• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    25°C 21.2°C / 25.7°C
    1 BF
    55%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 20.2°C / 22.7°C
    2 BF
    69%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    23°C 20.0°C / 22.7°C
    2 BF
    45%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    46%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.1°C / 19.9°C
    0 BF
    83%
  • Βέροια
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.6°C / 23.0°C
    3 BF
    97%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.4°C / 19.4°C
    1 BF
    77%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.3°C / 21.3°C
    1 BF
    70%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    20°C 18.8°C / 19.9°C
    2 BF
    82%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    23°C 19.6°C / 22.9°C
    0 BF
    60%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.4°C / 24.8°C
    0 BF
    60%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.7°C / 22.9°C
    1 BF
    73%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    18°C 17.9°C / 17.9°C
    0 BF
    94%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    22°C 21.9°C / 22.9°C
    4 BF
    64%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    24°C 21.5°C / 24.4°C
    1 BF
    66%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.6°C / 21.8°C
    4 BF
    66%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.8°C / 25.4°C
    0 BF
    69%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 18.3°C / 20.5°C
    2 BF
    76%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    20°C 20.3°C / 20.7°C
    3 BF
    96%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.3°C / 19.3°C
    2 BF
    69%
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

Κλειστά σχολεία και τηλεκπαίδευση: Μια παρωδία με γνωστούς πρωταγωνιστές!

  • A-
  • A+

Το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρου Κόπτση, ανακοίνωσε ότι λόγω της κήρυξης κατάστασης ειδικής κινητοποίησης πολιτικής προστασίας, ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 26.1.2022, τηλεκπαίδευση στις περιοχές στις οποίες τα σχολεία παραμένουν κλειστά εξ αιτίας της κακοκαιρίας (καθώς δεν θα υπάρχει ούτε διοικητικό προσωπικό για την τεχνική υποστήριξη της τηλεκπαίδευσης). Στις περιοχής που δεν έχουν πληγεί, τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά.

Στο μεταξύ ορισμένοι διευθυντές εκπαίδευσης καλούν προφορικά τους διευθυντές σχολικών μονάδων να τους να δηλώσουν ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση και να συμπληρώσουν ειδική φόρμα με «αριθμούς και ονόματα».

Είναι φανερό ότι μόνη έγνοια του ΥΠΑΙΘ είναι να δώσουν οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊσταμένες/οι των σχολικών μονάδων, με πρακτικές που θυμίζουν άλλες εποχές, τους/τις εκπαιδευτικούς που δεν έκαναν τηλεκπαίδευση» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, ο οποίος καλεί τους διευθυντές «να μην δεχτούν να μετατραπούν σε ιμάντες μεταφοράς απειλών και τρομοκρατίας, διαταγμάτων κι εντολών σε όλα τα επίπεδα, διαμορφώνοντας σχέσεις αντισυναδελφικές και αυταρχικές».

Ο σύλλογος αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο «Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Κάππος καλεί διευθυντές  να δώσουν τους συναδέλφους-ισσες τους για το αν έκαναν ή όχι τηλεκπαίδευση» τονίζοντας ότι ο χώρος εργασίας του σχολείου παραμένει ο χώρος εργασίας των εκπαιδευτικών και ότι κανένας εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παρέχει τηλεκπαίδευση από το σπίτι του.

Διαφορετικά, όπως διευκρινίζουν, θα έπρεπε «η υπηρεσία να φροντίζει προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας».

Και ενώ σε ολόκληρη την χώρα η κακοκαιρία χτυπά με σφοδρότητα, πολίτες, εργαζόμενοι, ασθενείς, βρίσκονται στο έλεος της κυβερνητικής αναλγησίας και χιλιάδες οδηγοί παραμένουν εγκλωβισμένοι ακόμη και για 20 ώρες στο κρύο στην Αττική Οδό της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και των ακριβοπληρωμένων μόνη έγνοια του ΥΠΑΙΘ είναι να δώσουν οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, με πρακτικές που θυμίζουν άλλες εποχές, τους εκπαιδευτικούς που δεν έκαναν τηλεκπαίδευση!

Είναι γνωστό ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση και χιλιάδες είναι οι εκπαιδευτικοί που με αίσθημα ανθρώπινης και παιδαγωγικής λογικής και αξιοπρέπειας πήραν αποφάσεις με το όνομα και την υπογραφή τους, να μην συναινέσουν στην παρωδία του υπουργείου.

Είναι χαρακτηριστική η ανοιχτή επιστολή του εκπαιδευτικού Θανάση Φατή στον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Λέσβου για το θέμα της τηλεκπαίδευσης.

Η επιστολή του Θανάση Φατή στον διευθυντή Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Λέσβου

Ανοιχτή επιστολή στον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Λέσβου

 

Κύριε Θεοφανέλλη Τιμολέων,

 

Με αφορμή τη χθεσινή προφορική εντολή σας προς τους/τις διευθυντές/ριες των σχολείων της Λήμνου να σας ενημερώσουν εγγράφως τόσο για τους/ις εκπαιδευτικούς που δεν έκαναν μάθημα μέσω webex, όσο και για τους λόγους μη παροχής τηλεκπαίδευσης, σας στέλνω αυτήν την επιστολή, προκειμένου να σας ενημερώσω ''αυτοπροσώπως'' ότι χθες δεν παρείχα τηλεκπαίδευση.

Οι λόγοι για τους οποίους δεν έκανα τηλεκπαίδευση είναι ότι αφενός αδυνατώ να τηλε-εργαστώ από τον χώρο της οικείας μου, αφετέρου η σχολική μονάδα στην οποία εργάζομαι, δεν λειτούργησε για λόγους ασφαλείας μαθητών/ριών και διδασκόντων/ουσών (δείτε εδώ τη σχετική απόφαση του Δήμου Λήμνου).

Κύριε προϊστάμενε, αντί να παίζετε το χαλασμένο τηλέφωνο με τους διευθυντές και τις διευθύντριες των σχολείων, μέσω άτυπων-προφορικών εντολών, θα ήταν πιο ηθικό και τίμιο (η τιμιότητα μάλιστα συγγενεύει με την τιμή που εμπεριέχεται στο όνομά σας) να είχατε αποστείλει εγγράφως την οποιαδήποτε εντολή, αναλαμβάνοντας έτσι και την ευθύνη να υποχρεώσετε τους εκπαιδευτικούς είτε να εργαστούν από το σπίτι τους, είτε να μεταβούν στα (κλειστά με απόφαση του Δήμου) σχολεία, προκειμένου να παρέχουν τηλεκπαίδευση.

Τέλος, θα σας πρότεινα, αντί να αναλώνεστε σε ένα κυνήγι μαγισσών εν μέσω κακοκαιρίας, ασκώντας πίεση στους/ις συναδέλφους σας, διευθυντές/ριες και εκπαιδευτικούς, να πιέσετε όλους όσοι είναι ιεραρχικά ανώτεροί σας, ώστε να μεριμνήσουν να καλυφθούν άμεσα τα κενά σε διδακτικό προσωπικό, που εξακολουθούν να υπάρχουν στο ΕΠΑΛ Μύρινας, καθώς και στα υπόλοιπα σχολεία της Λήμνου.

Με εκτίμηση

 

Αθανάσιος Φατής

 

Εκπαιδευτικός στο ΕΠΑΛ Μύρινας

 

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο απέστειλε εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕΛ Κερατσινίου, εξηγώντας γιατί εναντιώνεται στην τηλεκπαίδευση ως μέσο αντιμετώπισης των μαθητικών καταλήψεων.
«Γιατί επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών κατά τηλεκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας Webex
Εκπαιδευτικοί από διάφορες ΕΛΜΕ της χώρας συνέταξαν ανοιχτή επιστολή προς τους συναδέλφους τους, με την οποία τους καλούν να μη νομιμοποιήσουν τη χρήση του Webex και να αγωνιστούν ενάντια στην τηλεκπαίδευση...
Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών κατά τηλεκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας Webex
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανοίξτε τα σχολεία! Μαζική απαίτηση της εκπαιδευτικής κοινότητας της Ικαρίας
Με ιδιαίτερα μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση της Τετάρτης 24/3, διατράνωσε ο εκπαιδευτικός κόσμος της Ικαρίας το αίτημα για το άμεσο άνοιγμα των σχολείων
Ανοίξτε τα σχολεία! Μαζική απαίτηση της εκπαιδευτικής κοινότητας της Ικαρίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
Είναι φανερό ότι παίζουν την κολοκυθιά με τις ημερομηνίες επανέναρξης και τη χρησιμοποίηση της γνώμης των «ειδικών» κατά το δοκούν.
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση
Καταγράφονται καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους.
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μύθος και πραγματικότητα για την αξιολόγηση των σχολείων
Αύγουστο του 1999, το δελτίο Τύπου του υπ. Παιδείας σημείωνε: «Η διαφοροποίηση μεταξύ γειτονικών Λυκείων ερμηνεύεται μόνο με βάση την ποιοτική διαφορά του εκπαιδευτικού έργου. Το γεγονός αυτό αποκαλύπτει και...
Μύθος και πραγματικότητα για την αξιολόγηση των σχολείων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας