79%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 26.8°C / 29.8°C
    0 BF
    46%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 27.3°C / 27.3°C
    2 BF
    51%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    28°C 26.7°C / 28.4°C
    2 BF
    45%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.6°C / 24.6°C
    1 BF
    42%
AP Photo/Daniel Cole

Υποχρέωναν νεφροπαθή εκπαιδευτικό να μπαίνει στην τάξη και τελικά μολύνθηκε

  • A-
  • A+

Αγωνιώδης κραυγή του νοσηλευόμενου συναδέλφου Μιχάλη Νικηφορίδη, μέλους του ΔΣ της ΟΙΕΛΕ, που ανήκει σε ευπαθή ομάδα - «Το Υπουργείο μας εγκατέλειψε, κάθε μέρα παίζουμε τη ζωή μας κορώνα-γράμματα»

Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ), δημοσιεύει επιστολή, με την κραυγή αγωνίας νοσηλευόμενου εκπαιδευτικού, ο οποίος δίδασκε στο σχολείο ενώ άνηκε σε ευπαθή ομάδα. Ο εκπαιδευτικός Μιχάλης Νικοφορίδης, είναι νεφροπαθής τελικού σταδίου και νοσηλεύεται λόγω κορονοϊού.

Όπως αναφέρει η ΟΙΕΛΕ, ο εκπαιδευτικός όλο αυτό το διάστημα υποχρεωνόταν να διδάσκει μέσα στη τάξη και να εκτίθεται στον κίνδυνο και τελικά να νοσήσει από κορονοϊό.

«Δεν μπορώ να μην σκεφτώ ότι το Υπουργείο Παιδείας με εγκατέλειψε, αναγκάζοντάς με εδώ και εβδομάδες να παίζω τη ζωή μου κορώνα-γράμματα», τονίζει ο Μ. Κριθαρίδης στην επιστολή του και συμπληρώνει λέγοντας πως «η υπουργός Παιδείας την περσινή σχολική χρονιά στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19 συνυπέγραψε ΚΥΑ η οποία προέβλεπε ότι οι ευπαθείς ομάδες των εκπαιδευτικών, που έχουν τις προϋποθέσεις, θα έπρεπε-με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους- να μην προσέρχονται στο σχολείο τους, αλλά να εκτελούν τα καθήκοντα τους από το σπίτι για λόγους προστασίας».

Χαρακτηρίζει «αναξιοπρεπές» το να ζητούν οι πολίτες το αυτονόητο και υπογραμμίζει πως οι ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών εξαιρούνται καθώς αναγκάζονται να μπαίνουν σε τάξεις 40 τμ με 28-29 μαθητές, που στην πλειονότητα τους δεν είναι εμβολιασμένοι.

Η επιστολή του εκπαιδευτικού
Η αγωνιώδης κραυγή του συναδέλφου που δημοσιεύουμε ανήκει στο Μιχάλη Νικηφορίδη, φιλόλογο στη Σχολή Μωραΐτη και μέλος του ΔΣ της ΟΙΕΛΕ, που γράφει αυτά τα λόγια την ώρα που νοσηλεύεται λόγω Covid. Μικρή (;) λεπτομέρεια: Ο Μιχάλης είναι νεφροπαθής τελικού σταδίου που υποβάλλεται σε αιμοκάθαρση και όλο αυτό το διάστημα υποχρεωνόταν να διδάσκει μέσα στην τάξη, υποβάλλοντας τον εαυτό του σε τεράστιο κίνδυνο...

«Έχουμε διανύσει κάτι λιγότερο από έξι περίπου μήνες μαθημάτων αυτή τη σχολική χρονιά και το Υπουργείο Παιδείας δεν έλαβε καμία πρωτοβουλία για την προστασία των εκπαιδευτικών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, παρά τις επαναλαμβανόμενες επιστολές διαμαρτυρίας από όλες τις  Ομοσπονδίες και τους συλλόγους όλων των βαθμίδων, δημοσίων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Να θυμίσω ότι η Υπουργός Παιδείας την περσινή σχολική χρονιά στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση του COVID-19 συνυπέγραψε ΚΥΑ η οποία προέβλεπε ότι οι ευπαθείς ομάδες των εκπαιδευτικών, που έχουν τις προϋποθέσεις, θα έπρεπε-με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους- να μην προσέρχονται στο σχολείο τους, αλλά να εκτελούν τα καθήκοντα τους από το σπίτι για λόγους προστασίας.

Αναρωτιέται κανείς τι άλλαξε σε διάστημα ενός χρόνου (και ενώ τα κρούσματα έχουν πολλαπλασιαστεί) και το Υπουργείο δεν έκανε τίποτε αυτή τη φορά για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Αντιθέτως, έκανε το ακριβώς αντίθετο. Με μόνη δικαιολογία τον  εμβολιασμό και τα σελφ τεστ υπέβαλε τους εκπαιδευτικούς σε δοκιμασία επιβίωσης. Και εδώ πρέπει να επισημάνω ότι είναι άδικο, αθέμιτο και ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα να δουλεύει κάποιος με σοβαρά προβλήματα υγείας ή και αναπηρία και να υποχρεώνεται να κινδυνεύει, επειδή το αρμόδιο Υπουργείο δεν του αναγνωρίζει ότι είναι σαφώς πιο ευάλωτος από έναν υγιή συναδελφο του.

Πόσο αναξιοπρεπές είναι άλλωστε να ζητάς το αυτονόητο από την πολιτεία ενώ αντιμετωπίζεις παρά πολλές δυσκολίες καθημερινά με το πρόβλημα υγείας σου, την ίδια στιγμή που το σύνθημα για τα μέτρα που προωθούνταν κάθε φορά ήταν, κατά βάση, η προστασία των ευάλωτων, ευπαθών συμπολιτών μας. Προφανώς όμως εξαιρουμένων των εκπαιδευτικών που μπαίνουν σε τάξεις 40 τμ με 28-29 μαθητές που στην πλειονότητά τους δεν είναι εμβολιασμένοι. Βεβαίως, και αυτοί που είναι πλήρως εμβολιασμένοι μπορούν κάλλιστα να μεταφέρουν αλλά και να κολλήσουν τον ιό. Μπορώ να το επιβεβαιώσω από πρώτο χέρι καθώς είμαι μια τέτοια περίπτωση, εμβολιασμένος και με τις τρεις δόσεις. Επίσης, λόγω της αναπηρίας μου ήμουν προσεκτικός και τηρούσα σχολαστικά τις οδηγίες. Ωστόσο, ούτε τα σελφ τεστ αλλά ούτε και τα ράπιντ τεστ έδειχναν ότι είμαι θετικός παρά μόνο το μοριακό, όταν πλέον είχα συμπτώματα και αναγκάστηκα να νοσηλευτώ.

Προσπαθώ να παραμείνω ψύχραιμος, πέρα από τον αγώνα που δίνω να αναλάβω δυνάμεις και να ξεπεράσω το πρόβλημα, όσο σκέφτομαι όσους εκπαιδευτικούς είναι στην ίδια θέση με μένα, όμως αγανακτώ. Γνωρίζω συναδέλφους που σκέφτονται ακόμα και την παραίτηση, φοβούμενοι ότι με αυτές τις προϋποθέσεις θα είναι  σχεδόν απίθανο να μην νοσήσουν.
Δεν μου αρέσει να κάνω μικροπολιτική ούτε να καταφεύγω σε κραυγές λαϊκισμού κι αυτό το ξέρουν όσοι με γνωρίζουν καλά. Άλλωστε όταν κείτεσαι στο κρεβάτι του νοσοκομείου με κορωνοϊό κι ένα βαρύτατο υποκείμενο νόσημα, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Όμως δεν μπορώ να μην σκεφτώ ότι το Υπουργείο Παιδείας με εγκατέλειψε, αναγκάζοντάς με εδώ και εβδομάδες να παίζω τη ζωή μου κορώνα-γράμματα...

Εύχομαι υγεία σε όλες και όλες τις συναδέλφους, ιδίως σε όσες και όσους βρίσκονται στη δύσκολη θέση να ανήκουν σε ευπαθή ομάδα, και απευθύνω έκκληση στους αρμόδιους, αν έχει απομείνει ίχνος ανθρωπιάς και ευαισθησίας, να αναθεωρήσουν...

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους
Στην Εύβοια, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επιδίωξε να επιβάλει καθεστώς «συνδιδασκαλίας» σε δύο τμήματα με 36 μαθητές στη ΣΤ' τάξη του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Άμεση» απάντηση Κεραμέως μετά την κατακραυγή για άνοιγμα σχολείων χωρίς μέτρα
Η Εκπαίδευση βρίσκεται για άλλη μια φορά ανοχύρωτη απέναντι στην πανδημία, καθώς απουσιάζει οποιοδήποτε μέτρο ουσιαστικής προστασίας.
«Άμεση» απάντηση Κεραμέως μετά την κατακραυγή για άνοιγμα σχολείων χωρίς μέτρα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τα σχολεία ανοίγουν όπως έκλεισαν!
Τετάρτη 1η Σεπτεμβρίου, περίπου 160.000 νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές ανοίγουν τα σχολεία για να προετοιμάσουν τη λειτουργία τους, καθώς τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου θα σημάνει η έναρξη του σχολικού έτους...
Τα σχολεία ανοίγουν όπως έκλεισαν!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παράταση δίχως νόημα
Η παράταση του σχολικού έτους προβληματίζει και αναστατώνει τους μαθητές, οι οποίοι καλούνται να προσέλθουν στο σχολικό πλαίσιο με πληθώρα περιορισμών και απαγορεύσεων.
Παράταση δίχως νόημα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σχολεία: Αυτοδιαγνωστικά τεστ, αδιάθετα εμβόλια και διαγωνισμός κρουσμάτων
Παρά τη διαρκή προσπάθεια αναστροφής της πραγματικότητας, παρά την αισχρή επιχείρηση βιασμού της κοινής λογικής και της αλήθειας, η συντριπτική και καταθλιπτική προπαγάνδα που εξαπολύουν τα απολύτως ελεγχόμενα...
Σχολεία: Αυτοδιαγνωστικά τεστ, αδιάθετα εμβόλια και διαγωνισμός κρουσμάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Για τις fast track διαδικασίες εμβολιασμού των εκπαιδευτικών και τα self test
Για ακόμα μια φορά οι εκπαιδευτικοί βλέπουν το Υπουργείο Παιδείας να παίζει τα γνωστά του επικοινωνιακά παιχνίδια.
Για τις fast track διαδικασίες εμβολιασμού των εκπαιδευτικών και τα self test

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας