• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    20°C 17.8°C / 22.3°C
    0 BF
    47%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    18°C 14.6°C / 20.5°C
    1 BF
    71%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    15°C 13.0°C / 19.0°C
    1 BF
    42%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    7°C 6.9°C / 15.3°C
    0 BF
    93%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.9°C / 11.9°C
    0 BF
    82%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    16°C 14.0°C / 19.7°C
    2 BF
    55%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    13°C 12.2°C / 13.4°C
    2 BF
    33%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    13°C 12.6°C / 14.6°C
    1 BF
    46%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    18°C 16.8°C / 22.5°C
    2 BF
    68%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    19°C 16.9°C / 18.9°C
    2 BF
    63%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    23°C 19.1°C / 23.4°C
    4 BF
    46%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    19°C 16.6°C / 19.0°C
    2 BF
    52%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.0°C / 21.0°C
    2 BF
    68%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.9°C / 13.5°C
    0 BF
    71%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    17°C 13.5°C / 16.7°C
    1 BF
    100%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    22°C 13.8°C / 22.7°C
    0 BF
    69%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    20°C 18.0°C / 22.5°C
    1 BF
    48%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    20°C 14.3°C / 19.9°C
    1 BF
    68%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    16°C 14.7°C / 20.5°C
    2 BF
    98%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    14°C 13.8°C / 13.8°C
    1 BF
    32%
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ζητούν άρση παράτασης του σχολικού έτους

  • A-
  • A+
Η περίοδος μετά τη λήξη των μαθημάτων είναι εξαιρετικά σημαντική για τον προγραμματισμό και την προετοιμασία των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής για την επόμενη χρονιά και την αξιολόγηση και μετάβαση των νεοεισερχόμενων μαθητών.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η παράταση του σχολικού έτους αποφασίστηκε δεδομένης της πολύμηνης απουσίας των μαθητών από τα σχολεία. Ωστόσο, μία κατηγορία σχολείων, τα σχολεία ειδικής αγωγής, δεν έπαψαν να λειτουργούν στιγμή σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Τα ειδικά σχολεία εξαιρέθηκαν από την αναστολή της διά ζώσης λειτουργίας λόγω της «ιδιαίτερης φύσης τους», όπως επαναλάμβαναν συχνά-πυκνά εκπρόσωποι του υπουργείου Παιδείας, μέχρι και ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Πρακτικά, λοιπόν, το εκπαιδευτικό έργο των σχολείων ειδικής αγωγής δεν διακόπηκε στιγμή. Παρ’ όλα αυτά, το υπουργείο αποφάσισε να παρατείνει το σχολικό έτος κατά μερικές μέρες για όλα τα σχολεία, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών. Το υπουργείο, είτε λόγω άγνοιας είτε λόγω αδιαφορίας, δεν έλαβε υπόψη ότι τα ειδικά σχολεία δεν σταματούν τη λειτουργία τους όταν λήγει το σχολικό έτος αλλά αξιολογούν τους μαθητές που πρόκειται να φοιτήσουν την επόμενη σχολική χρονιά και υποστηρίζουν τις οικογένειες για την ομαλή μετάβασή τους, συνεργάζονται με τα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης και με τα σχολεία αποστολής.

Επομένως, η περίοδος μετά τη λήξη των μαθημάτων είναι εξαιρετικά σημαντική για τον προγραμματισμό και την προετοιμασία των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ) για την επόμενη χρονιά και την αξιολόγηση και μετάβαση των νεοεισερχόμενων μαθητών.

«Είναι λυπηρό για όλους εμάς που υπηρετήσαμε με σθένος τη διά ζώσης εκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία εν μέσω πανδημίας να μην αναγνωρίζεται από το υπουργείο το έργο μας και η προσφορά μας» αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής και ζητά την άρση της απόφασης για παράταση του σχολικού έτους στις ΣΜΕΑΕ.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρεμιέρα στα σχολεία με πρωτόκολλα αλλά όχι ουσιαστικά μέτρα
Εναρξη της νέας σχολικής χρονιάς με πολλά ερωτηματικά στη λειτουργία των πολυπληθών τμημάτων, αλλά και τα ελλιπή μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Πρεμιέρα στα σχολεία με πρωτόκολλα αλλά όχι ουσιαστικά μέτρα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρώτο κουδούνι με ανησυχία και αγωνία από γονείς και επιστήμονες
Πυκνώνουν οι φωνές των ειδικών που υποστηρίζουν ότι η επαναλειτουργία των σχολείων με τόσο μεγάλο πλήθος ανεμβολίαστων παιδιών θα εκτοξεύσει τον αριθμό των κρουσμάτων ● Στο κενό οι καθησυχαστικοί ισχυρισμοί...
Πρώτο κουδούνι με ανησυχία και αγωνία από γονείς και επιστήμονες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Συνεχίζονται οι χαοτικές ασάφειες για τα αυτοδιαγνωστικά τεστ σε μαθητές
Πρώτα νομοθετούν και μετά σχεδιάζουν αυτό που νομοθέτησαν! Η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, επιχείρησε να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα που προέκυψαν από τη σχετική ρύθμιση που κατατέθηκε προς...
Συνεχίζονται οι χαοτικές ασάφειες για τα αυτοδιαγνωστικά τεστ σε μαθητές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πρωτοβουλία ανατροπής της υπουργικής απόφασης
Περισσότεροι από 90 εκπαιδευτικοί έχουν ήδη υπογράψει το κείμενο της «Πρωτοβουλίας άρνησης και ανατροπής» της απόφασης του υπουργείου Παιδείας που επιβάλλει τηλεκπαίδευση σε όσα σχολεία τελούν υπό κατάληψη.
Πρωτοβουλία ανατροπής της υπουργικής απόφασης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας